Xboxlife forum

Shadowrun !

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Shadowrun !

Indlægaf The Riddick » 27. okt 2010 16:26

spiller det stadigvæk dagligt, og der er vel omkring 3-8 lobbys at joine fast i gennemsnit, hvis man altså er ligeglad med at spille raid på Dig Site 8 mod 8. vil man derimod spille med MLG regler, 4 små baner og 4 mod 4, kan man nogle gange godt vente 5-10 minutter på et spil. der er klart flest spil i weekenderne og om aftenen når US and A folkene kommer på.

niveauet svinger meget. især pga det sidste årstid, er der mange xbox spiller gået over til at spille på vista (hvilket bl.a. giver dem hurtigere styring og der er osse set snyd med Frames per seconds). men det gør det bare ekstra dejligt at rape dem... (med mindre de selvfølgelige både er på vista og gode, så er man fucked, og må nøjes med at trash talke dem)

spillet er stadigvæk det bedste til mutiplayerspil til 360´ren. jeg har både spillet: halo 3, halo reach, cod 3+5 og modern warfare 1+2.
og HVER gang er jeg vendt tilbage til SR efter nogle uger. modsat de førnævnte titler, kræver dette spil rent faktisk mere, end "noob tubes" og "danger close" for at klarer sig godt. som i sikkert osse godt ved, er dette osse grunden til at der ikke er så mange der spiller shadowrun, men der er som sagt stadigvæk en trofast håndfuld tilbage.

Jeg, vil ikke have noget imod at spille mod / med jer, nye som gamle. har spillet SR både med juxer, shin og christian MP før og det vil være en fornøjelse at spille med jer igen, og så jeg sikker på at den kære Deadchicks vil nyde at blive t-bagget af jer ligesom i de gamle dage:D. jeg respektere at man ikke er på samme niveau og man laver fejl i ny og næ, det gør jeg osse selv en gang imellem. når det er sagt så gider jeg simpelthen ikke spille med folk som ikke er Team playere, og hvis du allerede nu tænker " hvad mener han med "Team player" så er DU netop én af dem jeg ikke gider og spilde min tid på. og vil ikke tøve med at kicke dig ud af spillet, og trash talke dig i døv.

angående Boost forslaget, kan i godt spare jer at invitere mig, gider ikke at spilde min tid på sådan noget pjat!, No offence.
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Re: Shadowrun !

Indlægaf Cloudy » 27. okt 2010 16:33

Nu kan man jo booste på flere måder. Det behøver ikke være sådan at 8 spillere stiller sig op på én række og bliver nakket.

Man kan jo også booste ved at spille for sjov. Ihvertfald synes jeg det kunne være sjovere at spille mod andre danskere fremfor at spille randoms.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: Shadowrun !

Indlægaf alexander 1991 » 27. okt 2010 16:39

jeg er sådan set lige glad om det bliver boosting eller normalt spilleri
jeg vil bare spille det igen :P
Maxede spil : 13
Halo Reach: Commander gr. 2
Halo 3: Brigadier gr. 3
Youtube-profil: http://www.youtube.com/user/alexanderlund91?feature=mhum
alexander 1991
Niveau 4
 
Indlæg: 331


Re: Shadowrun !

Indlægaf Da Senzai » 27. okt 2010 16:48

Preach, Riddick, Preach! :D

Det har nok været mine Settings, den har været gal med så, for har kun søgt på 4, Vs. 4, Attrition, og så har jeg været kræsen med hensyn til valg af baner.

Jeg bliver helt nostalgisk, når jeg tænker ShadowRun, for forhelvede, hvor er det spil godt, og hvor har det været sjovt at spille. Jeg er ikke helt sikker på, om jeg orker at gå igang med ShadowRun igen, da jeg pt. er bidt af Tekken.



Cloudy skrev:Man kan jo også booste ved at spille for sjov.


Kaldes det ikke bare "at spille nogle player-matches" så? :D

Jeg mangler kun 2 achievements i ShadowRun for dem, er jeg ikke dygtig nok til at få. Resten af Chievies´ne fåes ved Kill X med X våben eller Rez X. Altså achievements, der kommer af sig selv, når man spiller :)
Senest rettet af Da Senzai 27. okt 2010 16:52, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Shadowrun !

Indlægaf Juxer » 27. okt 2010 16:51

Spiller Basse og Kris overhovedet længere Riddick?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Shadowrun !

Indlægaf christianmp » 27. okt 2010 18:00

basse er dødsild (deadtjickhzszX).
Kris er helt væk fra xboxscenen svjv.
Mine bedste tider med xbox har været med dette fantastiske spil, sammen med alle de gode gamle.

Intet er bedre end at høre folk trashtalke ORDENTLIGT. Kan ikke huske hvor mange gange man har hørt SE MUD og xxFletchxx råbe: "Get raped, riddick".

Har helt lyst til at boote boxen up med SR skiven i, og blive revet rundt påny.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Re: Shadowrun !

Indlægaf The Riddick » 27. okt 2010 18:10

cloudy: du er velkommen til at joine mig hvis du "spiller spillet", skal nok gøre mit til at det bliver sjovt og udforderne.

juxer: spiller med deadchicks et par gange om ugen. bada har jeg ikke hørt fra siden en gang i foråret desværre.

Mp: ha ha, det kender jeg IK noget til! men ja trash talk er en stor del af shadowrun, hvilket nok osse forklarer hvorfor jeg er avoided med 80%. tonen er ofte hård i spillene, så er man sart, skal man holde sig væk. og så må vi ikke glemme at shadowrun er det eneste spil hvor du får en achivement for at t-bagge en modstander :D
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Re: Shadowrun !

Indlægaf Juxer » 27. okt 2010 18:12

What har han bare fået nyt gamertag uden at fortælle det til mig? Kris må kunne lokkes tilbage, han kan ikke undværes i en SR lobby for dælen da.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Shadowrun !

Indlægaf YaYo » 27. okt 2010 18:58

Har tit tænkt på og begynde og spille det igen, det er sgu det fedeste spil der er lavet.

Riddick, det lyder som om du er blevet en pro spiller, er du det? :p

Juxer, den profil Basse spiller på nu hedder DeadTjiks.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Shadowrun !

Indlægaf Zentix » 27. okt 2010 19:06

Legende spil.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Shadowrun !

Indlægaf Da Senzai » 27. okt 2010 19:13

Det er 1000 år siden sidst, Bada har været på, men synes tit han er med til offline events, når "den anden side" holder noget. Jeg har ihvertfald stødt på ham til Headstomper, og han var da også med inde foran Palads. Det er selvfølgelig også et par mdr. siden.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Shadowrun !

Indlægaf The Riddick » 27. okt 2010 21:24

YaYo skrev:Har tit tænkt på og begynde og spille det igen, det er sgu det fedeste spil der er lavet.

Riddick, det lyder som om du er blevet en pro spiller, er du det? :p

Juxer, den profil Basse spiller på nu hedder DeadTjiks.


syntes jeg du skulle. det er altid godt med ekstra folk, og det bliver kun bedre hvis det er nogle som kender spillet i forvejen ligesom dig ;)

he ja selvfølgelig er jeg blevet bedre, har jo stortset spillede det non stop siden sommeren 2007. min troll er faktisk blevet ganske anstændig og er blevet bedre til at holde mig i live som elv. jeg siger ikke jeg er den bedste, men er naturligvis oppe i den bedre halvdel. jeg vinder næsten alle 1 0n 1 kampe nu, taber kun hvis modstanderen sidder og gemmer sig bag en vista account, eller hvis der er tale om en af de "tunge drenge" feks. deadtjiiks :D. tabte faktisk alle de 3 kampe som jeg havde tid til i dag. de var egentlig ikke gode, men modsat mit hold, kunne de finde ud af at spille sammen.
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Re: Shadowrun !

Indlægaf Juxer » 27. okt 2010 21:29

Jeg skal til en afvekslingens skyld ikke rigtig noget fredag, så kunne man lokke jer guttermænd til at spille noget Shadowrun med mig? 4 vs 4 private ville være så fedt - selvom jeg fik gevaldige tæv.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Shadowrun !

Indlægaf YaYo » 27. okt 2010 21:33

Det er sgu fedt du har fået styr på det Riddick :p Må lige se om jeg ikk snart får lidt til til og spille med jer.

Juxer, jeg er klar hvis jeg ikk skal noget. Så kan vi få tæv sammen :p
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Shadowrun !

Indlægaf Da Senzai » 28. okt 2010 06:00

Jeg er ret overrasket over, at det først er nu, at man har fundet ud af, at det er så meget bedre at være på Vista. Dengang jeg spillede var den generelle konsensus vist, at xbox og vista var ca. lige gode.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron