Xboxlife forum

gears of war

Diskussion om third-person action spil her.

bliver gears of war en resident evil 4 killer

ja
14
52%
nej
5
19%
det bliver det besdte spil nogensinde
4
15%
man kan ikke lave et spil der er bedre end resident evil 4
4
15%
 
Afgivne stemmer : 27

gears of war

Indlægaf homer simpson » 13. feb 2006 22:17

jeg har lige hørt at det skulle komme til marts men er der nogen der hved om det er rigtig eller kender en mere præcis dato
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf Hertzblut » 13. feb 2006 22:45

Jeg mener bestemt ikke det bliver en RE killer. Jeg tror der er lagt alt for meget vægt på action i GoW og ikke så meget i Stemningen.
RE, Condemned og Silent Hill spillene er mere Survival/Horror, hvor imod jeg vil tro at GoW er mere Action/Horror.

Ovenstående er jo kun udfra hvad jeg har set af trailers og de klip hvor folk spiller previews
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf shadealpha » 14. feb 2006 00:02

Det sidste jeg har hørt med hensyn til release dato er engang i november.
Jeg har det fra en pålidelig kilde at det helt sikkert ikke når at blive færdigt på denne side af sommer.

Billede
shadealpha
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Morten Skou » 14. feb 2006 00:03

I kan jo finde ud af mere ved at læse vores preview (dog ikke releasedatoen) : http://www.xboxlife.dk/sneak/35/Gearsofwar.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf homer simpson » 14. feb 2006 08:56

det er bare fordi nederst på jæres review står der at det kommer på hylderne til marts
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf homer simpson » 14. feb 2006 09:06

jeg er selv kæmpe fan af RE 4 men jeg tror bare at gears of war bliver bedre de kommer faktisk til at minde og hinanden det er samme kamera vinkel de får begge nogle store bosser dog tror jeg at gears of war bliver lidt hurtiger med mere action og et større flow kort noget andet jeg synes lyder godt er at man kan spille banerne sammmen med en ven det er noget jeg har savnet lige siden lord of the rings: return of the king men kort sagt tror jeg at gears of war bliver et af de besdte spil ngensinde og måske det besdte survival/horror spil
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf Dr_Gonzo » 14. feb 2006 09:42

shadealpha skrev:Det sidste jeg har hørt med hensyn til release dato er engang i november.
Jeg har det fra en pålidelig kilde at det helt sikkert ikke når at blive færdigt på denne side af sommer.

Billede


Øhhhh - hvad er det for en pålidelig kilde?
Det er sq da noget at en påstand
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf the bifoman » 14. feb 2006 10:52

tror ikke det bliver bedre. det ser imponerende ud, men RE 4 fænomenalt.
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf HunkyDory » 14. feb 2006 11:43

syntes ikke man kan sammenligne dem, efter hvad jeg har set, GOW er mere action end survival/horror!....som Hertz også siger!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf shadealpha » 14. feb 2006 13:16

Dr_Gonzo skrev:
shadealpha skrev:Det sidste jeg har hørt med hensyn til release dato er engang i november.
Jeg har det fra en pålidelig kilde at det helt sikkert ikke når at blive færdigt på denne side af sommer.

Billede


Øhhhh - hvad er det for en pålidelig kilde?
Det er sq da noget at en påstand


En der er affilierede med Epic.
Spurgte lige igen da det er ved at være et stykke tid siden han fortalte mig det, og det lyder til at de håber på en sensommer udgivelse (hvilket jeg fortolker til 3. kvartal engang).
Men han kan/vil ikke give en mere nøjagtig udgivelsesdato.

Marts bliver det i hvert fald ikke.
shadealpha
Niveau 0
 
Indlæg: 6



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron