Xboxlife forum

Mortal Kombat, Vodoo Vince & Project Zero.

Diskussion om third-person action spil her.

Mortal Kombat, Vodoo Vince & Project Zero.

Indlægaf HopeyS » 31. maj 2004 02:21

Ok jeg var lige på indkøb forleden hos EB games. Faldt over disse tre spil. Der var 3 for 2.

Det er også vældig fint. Ok kan da godt se at jeg er blevet lettere rusten i gyser genren, efter at min mor døde sidste år. (så altid gysere sammen med hende :) )
Så det at jeg så kiggede LIDT på project zero, fik da mine nerver til at hænge derude, hvor de ikke hører til :lol: Men fint nok.
-Altså de Japanere eller hvad de nu er Tecmo?-

Har i nogle erfaringer med det spil?
Kunne i lide det?

Mortal Kombat. Ahhh endelig et kampspil der får en til at mindes de unge dage, hvor det nærmest var en Commadore 64 eller Amiga der var det hotteste på market. *G*
Men grafikken er faktisk ret god. Jeg er tilfreds! Og da her er børn (Barn) i huset, er jeg så også glad for at vi kunne slå blodet fra :shock:
Men klart action og et godt gameplay egentlig. Når nu man virkelig gerne, bare vil slås *S*

Sidst men ikke mindst, er der så ham den lille bitte gut. Vodoo Vince. Han er da nuser 8)

Jeg har så slået op på IGN.com efter snydekoder, bare for at se om der skulle være nogen. Fandt dem, men kan da ikke få dem til at virke. Ok der står da også at det skulle være ret svært og få frem. Men hallo.. sgu da ikke så svært.??
Nogen gode råd? Nogne erfaringer?
For den der øgle ting, er godt nok ved at irritere mig noget så grusomt :evil:

Eftersigende skulle koden være sådan her:
Og man skal pause i spillet, for at få den igang.
X, RIGHT TRIGGER, LEFT TRIGGER, A, A, X, Y, WHITE BUTTON, B, LEFT TRIGGER, RIGHT TRIGGER, BLACK BUTTON, UP, UP, DOWN, LEFT, RIGHT.

Man bliver næsten helt Karate Kid oppe i hovedet af det :roll: :?

Nu er det jo så ikke sådan at det hele skal klares med snyd jo. Men er bare nysgerrig efter at se om det virker, fordi jeg rent faktisk prøver og renge ud, hvordan man har fået disse ting ind i spillene?
Er det noget de gør fra starten af, dem der laver spillene?
Ja det må det jo være.
Men hvordan filen finder man så ud af at de er der?
Og er det så noget der egentlig er i alle spil?

Undre mig lige gevaldigt *S*

Og hygger mig endnu mere :lol:

KH HopeyS 8)
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Anastacio » 31. maj 2004 11:35

Koder findes ikke i alle spil, men i de fleste. Som regel er det folk der gætter sig til det, men somme tider afsløre udviklerne dem selv.

Jeg har selv Project Zero og jeg kan lide det ja, men har lidt svært ved at spille det alene (har altid hadet, at spille horror spil alene :D)

Mortal Kombat er også fedt ja, og det næste MortalKombat: Deception er klart værd at vente på, hvis man kan lide MortalKombat: Deadly Alliance.

VoodooVince er faktisk også ret så godt efter min mening, Vince har dog nøjagtigt de samme moves, som Crash Bandicoot, men det gør ikke noget.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


RE:

Indlægaf HopeyS » 1. jun 2004 00:43

Jeg spiller nu heller ikke Project Zero alene. Kæresten SKAL være med, ellers kan det være lig emgeet. Tør sgu ikke *S*

Det er meget effektivt lavet må man sige. *GYYYYS*

Jeg ser virkelig frem til nyt Mortal Kombat. Ligesom jeg også ser frem til det nye DOA.

Kan altså godt lide sådanne kampspil :oops:

HEHE synes da nok der var noget genkendeligt over Vince. 8)
Men det er et ok platform spil, til de timer hvor man bare venter på at vasketøjet skal være færdigt, eller man barehar lyst til at spille, for spillets skyld.

jeg er glad for mine køb. *S* Og skal ud og købe ET nyt i morgen.

Er altså til Harry Potter :oops: :oops: :oops:
Og fangen fra Azcaban skulle vist være der i mrogen, eller også var det den 3. Roder lidt rundt i det, fordi jeg skal købe bit billetter i morgen (i dag. Klokken er way over midnat)

KH HopeyS
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Tommy » 1. jun 2004 15:07

Project Zero er så kedeligt!!
Okay, ret uhyggeligt, men man går jo nærmest i slowmotion..

Voodoo Vince er fedt! Hvis man keder sig..
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf HopeyS » 13. jun 2004 12:30

Project Zero.
Ok det er nu irriterende at man går i slowmotion og at spøgelserne har lov til at flakse hurtigt.

KH HopeyS
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Cowrider » 13. jun 2004 13:26

Jeg kan bedst lide Vodoo vince af de 3 spil
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf DNS_DK » 13. jun 2004 14:46

hmm jeg synes at project zero er godt men det er alt for let at komme videre.....

synes det er pisse irriterende at der tit dukker spøgelser om på små områder og man kan ikke løbe fra dem....

hver gang man bliver taget fat i af et spøgelse så kan man nogle gange ikke komme væk inden den tager fat i en igen....

Fed effekt med at du gemmer billederne så du kan se spøgelserne senere...
(damen med hovedet brækket bag over er fandme cool)

Er det bare mig eller er der en del af spillet som er taget fra the ring filmen... bl.a. brønden...

Vodoo vince er for kedeligt synes jeg...
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Tommy » 13. jun 2004 16:43

Project Zero har super god grafik, men med mange fejl. F.eks. hvis man går lidt skævt igennem en port, så står man bare stille, mens benene bare går (eller moonwalker, om man vil ;))

Voodoo Vince, derimod, er et sjovt spil, meget klassisk arkade spil, men også med en del puzzles..

Nok ikke et spil jeg ville gå ud og købe i dag, men det er nu sjovt nok hvis man keder sig!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf HopeyS » 15. jun 2004 00:39

Ja ok, er så ikke nået helt vildt langt med Spillene. Har hjulpet med at bygge en side op. Med debatforum. Den gik ned nogen gange, er så "redaktør" derinde.

Men har hygget mig lidt med Voodoo Vince. Omend er så nået dertil hvor man skal have det der eksplosive halløj op og igenne noget der brænder. Har så fundet en lidt tættere på. Men får sjovt nok hele tiden ild i toppen....

Project Zero har min kæreste kastet sig over.
og ja det er i stil med the ring. God film i øvrigt. Vel og mærket de originale.

Mortal Kombat er så klart det jeg er kommet længst med siden købet. Det er ok. *S*

Synes det meget rart at have en blandet spilsamling. Så har man til sine forskellige humørperioder *S*

KH HopeyS - :shock:
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron