Xboxlife forum

Resident Evil 5 - Official Topic

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Morten Skou » 22. mar 2009 15:26

Hm, hvordan pokker får man så nakket ham?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Morten Skou » 22. mar 2009 15:34

Fandt ud af det :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf HunkyDory » 22. mar 2009 15:56

migums skrev:Det er jeg ret sikker på, du ikke kan. Lamperne har da heller ikke nogen relevans for bossfighten, eller er jeg helt galt på den?


Jo, det gør vel at han ikke kan se én så godt.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf migums » 22. mar 2009 15:59

Hans øjne er freakin' røde :P Med alle de evner han har, så er nedsat syn i mørke vel ikke et af hans svagheder :D
Inkarneret Nintendo fan lige fra NES-tiden :D
migums
Niveau 2
 
Indlæg: 151

Brugeravatar

Indlægaf HunkyDory » 22. mar 2009 16:19

migums skrev:Hans øjne er freakin' røde :P Med alle de evner han har, så er nedsat syn i mørke vel ikke et af hans svagheder :D



Tror du det er for sjov at han går rundt og tænder dem igen? :D Jeg tror ikke det er for at vise stedet frem at han gør det.

Shiva hun siger at det er en god idé hvis man slukker lyset, så det er lettere at gemme sig. :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Tbigum » 22. mar 2009 18:15

Nu fik jeg så gennmført det på normal, og har opgraderet min VZ61mg og købt unlimited ammo til den, når jeg så starter et nt spil op, og siger yes til unlimited ammo, så virker det ikke? er der andet man skal gøre??
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Morten Skou » 22. mar 2009 19:06

Tbigum skrev:Nu fik jeg så gennmført det på normal, og har opgraderet min VZ61mg og købt unlimited ammo til den, når jeg så starter et nt spil op, og siger yes til unlimited ammo, så virker det ikke? er der andet man skal gøre??


Nej, det virkede for mig på den måde - man kan bare først se det inde i selve spillet - ikke derude hvor man kan bytte rundt på tingene osv :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Tbigum » 22. mar 2009 19:19

Morten Skou skrev:
Tbigum skrev:Nu fik jeg så gennmført det på normal, og har opgraderet min VZ61mg og købt unlimited ammo til den, når jeg så starter et nt spil op, og siger yes til unlimited ammo, så virker det ikke? er der andet man skal gøre??


Nej, det virkede for mig på den måde - man kan bare først se det inde i selve spillet - ikke derude hvor man kan bytte rundt på tingene osv :)


Jamen, jeg fik også startet et spil op, og tømte derefter magasignet, men så løb den tør, så ingen unlimited ammo :evil:
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Durazell » 22. mar 2009 19:47

Først fuldt opgraderer et våben. F.eks. VZ61. Det er forholdvis enkelt at se når den er helt opgraderet for så får du mulighed for at købe gatling gun som kun Chris kan bruge.

Så gå til til Bonus Features hvor du køber Unlimited Ammo til det fuldt opgraderede våben. Det er samme sted du køber figurene. Det koster 10.000 til 20.000 point at købe unlim ammo afhængig af våben.

Når du starter enten et helt hyt spil eller bare spiller et chapter er der nu en mulighed nederst som hedder unlimited ammo. Vælg yes.

Vims bims babadins - så er den ged barberet!

Og så gennemfører du lige på under 5 timer for så er der unlimited rocket launcher ammo. ;-)
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf Tbigum » 22. mar 2009 19:50

Durazell skrev:Først fuldt opgraderer et våben. F.eks. VZ61. Det er forholdvis enkelt at se når den er helt opgraderet for så får du mulighed for at købe gatling gun som kun Chris kan bruge.

Så gå til til Bonus Features hvor du køber Unlimited Ammo til det fuldt opgraderede våben. Det er samme sted du køber figurene. Det koster 10.000 til 20.000 point at købe unlim ammo afhængig af våben.

Når du starter enten et helt hyt spil eller bare spiller et chapter er der nu en mulighed nederst som hedder unlimited ammo. Vælg yes.

Vims bims babadins - så er den ged barberet!

Og så gennemfører du lige på under 5 timer for så er der unlimited rocket launcher ammo. ;-)


Det er også alt det jeg har gjordt, men jeg løber tør i spillet :(
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf munckster » 22. mar 2009 19:57

Tbigum skrev:
Durazell skrev:Først fuldt opgraderer et våben. F.eks. VZ61. Det er forholdvis enkelt at se når den er helt opgraderet for så får du mulighed for at købe gatling gun som kun Chris kan bruge.

Så gå til til Bonus Features hvor du køber Unlimited Ammo til det fuldt opgraderede våben. Det er samme sted du køber figurene. Det koster 10.000 til 20.000 point at købe unlim ammo afhængig af våben.

Når du starter enten et helt hyt spil eller bare spiller et chapter er der nu en mulighed nederst som hedder unlimited ammo. Vælg yes.

Vims bims babadins - så er den ged barberet!

Og så gennemfører du lige på under 5 timer for så er der unlimited rocket launcher ammo. ;-)


Det er også alt det jeg har gjordt, men jeg løber tør i spillet :(


Der er en menu hvor du skal slå det til... Inden du starter et spil.. havde selv samme problem som dig.. kan dog ikke lige huske, hvad den hedder på stående fod.. men jeg fandt det rimeligt hurtigt..
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Durazell » 22. mar 2009 20:03

Hmmm mystifistisk. Og jeg regber med at du har gennemført spillet.

Når jeg kigger på mine våben da jeg started et nyt spil kommer der det lille uendelige tegn på våbenet som jeg har valgt umlim ammo til.

Eneste råd er at starte et nyt spil, afbryde og gemme items og så se om det fungerre.


Og jeg er firsk på Fersuson'en men malkepigen må du gerne beholde.:-)


EDIT: Yes den havde jeg glemt - under Setting skal Unlim også slåes til!!
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf Tbigum » 23. mar 2009 06:29

Durazell skrev:Hmmm mystifistisk. Og jeg regber med at du har gennemført spillet.

Når jeg kigger på mine våben da jeg started et nyt spil kommer der det lille uendelige tegn på våbenet som jeg har valgt umlim ammo til.

Eneste råd er at starte et nyt spil, afbryde og gemme items og så se om det fungerre.


Og jeg er firsk på Fersuson'en men malkepigen må du gerne beholde.:-)


EDIT: Yes den havde jeg glemt - under Setting skal Unlim også slåes til!!


Ja, jeg har gennemført

Jeg har købt unlimited ammo under bonus selection, og der hvor man kan vælge om der skal co-op play inden man starter et spil, har jeg også tilladt unlimited ammo, men siger du man også skal ind i settings og slå det til?
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf HunkyDory » 23. mar 2009 06:53

Tbigum skrev:
Durazell skrev:Hmmm mystifistisk. Og jeg regber med at du har gennemført spillet.

Når jeg kigger på mine våben da jeg started et nyt spil kommer der det lille uendelige tegn på våbenet som jeg har valgt umlim ammo til.

Eneste råd er at starte et nyt spil, afbryde og gemme items og så se om det fungerre.


Og jeg er firsk på Fersuson'en men malkepigen må du gerne beholde.:-)


EDIT: Yes den havde jeg glemt - under Setting skal Unlim også slåes til!!


Ja, jeg har gennemført

Jeg har købt unlimited ammo under bonus selection, og der hvor man kan vælge om der skal co-op play inden man starter et spil, har jeg også tilladt unlimited ammo, men siger du man også skal ind i settings og slå det til?


Ja. Det skal du.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Durazell » 23. mar 2009 11:30

Jepper jeg havde helt glemt at i Play menu'en findes der et punkt som hedder "Special Setting". Her vises en oversigt over de våben du har unlimited ammo til. Og også her skal du vælges Yes. Det er øverst på siden og med alle våben neden under kan man let over se det.

Så fremgansmåde til unlimmited ammo er:

1. Opgrader et våben fuldt ud
2. Gå til Bonus Items og købt unlimitted ammo
3. Gå til Special Setting og vælg punktet Unlimitted Ammo for at slå Unlim til.
4. Start ny spil/chapter og vælg Yes til unlim ammo.


Så ved fælles hjælp er det instruktionen der virker (tror jeg ;-) )

Nå men jeg skal så "bare" igennem på Professionel for at få de sidste 70 point. Det bliver edder svært!!! Et hug og jeg er færdig.
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron