Xboxlife forum

GTA: San Andreas for the xbox UNDERSKRIFTSINDSAMLING!

Diskussion om third-person action spil her.

GTA: San Andreas for the xbox UNDERSKRIFTSINDSAMLING!

Indlægaf Beatwolf » 10. nov 2004 11:55

så er der kommet en underskriftsindsamling på benene så vi kan få gta: san andreas til xbox..disse petitions har faktisk vist sig at have en virkning før, f.ks med Sam and Max spillet som alligevel blev udviklet videre efter det var blevet nedlagt! SÅ GÅ IND OG SKRIV JER OP.!!! der er allerede over 7000 der har gjort det samme!

http://www.petitiononline.com/t23829/petition.html
Senest rettet af Beatwolf 10. nov 2004 15:53, rettet i alt 1 gang.
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf sorryass DK » 10. nov 2004 12:06

jeg troede ellers at det hvar på vej til xbox...
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Indlægaf Anastacio » 10. nov 2004 12:25

Synes det er for tidligt at starte den competition.

Sony har eksklusivitetsret til udgangen af 2004 og faktisk har R* haft en rimelig god succes med doublepack så det kan jo være SanAndreas kommer engang i starten af 2006 ;)

I hvert fald alt for tidligt med denne competition efter min mening; giv lige R* en chance ;)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Beatwolf » 10. nov 2004 13:37

fuck rockstar...de har sgu penge nok..de skal bare være glade for at der er nogle der vil købe deres produkter. Petition og ikke competition... men det er ok :D Hvis det kan skynde på deres udgivelse af gta til xbox er det sgu da ok..kan helt ærligt overhoved ikke se hvad det skulle skade rockstar..
Senest rettet af Beatwolf 10. nov 2004 15:56, rettet i alt 1 gang.
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Mr Alean Smith » 10. nov 2004 14:34

Det er Sony der betaler for at de får "eneret" til at sælge det :)
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Buktu » 10. nov 2004 14:42

Lad os nu se hvad der sker her sidst på året.. Om Sony forlænger deres aftale med R* eller (Som vi håber) Microsoft træder til og laver en aftale med dem.. :)

Først nævnte er den mest sandsynlige, men sidstnævnte sikrer nok en Xbox version.

Eller det kan være de ikke laver nogen aftale her sidst på året... Det kan være de kan sælge mere hvis de udgiver på samtlige platforme på en gang? Så er Hypen jo i top.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Mr Alean Smith » 10. nov 2004 15:11

Og rettelse til overskriften..

Det er ikke Sand, men San :)

Og jeg er lidt ligeglad..
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Stoffer » 10. nov 2004 15:26

jeg har stemt :wink:
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Beatwolf » 10. nov 2004 15:49

ja lidt nedern at sony fik den aftale med rockstar :( sony har sgu nærmest Gta serien til at markedsføre deres ps2 hvor xboxen har halo..ok halo er også nice men jeg må indrømme at jeg hellere ville have det skulle være GTA.

@mas1fuckingdag
Jeg har nu ærbødigst retted overskriften til sand.tastefejl lol
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Cramzor » 22. nov 2004 13:42

Foretrækker også klart GTA frem for Halo! (foretrækker de fleste spil frem for halo btw.)
Virkelig synd at det kun kommer til PS2 :(
Cramzor
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Indlægaf Rechain » 22. nov 2004 19:34

Slap af...det skal nok komme til Xbox og PC...
Microsoft har penge i røven, så de skal sku nok få jaget GTA-SA ud af RockstarGames... ;)

Som Game Killer også skriver, kom GTA3+GTAVC jo også i en DoublePack til Xbox for snart et år siden, ikke...

(for et spils pris!)

Så skal SA også nok komme... :D

Bare rolig...jeg gamer GTA-SA på PS2 lige nu...hehe 8)
Men glæder mig også til PC versionen og Xbox versionen...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf BladeZ » 22. nov 2004 20:41

Hehe Tænk hvsi de lavede en Triple Pack

selvom de fleste nok allerede har GTA3 og VC
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Rechain » 22. nov 2004 21:25

Hehe...den var god BladeZ ;)
Who Knows...? Maybe :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Teluc » 23. nov 2004 08:47

Jeg har GTA-SA :-D Det er fedt... Tror først det kommer til Xbox om 1 års tid eller sån noget... og på det tidspunkt er vi allerede igang med at spare op til Ps3 og Xbox2.. så det bliver alligevel glemt
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Stoffer » 23. nov 2004 13:30

tror sq ikk at det bliver glemt :D
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Næste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron