Xboxlife forum

Turnering #5 - Tidtagning #1

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Indlægaf TheMadMan1 » 18. apr 2010 17:28

Altså hvor meget tid folk bruger har ikke noget at sige,det er banen og bilen til den bane der afgøre hvor lang tid man bruger.Denne her gan tror jeg har brugt Ca.2 timer hvor sidste gang brugte jeg omkring 4-5 timer,nogen baner og bil passer bedre den en gang og andre gange fungerer det slet ikke og man skal bruge mere tid,det er sådan jeg ser på det

:wink:
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf URC Fightdogg » 18. apr 2010 17:37

Øhh læs nu lige mit indlæg med et smil på læben :) hold da op der er nogle der er i dårligt humør der ;) ;) :)

Er fuldstændig lige glad med hvor meget tid folk bruger på det her, om i så kørte hver dag, er jo hvad i selv har af tid, men du var et hurtigt inde og skrive at vi skulel dele første pladsen, grundet det er tidsbaseret og syntes jeg var lidt træls, nu jeg endelig lå foran dig ;) ;) men ikke mere i det :)

Og skriver jo også det er ok, så rolig nu :) syntes det var en super fed omgang det her, nye ansigter og tæt kamp :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Jake242 » 18. apr 2010 17:53

Ja men du skriver også at jeg nok vinder den sidste fordi jeg har meget mere tid end du har... Det har du ikke på nogen måde indsigt i, for min skyld kunne du også få første pladsen... Det rager mig egenligt noget så grusomt. Men bliver da lidt knotten over at mine gode tider skal bindes op på "at jeg åbenbart ikke laver andet end at spille forza"

at du er utilfreds kan jeg godt forstå, men kan ikke se hvorfor min indsats skal nedgøres.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf WhiteDog » 18. apr 2010 19:00

Vil lige hurtigt sige, at jeg ikke havde læst meget af alle jeres store indlæg, før mit sidste "resultats indlæg" blev lagt op. Så vidt jeg ved i mange andre sportsgrene, så deler man placeringen når man er lige hurtig og det er det jeg har gjort. Det har nok ikke være teknisk muligt på leaderboardet og hvordan de sorterer 2 ens tider må guderne vide og i tilfælde af ens tider, så er det os her på XRL som fortæller hvem der vinder og ikke leaderboardet.

Så stop nu jeres brok og tag det med et smil. I skal kun være glade for at jeg ikke har haft tid til at spille, for så var det ikke 1st pladsen i måtte deles om :) :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf runekc » 18. apr 2010 19:11

lol... Samme her, eller.... :)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf WhiteDog » 18. apr 2010 19:13

haha Rune, nice try :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Foregående

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster