Xboxlife forum

Turnering #4 - Tidtagning #1

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Indlægaf Jake242 » 30. mar 2010 21:58

Cowrider skrev:URABUS DK - 01:56:733


Den tid du har sat er ikke i en standard crossfire...

Billede
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf WhiteDog » 30. mar 2010 22:58

Ja, jeg ser desværre det samme, når jeg kigger, så vi må udelukke evt. fejl i Forza's leaderboard.

Du får lige en chance for at forklare nærmere og så må vi se hvad der bliver gjort.


JAKE: for satan en tid mand :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf Cowrider » 30. mar 2010 23:04

Hvad? :s jeg har da ikke lavet om på den.. Jeg tror bare jeg nå melde fra for så har min ven siddet o pillet ved den idag da han skulle prøve.. Kan godt se jeg ikke er skide heldig her for tiden.. For jeg har ikke købt noget. Beklager alt det bøvl.. Trenjeg holder lidt pause i det der forza. Beklager.. Hmm jeg må ind og se her i påsken hvad han har lavet på den.. For det er da orginale fælge kan se han har givet den lak og rudetoning men intet andet.. Beklager endnu en gang for ulejligheden jake og jer andre :) men flot tid du har sat til sidst.. Der må selv jeg melde pas
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf WhiteDog » 30. mar 2010 23:15

Knapt så heldigt at en anden har pillet ved din bil, men jeg vil sige endnu mere "uheldigt" at muligheden er der, at du ikke selv har sat de tider.

Det at kunne stole på hinanden, er meget vigtigt. Det er drevet for at vi kan hygge os og hvis snyd skal med i ligningen, så kan det slet ikke fungere. Tiden til at tjekke det, har jeg i hvert fald ikke, men jeg er glad for at der er andre, der går så meget op i det, at kontrollen med snyd nok er større end de fleste lige tror.

Jeg kan ikke gøre andet end at udelukke dig fra fremtidige turneringer. Jeg bliver nødt til at føre en nul tolerance overfor sådanne ting.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf Jake242 » 31. mar 2010 05:08

WhiteDog skrev:Ja, jeg ser desværre det samme, når jeg kigger, så vi må udelukke evt. fejl i Forza's leaderboard.

Du får lige en chance for at forklare nærmere og så må vi se hvad der bliver gjort.


JAKE: for satan en tid mand :)


Kender vi dig ret skal du nok få slået den :wink: men jeg tror at 01.55.xxx er en klar mulighed, alt skal bare gå op i en højere enhed :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf runekc » 31. mar 2010 09:47

N4S RuneKC DK - 02:02:167
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf Jake242 » 31. mar 2010 09:56

runekc skrev:N4S RuneKC DK - 02:02:167


Få nu den brakeline på Rune... banen er jo umulig uden :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf runekc » 31. mar 2010 10:16

Jake242 skrev:
runekc skrev:N4S RuneKC DK - 02:02:167


Få nu den brakeline på Rune... banen er jo umulig uden :D

lol.... Har overvejet det, syntes det er lidt cheat ;)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf TheMadMan1 » 31. mar 2010 10:33

runekc skrev:
Jake242 skrev:
runekc skrev:N4S RuneKC DK - 02:02:167


Få nu den brakeline på Rune... banen er jo umulig uden :D

lol.... Har overvejet det, syntes det er lidt cheat ;)


Ja det er jo også kun for nooops :P
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf Jake242 » 31. mar 2010 11:48

Kan se at URC Fightdogg køre nogle hurtige shadow tider... han er under 01:56:000 nu
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf URC Fightdogg » 31. mar 2010 12:43

URC Fightdogg - 1:55:699 og som Rudi ville sige, "that's that!!!"

Og jep er en Noob ;)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf WhiteDog » 31. mar 2010 13:50

Brakeline er fair nok. Man springer en masse overflødige "prøveomgange" over og THAT's it. Men ABS, TCS, STM...det er fandme noobish :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 31. mar 2010 17:12

Skal vi nu til det her hvem kan pisse længst i modvind agtige noget!!

Kan simpelthen ikke se at det er at snyde at bruge breakline og det samme om de andre ting dem ser jeg heller ikke som en Noob ting...

Må da være op til folk hvad man sætter den bedste tid med, hvad kan man bruge at man ikke bruger nogen af tingene til hvis man ikke går videre, ikke en skid....

Ja jeg bruger breakline og i denne tidstagning har jeg brugt TCS tror jeg nok det hedder, og har jeg gjort for ellers har jeg ingen kontrol over bilen, så virker fint for mig og gør at jeg stadig synes det er sjovt :)

Men forstår stadig ikke folk er så meget ude efter hvad man bruger at hjælpemidler som iøvrigt er i spillet for at hjælpe folk, for faen det findes også IRL biler, er jo ikke noget de har puttet i spillet for sjov..

Og så skal vi huske på ikke at skræmme folk væk ved at sige det på den måde, ender jo bare med at der kun er 4 som gider at køre fordi man for af vide at man er noob hvis man bruger dit og dat :)

Nu er jeg så gammel nok til at ta det ;) men kan være andre ikke tør være med :)

Men ja bare kald mig noob, det går nok, er tilfreds med min tid og den bliver ikke forsøgt slået :) var en super nedkørsel for mig :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf runekc » 31. mar 2010 19:38

Ok tag dig lige en slapper :)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf WhiteDog » 31. mar 2010 22:33

Kig nu lige på min smiley :) Det var INTET andet end sjovt ment med det.

Personligt er jeg 100% kold overfor hvad folk vælger. Jeg VED at man kan køre hurtigere uden nogen former for hjælpemidler (med undtagelse af linjer), så når nogen sætter hurtige tider med hjælp på, så er det fandme GODT gået :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


ForegåendeNæste

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron