Xboxlife forum

Alan Wake [official thread]

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf bendix90 » 14. maj 2010 18:47

Slimjay DK skrev:
bendix90 skrev:
Zerofl skrev:Her kan Collectors Limited Edition fås til 461kr: http://www.spillageret.dk/product_info. ... ts_id=7063

Eller i UK til cirka 375kr: http://www.game.co.uk/Games/Xbox-360/Ac ... +Collector

Har lige bestilt^^ :)


Der står da på game.co.uk at de ikke sender det overseas?


Det er kun på ting der vejer over 1 KG. Jeg har købt meget derfra uden problemer, incl. Alan Wake limited :wink:


Okay :) Men jeg vil gerne spille det på tirsdag, så jeg betalte lige 100 kr ekstra og købte det istedet i Coolshop, så burde jeg have det tirsdag :)
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Indlægaf FragBite » 14. maj 2010 18:57

En der kunne bruge en t-shirt til deres mandlige avatar?

JQR9B-4GJWX-638P8-JVM6C-BWHWQ (Men's T-shirt)
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Jibla » 14. maj 2010 19:01

FragBite skrev:En der kunne bruge en t-shirt til deres mandlige avatar?

JQR9B-4GJWX-638P8-JVM6C-BWHWQ (Men's T-shirt)


Mange tak, så er den indløst. =)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf ALIE » 14. maj 2010 19:40

Morten Skou skrev:
SvAmP skrev:er jeg den eneste der synes xboxen larmer vanvittigt meget når man gamer alan wake ?


Det gjorde min også... det må være lavet på nogle billige DVD'ere 8)

har i installeret spillet min lammer slet ikke. og jeg har selvfølgelig gjort det :wink:
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf SvAmP » 14. maj 2010 20:03

ALIE skrev:
Morten Skou skrev:
SvAmP skrev:er jeg den eneste der synes xboxen larmer vanvittigt meget når man gamer alan wake ?


Det gjorde min også... det må være lavet på nogle billige DVD'ere 8)

har i installeret spillet min lammer slet ikke. og jeg har selvfølgelig gjort det :wink:


efter jeg har installeret det gør min det heller ikke mere :P
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Dr_Gonzo » 14. maj 2010 20:36

OMG - jeg har lige gennemført episode 2 og danm det spil er for vildt. Efter min mening absolut det bedste spil i år so far. Selv bedre end Heavy Rain og God of War III. Stemningen er helt i top og lyseffekterne er noget af det bedste jeg nogensinde har set på konsol.

Nu har min favorit genre altid været horror-spil, så det ligger selvfølgelig lige til højrebenet, at jeg skal elske det, men jeg er virkelig positivt overrasket.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Maltéz » 14. maj 2010 20:39

Dr_Gonzo skrev:OMG - jeg har lige gennemført episode 2 og danm det spil er for vildt. Efter min mening absolut det bedste spil i år so far. Selv bedre end Heavy Rain og God of War III. Stemningen er helt i top og lyseffekterne er noget af det bedste jeg nogensinde har set på konsol.

Nu har min favorit genre altid været horror-spil, så det ligger selvfølgelig lige til højrebenet, at jeg skal elske det, men jeg er virkelig positivt overrasket.


Uha, uha jeg glæder mig, så. Var fuldstændig blæst væk af Heavy Rain.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf 2ndkrueger » 14. maj 2010 21:37

Må indrømme at jeg blev lidt skuffet lige da jeg havde sat spillet i, det hele så lidt grumset ud og virkede lidt fesent.. men fuck hvor er det spil bare klasse!!






*************SPOILER!!!!!*************

Der hvor man er jagtet af politiet i skoven.. fuck det er sygt lavet man kan kigge ned på dem og de bliver bare slagtet..
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Indlægaf SvAmP » 14. maj 2010 22:05

er lige blevet færdig med episode 2 min puls banker afsted! fuck det spille er klasse!
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf SteffaRRRn » 14. maj 2010 22:07

Alan Wake er da bare alt for fedt. Jeg har altid hadet alt inden for horrer-genren, uanset om det har været film eller spil. Men jeg synes at den fede historie, blandet med lydeffekterne og den fede belysning som Remedy har formået at give spillet, har gjort førstehåndstrykket meget positivt, thumps up!
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf 2ndkrueger » 15. maj 2010 00:16

Mangler kun 1 episode nu.. uden tvivl årets spil.. kan på ingen måde forstå hvorfor spillet ikke har høstet en masse 10/10, bare det at de har formået at lave sådan en flot verden fortjener en del! er helt blæst væk af det her spil :D



-edit-

Spil gennemført.. Lidt flad slutning, men hold kæft det ligger op til noget godt.. JEG KAN IKKE VENTE TIL DLC KOMMER !! omg!! :D
Senest rettet af 2ndkrueger 15. maj 2010 03:59, rettet i alt 1 gang.
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Indlægaf Beatwolf » 15. maj 2010 00:48

SteffaRRRn skrev:Alan Wake er da bare alt for fedt. Jeg har altid hadet alt inden for horrer-genren, uanset om det har været film eller spil. Men jeg synes at den fede historie, blandet med lydeffekterne og den fede belysning som Remedy har formået at give spillet, har gjort førstehåndstrykket meget positivt, thumps up!


lol hadet alt indenfor horror genren.. your loss...YOUR LOSS!
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Lasborg » 15. maj 2010 12:22

Spoiler?
Marker for at læse
OMG første gang jeg gik i en bjørnefælde var jeg ved at trille ned af sækkestolen
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf Morten Skou » 15. maj 2010 12:36

Lasborg: Jeg fik det på præcis samme måde... hoppede bare op :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Kesse » 15. maj 2010 13:21

Jeg må sige, at det her er det suverænt bedste spil jeg har spillet i meget lang tid. Fantastisk historie, fed fortælling - og så lægger den op til en efterfølger. Yay. Men okay, jeg er også en sucker for den der Max Payne stil.

Men jeg fatter ikke hvordan det skulle være et horror spil. På intet tidspunkt følte jeg mig skræmt. :(
Kesse
Niveau 3
 
Indlæg: 266


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron