Xboxlife forum

Resident Evil 5 - Official Topic

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Blade Dk » 19. jul 2007 15:46

nå ja claire :D
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf iBROKEN » 20. jul 2007 02:05

Umm... Har virkelig sørgelige nyheder om Resident Evil 5. :(

Gamereactor har skrevet, at et japansk game magasin har skrevet, at spillet først udkommer 2009...!!!

Det er virkelig surt... Men i det mindste tager de sig tid med spillet. Så det ender med at blive det bedste af 2009. Det er helt sikkert!
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Indlægaf tue69 » 20. jul 2007 06:05

Experienced Pro skrev:Umm... Har virkelig sørgelige nyheder om Resident Evil 5. :(

Gamereactor har skrevet, at et japansk game magasin har skrevet, at spillet først udkommer 2009...!!!

Det er virkelig surt... Men i det mindste tager de sig tid med spillet. Så det ender med at blive det bedste af 2009. Det er helt sikkert!


Don't jinx it... Noooooooooo!!!
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf OldTymer72 » 24. jul 2007 12:24

De har bare at komme med det spil i 2008.... Hvis ikke så kom med Dead Rising 2... noget med zombier SKAL vi have!
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Skærmtrold » 26. jul 2007 17:30

Gone Guru^ skrev:
Blade Dk skrev:mere vil sige jill da hun jo er chris søster


Jill? Er det ikke Claire du mener?
Men anyway, glæder mig også utrolig meget til re 5 kommer ud.

Den skal ejes lige med det samme, i don't care hvor meget det kommer til at koste.

Resident evil 4 var rigtigt fedt, og er stadig mit yndlings spil.
Har den til Wii :)


Jeg er 99% sikker på det er Sherry Birkin hun var 12 år dengang i RE2 og hvis handlinger er 10 år efter R4, så kan det jo godt passe med at hun nu er en ung kvinde. Helt sikkert er både Claire og jill også med.
Skærmtrold
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf Kayniel » 26. jul 2007 17:33

de har ikke udtalt at spillet kommer i 2009. De har bare sagt at 2008 er for tidligt og 2010 er for sent. Derfra stammer rygterne :)
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Skinke » 26. jul 2007 18:27

Kayniel skrev:de har ikke udtalt at spillet kommer i 2009. De har bare sagt at 2008 er for tidligt og 2010 er for sent. Derfra stammer rygterne :)


Så har de jo teknisk set sagt at det kommer i 2009. :P Hvis 2008 er for tidligt, og 2010 er for sent, hvad er så den eneste mulighed?
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf tue69 » 26. jul 2007 20:06

Skærmtrold skrev:Jeg er 99% sikker på det er Sherry Birkin hun var 12 år dengang i RE2 og hvis handlinger er 10 år efter R4, så kan det jo godt passe med at hun nu er en ung kvinde. Helt sikkert er både Claire og jill også med.


Synes også det lyder meget realistisk - Sherry fra RE2 var også min første tanke, men spørgsmålet er, hvilken sammenhæng hun figurerer i.

Er helt vild efter dagens trailer... kan ikke vente!!
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Maltéz » 26. jul 2007 21:37

Prøv lige at se de billeder: http://media.xbox360.ign.com/media/760/ ... mgs_1.html Det ser fuldstændig latterlig godt ud. Præcis så blæret som RE4 var tilbage i 2005. RE5 er hoppet op på 2. pladsen på min must-have liste.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf iBROKEN » 26. jul 2007 22:00

Havde ikke lige regnet med, at Shery ville være med. Men kan ikke huske 2'eren SÅ godt, så kan ikke huske så meget.
Det ser ihvertfald rigtigt godt ud!

Der blev vist både in-gameplay og al muligt andet. Man så dog ikke lige Sherry så meget. Man ser kun hendes øjne lige i slutningen af traileren.

Håber bare, at det udkommer i 2008.
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Indlægaf Skærmtrold » 26. jul 2007 22:18

tue69 skrev:
Synes også det lyder meget realistisk - Sherry fra RE2 var også min første tanke, men spørgsmålet er, hvilken sammenhæng hun figurerer i.

Er helt vild efter dagens trailer... kan ikke vente!!


Hun var infected med G-virusen igennem hendes far, men fik så et anti G-virus vaccine. Men hvad nu hvis G-virusen alligevel har fundet en måde at overleve, og endda videre mutere hvis det er muligt til den nye hemlighedsfulde race, så har vi en rigtig god rolle for lille Sherry.. Håber så meget det er hende, men lad os nu se.

Det er godt nok lang tid til 2009 eller hvornår de nu har tænkt sig at udgive spillet.
Skærmtrold
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf Vix-blue » 26. jul 2007 22:52

Skærmtrold skrev:
tue69 skrev:
Synes også det lyder meget realistisk - Sherry fra RE2 var også min første tanke, men spørgsmålet er, hvilken sammenhæng hun figurerer i.

Er helt vild efter dagens trailer... kan ikke vente!!


Hun var infected med G-virusen igennem hendes far, men fik så et anti G-virus vaccine. Men hvad nu hvis G-virusen alligevel har fundet en måde at overleve, og endda videre mutere hvis det er muligt til den nye hemlighedsfulde race, så har vi en rigtig god rolle for lille Sherry.. Håber så meget det er hende, men lad os nu se.

Det er godt nok lang tid til 2009 eller hvornår de nu har tænkt sig at udgive spillet.


Jeg tror at Sherry er en form for et nyt eksperiment ligesom Alice i Resident Evil: Apocalypse.

LIDT OFF-TOPIC: Den 3. film kommer i september/oktober.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Gone Guru^ » 30. jul 2007 17:06

Uhhhh kan ikke vente, efter jeg har set den trailer så mange gange :)
Helt sikker på det bliver det fedeste spil, og skal helt sikkert også ind og se filmen den 28 september..
It doesn't matter if you win by a inch or mile, winning is winning!
Gone Guru^
Niveau 5
 
Indlæg: 858
By: København S


Indlægaf mowdy » 30. jul 2007 18:17

lige lidt offtopic, er der ikke nogle af de gamle resident evil der kan kører på 360 ´ern ?
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Indlægaf mowdy » 30. jul 2007 18:18

eller er de overhovedet udgivet til den gamle xbox
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron