Xboxlife forum

Resident Evil 5 - Official Topic

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf krig » 16. feb 2010 15:46

Skulle RE 5 ikke komme som download idag? (games on demand)?
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf TerrificFalcon » 16. feb 2010 15:48

Jo, Krig, det skulle det meget gerne - det er vidst på vej, :). Det kan dog også godt være at det først kommer imorgen.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf tue69 » 16. feb 2010 15:48

TerrificFalcon skrev:Jo, Krig, det skulle det meget gerne - det er vidst på vej, :). Det kan dog også godt være at det først kommer imorgen.


Nej det er kun i Nordamerika og Asien, desværre :)
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf krig » 16. feb 2010 16:21

tue69 skrev:
TerrificFalcon skrev:Jo, Krig, det skulle det meget gerne - det er vidst på vej, :). Det kan dog også godt være at det først kommer imorgen.


Nej det er kun i Nordamerika og Asien, desværre :)


ved du hvornår der kommer en EU release?
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf tue69 » 17. feb 2010 14:29

Husk at det er idag Lost in Nightmares udkommer - det kan hentes for 400 MS Points.

Derudover er der en ny costume pack (160 MSP), ligesom character pakken med Rebecca og Barry kan hentes gratis.

Yay.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf TerrificFalcon » 17. feb 2010 14:35

Jeg tror at du misforstår ordet Figures, mister - det er simpelthen bare de der små aktionfigurer, og ikke karakterer. Barry og Excella (nej, ikke Rebecca) er inkluderet i Costume Packen, så vidt jeg ved - eller også er det Lost in Nightmares.

Men well, Lost in Nightmares; zombier, survival horror og en AI der er værre end at blinke 24 timer i træk i Alone in the Dark fordi at man synes det er sjovt - Resident Evil er tilbage.

Ps. Jill er en åndsvag spade der ikke kan samle ting op, så det er decideret umuligt at få achievementen for at finde alle 18 Score Stars, hvis man ikke har en co-op buddy.

EDIT; Ja okay, det er måske stadigvæk muligt at få acheivementen, men der er stadigvæk en lille Score Star, som Jill ikke kan samle op, og som man ikke selv kan nå...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf tue69 » 17. feb 2010 14:47

TerrificFalcon skrev:Jeg tror at du misforstår ordet Figures, mister - det er simpelthen bare de der små aktionfigurer, og ikke karakterer. Barry og Excella (nej, ikke Rebecca) er inkluderet i Costume Packen, så vidt jeg ved - eller også er det Lost in Nightmares.

Men well, Lost in Nightmares; zombier, survival horror og en AI der er værre end at blinke 24 timer i træk i Alone in the Dark fordi at man synes det er sjovt - Resident Evil er tilbage.

Ps. Jill er en åndsvag spade der ikke kan samle ting op, så det er decideret umuligt at få achievementen for at finde alle 18 Score Stars, hvis man ikke har en co-op buddy.

EDIT; Ja okay, det er måske stadigvæk muligt at få acheivementen, men der er stadigvæk en lille Score Star, som Jill ikke kan samle op, og som man ikke selv kan nå...


Oh christ - Capcom overgår sig selv. Troede det var nye characters - men nej, dem får vi nok lov til at betale for når de udkommer.

Men Lost in Nightmares - er det okay, den dårlige AI til trods?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf TerrificFalcon » 17. feb 2010 15:08

tue69 skrev:
TerrificFalcon skrev:Jeg tror at du misforstår ordet Figures, mister - det er simpelthen bare de der små aktionfigurer, og ikke karakterer. Barry og Excella (nej, ikke Rebecca) er inkluderet i Costume Packen, så vidt jeg ved - eller også er det Lost in Nightmares.

Men well, Lost in Nightmares; zombier, survival horror og en AI der er værre end at blinke 24 timer i træk i Alone in the Dark fordi at man synes det er sjovt - Resident Evil er tilbage.

Ps. Jill er en åndsvag spade der ikke kan samle ting op, så det er decideret umuligt at få achievementen for at finde alle 18 Score Stars, hvis man ikke har en co-op buddy.

EDIT; Ja okay, det er måske stadigvæk muligt at få acheivementen, men der er stadigvæk en lille Score Star, som Jill ikke kan samle op, og som man ikke selv kan nå...


Oh christ - Capcom overgår sig selv. Troede det var nye characters - men nej, dem får vi nok lov til at betale for når de udkommer.

Men Lost in Nightmares - er det okay, den dårlige AI til trods?


Yup, til trods for den dårlige AI, så er det faktisk helt fint. Men well, Barry og Excella har jeg fået til Mercenaries: Reunion. Så er det nok Josh og Rebecca der følger med næste gang, selv om at Capcom havde indikeret at det var Barry og Rebecca denne her gang...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf tue69 » 17. feb 2010 15:11

TerrificFalcon skrev:Yup, til trods for den dårlige AI, så er det faktisk helt fint. Men well, Barry og Excella har jeg fået til Mercenaries: Reunion. Så er det nok Josh og Rebecca der følger med næste gang, selv om at Capcom havde indikeret at det var Barry og Rebecca denne her gang...


Nu har jeg kun fået hentet via xbox.com og således ikke prøvet det endnu, derfor spørgsmålene, men følger Mercenaries Reunion med i Lost in Nightmares pakken eller skal den hentes særskilt?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf lassefar » 17. feb 2010 15:20

Hey guys..

Hvor lang tids gameplay er der i updaten?? er det 30 min eller måske mere. Den er hentet og glæder mig til at prøve det :)

Og hvordan starter man det ?? Kommer der bare et nyt chapter man kan starte ??
Senest rettet af lassefar 17. feb 2010 15:22, rettet i alt 1 gang.
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Indlægaf TerrificFalcon » 17. feb 2010 15:21

tue69 skrev:
TerrificFalcon skrev:Yup, til trods for den dårlige AI, så er det faktisk helt fint. Men well, Barry og Excella har jeg fået til Mercenaries: Reunion. Så er det nok Josh og Rebecca der følger med næste gang, selv om at Capcom havde indikeret at det var Barry og Rebecca denne her gang...


Nu har jeg kun fået hentet via xbox.com og således ikke prøvet det endnu, derfor spørgsmålene, men følger Mercenaries Reunion med i Lost in Nightmares pakken eller skal den hentes særskilt?


Mercenaries Reunion er inkluderet i Lost in Nightmares, hvor man altså så får lov til at lege rundt som Barry og Excella, plus at man kan købe Costume Packen og få adgang til Warrior Chris og Fairy Tale Sheva, også i Mercenaries Reunion (samt det normale spil).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf TerrificFalcon » 18. feb 2010 18:02

Nå, har folk fået downloadet Lost in Nightmares packen? Hvad synes I om den?

Jeg synes personligt at den er yderst udemærket, specielt prisen taget i betragtning - det er en dejlig omgang Survival Horror, med småhints til Resident Evil 1.

Til alle der har den, kan I også kun anbefales at Investigate hoveddøren 3 gange, lige når I starter DLC'et. Det gør det 10 gange bedre, I promise.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf charmetrold:24 » 19. feb 2010 11:00

jeg har spillet "lost in nightmares" jeg vil sige det var noget af et kort spil, men okay hvad kan man også forvente når det er en udvidelse..


jeg sidder og spiller the mercenaries reunion, og har fået låst op for alle baner.

hvilke karaktere høre til hvilke baner ?
og hvilken rank skal man have når tiden er gået


svar udbedes :wink:
Senest rettet af charmetrold:24 20. feb 2010 08:57, rettet i alt 2 gange.
charmetrold:24
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf tue69 » 19. feb 2010 11:01

TerrificFalcon skrev:Nå, har folk fået downloadet Lost in Nightmares packen? Hvad synes I om den?

Jeg synes personligt at den er yderst udemærket, specielt prisen taget i betragtning - det er en dejlig omgang Survival Horror, med småhints til Resident Evil 1.

Til alle der har den, kan I også kun anbefales at Investigate hoveddøren 3 gange, lige når I starter DLC'et. Det gør det 10 gange bedre, I promise.


Jeg kunne heller ikke lade være med at gøre det - og ja, det er så lækkert! :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf lassefar » 21. feb 2010 16:44

Sad og spillede lidt mercenaries i RE5 idag. Spillede solo. Men syntes ikk jeg kunne låse nogle "extra" baner op. Skal jeg spille co-op for at gøre det, eller slår jeg simpelthen bare ikk nok zombier ihjel??

Håber der er en der kan hjælpe med svar.

Og lige et mere på falderebet, hvordan får jeg nye karakterer jeg kan spille ??
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron