Xboxlife forum

Endnu engang hjælp til Spiderman 2

Diskussion om third-person action spil her.

Endnu engang hjælp til Spiderman 2

Indlægaf Dexter » 16. jul 2004 12:29

Jeg tog en help token og der stod at man kunne komme ud på Frihedsgudsinden, men at man selv skulle finde ud af hvordan.
Nu har jeg efterhånden prøvet en del, men kan ikke rigtig se hvordan man skal kunne komme derud...
Er der nogen som kan komme der ud? I så fald hvordan ?.
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf Zikor4 » 16. jul 2004 12:36

Okay, here goes.. Du baner din vej til toppen af mappet tjek kortet (back knap) så du kan se hvor du skal gå hen, okay. Når du så er ude i spidsen, af øen, og du kan se Statue Of Liberty foran dig, kravl da op på en bygning, ikke nødvendigvis men det gør det nemmere, vent derefter på der kommer en helikopter forbi, og jeg ved det her lyder sindsygt, men spring ud mod den, selvom den er ude over vandet, og skyd web på den (Right Trigger), så skulle du gerne hænge og dingle under den.

Derefter lander du på øen lige før Statue Of Liberty, på den ø kredser der også en helikopter, og hvis du er sej kan du endda skifte helikopter i luften hvis du tør, men det er nemmest hvis du bare smutter over på øen lige før, kravler op på en bygning, og venter på den anden helikopter.

Min erfaring viser at det er faktisk sværer at komme tilbage igen :) Da jeg faldt i vandet et par gange.

Men jeg har somsagt ikke spillet, får det i næste uge, men har spillet det i nogle timer på en chipped Xbox.

Håber det hjalp!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Dexter » 16. jul 2004 12:38

Ok lyder rimelig vildt men jeg vil da prøve det :P egentlig også min første tanke det med en helikopter, men vidste ikke at en fløj den samme rute så tak.
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf Anastacio » 16. jul 2004 12:40

Jeg blev nød til at tage 2 helikoptere fra midten af byen hehe :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster