Xboxlife forum

Ny boss til XRL...

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Ny boss til XRL...

Indlægaf WhiteDog » 16. maj 2010 15:05

Tiden er kommet til, at jeg trækker mig som arrangør og planlægger af Hotlaps og Turneringer. Jeg har ganske enkelt ikke tiden til det i øjeblikket, pga arbejde og andre lyster. Jeg håber dog ikke at XRL lukker og slukker af den grund, men at en af jer har lyst til at overtage.

Jeg kan dog ikke udelukke at jeg deltager, på lige fod med alle andre. Det burde der være lidt tid til.

Så hvis det har interesse, så skriv i denne tråd.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf WhiteDog » 26. maj 2010 09:09

Må godt nok sige at jeg er skuffet. MAX skuffet.

Alle er smuttet, som dug for solen.
Ingen har nævnt bare en smule interesse for det her.
Ingen har initiativ til noget som helst.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf Kossefar » 26. maj 2010 09:23

Hmm, du kunne umiddelbart have bumpet en gang eller to. Jeg har ikke set denne tråd før dette øjeblik.

Jeg har ikke længere Forza 3, og desuden heller ikke tiden til at spille det.

Men jeg syntes da alligevel det ville være ærgeligt hvis XRL lukker og slukker pga. dette. :)

Der har da været god konkurrence man kunne følge, selvom man ikke selv deltog. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf runekc » 26. maj 2010 09:37

Ja sorry men har bare ikke tiden til det. Har heller ikke rigtig tid til at deltage mere så derfor min manglende deltagelse de sidste par uger.
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf Hyggen76 » 26. maj 2010 09:42

Er det ikke bare at sætte det på pause nogen tid.

Jeg personligt tror ikke jeg magter at styre det, jeg har bare deltaget i de løb som har været.

Men det er jo bare at sætte det XRL på stand-by for nogen tid.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf URC Fightdogg » 26. maj 2010 10:38

Ja må indrømme jeg mistede lidt lysten, og ja styre det her nej det er tiden heller ikke til hos mig...desværre...
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Jake242 » 27. maj 2010 14:01

Ærgerligt må man sige, men igen... jeg havde nu heller ikke forventet at nogen ville tage "tjansen"

Sjældent at man kan stable noget på benene hvor man kan forvente mere end bare deltagelse.

Jeg skal være den første til at sætte pris på den energi du har lagt for dagen Rudi, selv uden at køre med i starten.

Har ikke selv kunne deltage i de sidste par uger og har heller ikke tid til at sætte noget op.

Personligt syntes jeg at de der har lyst skulle overtage XRL og så lave det til hvad de nu engang vil... om det så er lige så godt sat op, er vel sagen uvedkommen, så længe XRL består.

Så Adalat... go for it, jeg er sikker på at du kan hente hjælp hist og pist hvis du skulle vælge at være "Den nye Rudi"

Jake out
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf BIA DK » 27. maj 2010 15:55

Jeg synes, det er synd og skam, hvis XRL opløses, men taget de seneste par tidstagningernes deltagelse (eller mangel på samme) i betragtning, ser det da ihvertfald ud til at det skal sættes på stand-by. Der er jo ikke meget ved at finde en ny "boss" for XRL, hvis vedkommende skal bruge tid på noget, som ingen alligevel har interesse for at deltage i.

Jeg ville godt kunne holde styr på tider og udvælge baner og biler, men vil ikke garantere, at det altid vil være super sammensætninger... Men jeg har ikke i sinde at bruge tid på det, hvis der så kun er 2-3 deltagere i en tidstagning.

Jeg ved ikke heller ikke om interesseren vil være så stor, når nu sommeren forhåbentlig snart kommer? Så måske man bare skulle forsøge at samle trådene igen til efteråret?
BIA DK
Niveau 2
 
Indlæg: 181


Indlægaf WhiteDog » 28. maj 2010 20:49

Uden at skulle blande mig alt for meget, så lad da XRL genopstå i hvert fald, bare i hotlaps. Hotlaps burde alle kunne bidrage med og ikke mindst deltage i. Disse er jo knap så tidskrævende - ps. hvordan går det egentlig med opdateringen af de 2 sidste. Syntes ikke lige at resultaterne er blevet opdateret i den samlet score :) < FIGHTDOGG

Hver især kunne jo komme med nogle ønsker (bil og bane) og så når vi havde en 5-10 ønsker, så blev der så oprettet en tråd til hver og så KØRER VI... ??!?! :)

Jake: tak for ordene :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 31. maj 2010 09:10

Så er Hotlap turneringen opdateret og jeg undskylder ventetiden :)

Havde fuldstændig svedt det ud må jeg indrømme :?
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597



Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst