Xboxlife forum

Turnering #4 - Vinder: N4S Rudi DK - Road America showdown

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Turnering #4 - Vinder: N4S Rudi DK - Road America showdown

Indlægaf WhiteDog » 28. mar 2010 16:51

Som noget nyt, bliver finalen annonceret samtidigt med første tidtagning. Jeg kan derfor præsentere flg.:

Hvem skal køre:
Jake242, URC Fightdogg, N4S Rudi DK, BIA DK, N4S Themadman1, SOSDK, Kolyzer og TrommerAndreas

Hvornår:
Søndag d. 11. April kl. 16.00

Hvordan:
For at jeg kan holde styr på alle tropperne, så bedes i alle sende en friend-request til mig, så jeg kan sende en invitation til løbene.
Jeg står selv for oprettelsen af serveren og det er derfor vigtigt at jeg kan sende invites ud, til alle deltagerne.

Bane:
Road America

Bil:
2007 - Peugeot 207 Super 2000 (A 536)
Bilen SKAL være stock, men må gerne tweakes. A 536 SKAL overholdes, så ingen udskiftninger.

Distance:
Ca. 30 min.

Information omkring tilladte driving assists, startrækkefølge osv kan findes her: http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=64549

Vel mødt.
Senest rettet af WhiteDog 11. apr 2010 15:48, rettet i alt 2 gange.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf BIA DK » 7. apr 2010 23:12

Er der nogle, der har nogle gode fif til, hvor man starter og slutter, når man skal tweake/tune en bil til en bane - vel at mærke for en der ikke har ret meget forstand på, hvad de enkelte indstillinger gør ved bilen? Jeg plejer at finde tunes på storefront, men det er nok ikke altid helt optimalt, og det var da klart sjovere selv at kunne finpudse bilen. Jeg synes bare ikke jeg har haft det store held med det ;-)
BIA DK
Niveau 2
 
Indlæg: 181


Indlægaf WhiteDog » 8. apr 2010 07:48

Du skal finde ydergrænserne og så finde det bedste kompromis for dig.
Det er meget individuelt fra person til person. Et super setup for mig, kan virke dårligt for andre, så det kan næsten aldrig betale sig, at kopiere andres setup.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf runekc » 11. apr 2010 01:08

BIA DK skrev:Er der nogle, der har nogle gode fif til, hvor man starter og slutter, når man skal tweake/tune en bil til en bane - vel at mærke for en der ikke har ret meget forstand på, hvad de enkelte indstillinger gør ved bilen? Jeg plejer at finde tunes på storefront, men det er nok ikke altid helt optimalt, og det var da klart sjovere selv at kunne finpudse bilen. Jeg synes bare ikke jeg har haft det store held med det ;-)

ingen downforce, juster din gearing så du når det røde felt for enden af den længste langside i højeste gear :) evt. juster camber til -1.0 for og bag eller til den værdi som du syntes passer dig bedst :)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf runekc » 11. apr 2010 10:55

Må desværre melde afbud :( familie udflugt trækker ud :)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf WhiteDog » 11. apr 2010 11:35

Surt show Rune. Hyg dig med familien. Jeg har opdateret deltagerlisten til finalen. Vi ses kl. 16.00
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf BIA DK » 11. apr 2010 13:37

Jeg bliver desværre også nødt til at melde afbud. Jeg ved ikke om en anden kan nå at få min plads? Men godt ræs til jer andre.
BIA DK
Niveau 2
 
Indlæg: 181


Indlægaf Trommer » 11. apr 2010 14:20

Som sølvmedlem har jeg desværre ikke adgang til at kører online. Og må indrømme at jeg mest kører med for at sammenligne hotlabs med jer andre.
Godt ræs til alle.
Trommer
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf WhiteDog » 11. apr 2010 15:47

Tak for godt ræs. Selv om der hurtigt blev lidt spredning, så var der da rimelig gang i den, midt i feltet.

Resultatet blev:

1. N4S Rudi DK
2. N4S TheMadMan1
3. Jake242
4. URC Fightdogg
5. SOSDK
6. Kolyzer
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf kolyzer » 11. apr 2010 16:30

Tak for ræset
Billede
kolyzer
Niveau 3
 
Indlæg: 265


Indlægaf runekc » 11. apr 2010 17:05

Tillykke til Rudi IGEN! i var advaret ;)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf Jake242 » 11. apr 2010 18:29

Tak for godt ræs, ja ham Rudi er en gut med fut i... som den eneste trak han spind fra linien(nok noget med en lav gearing)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf SosDenmark » 11. apr 2010 18:31

JA tak for ræs - der var nu også rimelig kamp i bagfeltet selvom i andre nok ikke helt bemærkede det ;)
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf Jake242 » 11. apr 2010 18:37

SosDenmark skrev:JA tak for ræs - der var nu også rimelig kamp i bagfeltet selvom i andre nok ikke helt bemærkede det ;)


Giver du et play by play?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf TheMadMan1 » 11. apr 2010 19:25

Ja tak for et fedt Race :twisted:

Jeg glemte at save løbet,er der ikke en der var med og har gemt det, der lige ligge det op på storefront :!:
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Næste

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron