Xboxlife forum

Turnering #6 - Tidtagning #2

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Indlægaf URC Fightdogg » 9. maj 2010 14:00

Altså der er jo ingen at give jeres plads :lol: :lol:

Men sådan som det så ser ud nu, ja så er det Rudi,Rune, Madman og mig, og ja så tror jeg at jeg bruger min tid istedet, på at bygge videre på den bil jeg er igang med, for er jo rimelig sikker på en 4 plads :wink: :lol:
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf runekc » 9. maj 2010 15:03

TYNDT!!! :( vi er madman og jeg selv
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf WhiteDog » 9. maj 2010 16:21

Resultatet af ugens hotlap. (hotlap, bliver brugt som navn fremover).

1. ** N4S Rudi DK - 01:41.231
2. ** N4S Themadman1 - 01:41.574
3. ** BIA DK - 01:41.843
4. ** N4S RuneKC DK - 01:42.283
5. ** URC Fightdogg - 01:43.944
6. Kolyzer - 01:44.406
7. SOSDK - 01:45.118
8. Adalat - 01:48.508
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf WhiteDog » 9. maj 2010 16:25

URC Fightdogg: Nu skal jeg ikke selv råbe højt op, da jeg selv brændte mit løb af, på at pille på bilen (altså real life bil). Men en udtalelse om at man ikke kommer, fordi man alligevel bliver sidst, er da rimeligt tyndt.

Jeg kan desværre heller ikke se en sammenhæng i at deltagelsen skulle være ringere, fordi vi har kørt i RWD de sidste gange. Der er 8 tider i denne turnering og det er da gennemsnittet over de fleste hotlaps. Husk også på at Jake ikke har deltaget, men det havde jo ikke været anderledes selv om vi havde kørt i nogle FWD'ere.

Men ok, fair skal være fair og derfor bliver de næste 2 hotlaps henholdsvis med FWD og AWD. Finalen, bliver samme som vi skulle have kørt i dag. Mere om det senere.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 9. maj 2010 18:09

Altså tyndt og tyndt, ved jeg ikke, men ja må så også indrømme at jeg hellere ville bruge tid på at tune den bil jeg var igang med og ja er gået igang med et kæmpe male projekt og jeg stinker til det men prøver..

Så ja lysten var der ikke, så måske tyndt at sige, men var dog ærlig, istedet for at komme med en lam undskyldning, syntes ikke jeg gad bruge en halv time på at blive sidst, så ikke mere i det :)

Og ja vi var 8 denne gang også, men vi har været flere, prøver bare at komme med nogle forslag til forbedringer, men fair skal være fair så denne gang køre vi FWD og AWD, jamen fair og fair, jeg siger det bare for at få noget variation, nu skal det igen lyde som om klager, men i kan jo gøre som i har lyst ;) jeg køre bare med hvis jeg får tid og lyst :) :) :)

Og ja man skal aldrig begynde at skrue på bilen for tager ALTID længere tid end man regner med ;) men er sku vigtigere med nye bremser end race i Forza :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Jake242 » 16. maj 2010 05:17

Jeg fik lige en idé, nu bliver der snakket meget om tilslutningen til løbene osv.

Jeg tror der ville være flere der ville være med hvis der ikke var krav om kvalifikation.

Hvad med et A og B ræs, dvs at hvis man kan skaffe 16 folk der kan/har lyst til at køre en søndag... jamen så lad dem køre.

og så evt munde ud i en finale... eller bestemme hvor mange "grupper" der skal køre alt efter hvor mange der er med. koordineringen kan være lidt tricky men det virker ikke til at Rudi er u-erfaren på det område.

Der køres stadig hotlap turnering, der kvalificeres til A eller B ræs alt efter om man har kvalificeret sig i toppen eller bunden.

Vinderen af turneringen får 1 point med over i hotlap turneringen og alle der møder op til søndags ræset får yderligere 1 point(dvs vinderen får 2 point og alle andre 1 point)

på den måde tvinger det folk til at være med, men er dog ikke "dræbene" hvis man misser en enkelt turnering... og yderligere så får vinderen(Rudi, Madman eller Rune) et ekstra point med over i hotlap turneringen :D

any takers?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Foregående

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster