Xboxlife forum

Mangler retningsangivelse til missioner i Crckdown

Diskussion om third-person action spil her.

Mangler retningsangivelse til missioner i Crckdown

Indlægaf Robotten » 2. maj 2007 09:58

Hej

Er ny i dette her forum, så håber på en god feedback :)

Mit problem er, at jeg lige er begyndt at spille Crackdown, og har udført tre missioner, hvor der skulle skydes en "boss". Jeg ved nu bare ikke, hvad jeg så skal gøre, da jeg ikke kan se hvoe næste mission foregår. Jeg savner en retningsangivelse på kortet, i stedet for bare at køre rundt til jeg tilfældigt kommer til rette sted.
Det skete for mig, da jeg skulle finde et sportskompleks hvor der opholdte sig en boss, og det var ikke angivet hvorhenne på kortet.

Er der mulighed for at gå ind og vælge missionen, og få den aktiv på kortet, så jeg kan se hvor jeg skal hen ad?
Robotten
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf StoneColdO » 2. maj 2007 10:03

Det kommer automatisk som du bevæger dig rundt i bydelen, gå på jagt efter de grønne orbs, og du skal hurtigt få informationer om de boss'er du skal nakke.
Billede
StoneColdO
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Indlægaf tue69 » 2. maj 2007 10:03

Hej robot.

Nej det er der ikke, tricket er at nærme sig et af de steder, hvor bosserne kan findes, hvorefter du får downloadet noget intel og et boss-dossier, herefter vil det fremgå af dit kort, hvor du kan finde denne boss.

Du kan dog finde flere maps med vejledninger på nettet - prøv at google det.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Robotten » 2. maj 2007 10:12

Tak for det. Jeg er bare blevet vant til en "holde i hånden" pil, der viser vej.

Men så er der jo også en god grund til at udforske miljøet grundigt. Tror dog jeg fnder en guide til lokationerne for "bosserne", hvis det skulle gå helt gaæt. Min tålmodighed ligger ikke til, at skulle tåge rundt i al for lang tid :)
Robotten
Niveau 0
 
Indlæg: 11



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron