Xboxlife forum

Alan Wake [official thread]

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf kofoed » 18. maj 2010 07:37

Gajda skrev:Til folk der har Collectors Edition udgaven:

Jeg har bemærket, at der i de normale udgaver af Alan Wake medfølger en skrabekode til det første DLC. Denne burde også følge med i CE udgaven, men jeg kan ikke finde den i min kasse. Hvordan får vi CE ejere gratis adgang til det nye DLC?


Sikker på den ikke ligger bag manualen i den samme kasse som spillet er i, der ligger den nemlig ved mig.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Gajda » 18. maj 2010 07:40

Nu har jeg fundet den... Den lå under manualen i spilcoveret... DOH!
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Gajda » 18. maj 2010 07:45

kofoed skrev:
Gajda skrev:Til folk der har Collectors Edition udgaven:

Jeg har bemærket, at der i de normale udgaver af Alan Wake medfølger en skrabekode til det første DLC. Denne burde også følge med i CE udgaven, men jeg kan ikke finde den i min kasse. Hvordan får vi CE ejere gratis adgang til det nye DLC?


Sikker på den ikke ligger bag manualen i den samme kasse som spillet er i, der ligger den nemlig ved mig.


Tak for det ;)
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Spankey103 » 18. maj 2010 12:37

Er der andre end mig, som har bestilt fra game.co.uk der ikke har fået deres spil endnu :? ?
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf Stricker » 18. maj 2010 12:52

Nåh, det lyder da som at folket er glad for det. Måske skulle man bryde folien og prøve det engang!
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf kofoed » 18. maj 2010 12:56

Spankey103 skrev:Er der andre end mig, som har bestilt fra game.co.uk der ikke har fået deres spil endnu :? ?


Tjaa, ikke at jeg har bestilt det der fra, men det tager normalt ca en uge fra de sender det til du modtager spillene der fra, så virker ikke helt unormalt at du ikke har modtaget det endnu.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Spankey103 » 18. maj 2010 13:03

kofoed skrev:
Spankey103 skrev:Er der andre end mig, som har bestilt fra game.co.uk der ikke har fået deres spil endnu :? ?


Tjaa, ikke at jeg har bestilt det der fra, men det tager normalt ca en uge fra de sender det til du modtager spillene der fra, så virker ikke helt unormalt at du ikke har modtaget det endnu.


Har bare bestilt derfra før, hvor det kun har taget 3 dage .. men det var self os uden alle de der helligdage + weekende :\
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf kofoed » 19. maj 2010 16:21

Heh, er en kaffe fra er få 1000/1000 i Alan Wake, bare ikke sikker på hvor den er, så må hellere lige bruge lidt tid på at finde den iaften!
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Mogwai » 20. maj 2010 18:09

Jeg smider en gratis Female Shirt afsted til den hurtigste:

XQHP9-MMWP3-PDYDR-T9C3Y-2RB6D

Værsgo'
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf TerrificFalcon » 20. maj 2010 18:35

Den er snagget af min veninde - tak på hendes vegne.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Zerofl » 22. maj 2010 14:19

Sindsygt fedt spil med den hidtil bedste grafik jeg har set på Xbox! Historien er fantastisk, og du går bestemt ikke galt med Limitid Collectors Edition!
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf SvAmP » 22. maj 2010 15:12

Zerofl skrev:Sindsygt fedt spil med den hidtil bedste grafik jeg har set på Xbox! Historien er fantastisk, og du går bestemt ikke galt med Limitid Collectors Edition!


hvad ? giver dig ret i spillet er sindsygt fedt. men det med grafikken kan du ikke mene :b
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Lancheis » 22. maj 2010 15:50

Forærer lige et Alan Wake theme væk til den hurtigste. :)

B3XYK-9BDKX-77RWF-7MYPC-YDTF3
Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Indlægaf Habengut » 22. maj 2010 17:19

Jeg takker! :D
Habengut
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Indlægaf kofoed » 23. maj 2010 21:35

Jeg er lige kommet igang med at læse bogen som er med LE - altså The Alan Wake Files.

Og den virker sgu ret fed so far, så da helt klart et kig værd hvis du gerne vil vide lidt mere om alan wake verden, og synes der var en fed storty line der var i spillet.

Normalt læser jeg ikke rigtig bøger, men den her skal jeg nok blive færdig med inden for de næste par dage.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron