Xboxlife forum

Turnering #2 - Tidtagning #3

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Indlægaf TheMadMan1 » 28. feb 2010 13:04

Ny tid.

N4S Themadman 0,1,57,483 :wink:
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf WhiteDog » 28. feb 2010 14:16

Ny tid :)

** N4S Rudi DK - 01:56:986
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf WhiteDog » 28. feb 2010 14:36

Måtte lige prøve igen. :)

** N4S Rudi DK - 01:56:786
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf WhiteDog » 28. feb 2010 15:05

Og med disse ord er ugens turnering forbi. Tak for deltagelsen, selv om jeg godt syntes den komme have været bedre.

Resultaterne blev:

1. RimSh0t - 01.57.234
2. N4S Themadman 01:57:483


Lidt nitte at der kun blev 2 der gik videre, men sådan er det jo, når folket åbenbart ikke gider :)

Jeg smider fordelingen af semifinalerne op senere, hvor jeg samtidigt præsenterer løbet for næste søndag.

Jeg kan også forstå på Jake, at han ønsker tidspunktet flyttet lidt frem på eftermiddagen, så det tager jeg i betragtning :)

Den store hotlap turnering, som URC Fightdogg står for, bliver også opdateret, så snart han har tid :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf RimShot » 28. feb 2010 16:52

Jeg har fortalt om turneringen til et par stykker jeg har gamet med her i eftermiddag, så det kan være der kommer flere med tiden.
RimShot
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf WhiteDog » 28. feb 2010 18:20

Lyder sgu godt :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 1. mar 2010 08:45

Så er Hotlap Turneringen opdateret :D

Gal det tog lang tid skal jo flytte rundt på alting og alle loool, men er gjort nu..

Og husk nu at man kan køre med i ALLE tidstagninger og så deltage i Hotlap Turneringen, for kan se at der er folk som har kørt banen, men ikke givet deres tid tilkende herinde, så husk det nu, man optjener jo point for hver uge, undtagen i semifinale og finale!!!

Men vil da også lige give et skulder klap til de 3 første, GAL i har kørt stærkt :D

Må sku indrømme jeg smed håndklædet i ringen efter det drillede så vildt i fredags :x gal sjældent har jeg været så tosset som jeg var der loool, så godt folk satte vilde tider imens jeg var på igår, men holdt mig til at bygge videre på min Mini til Turn10 Turneringen, men fanme også det gik galt!!

Brugte 3 timer på at sætte den op til Mapple Valley Short og den køre super :wink: sætter den op på Auction house som man skal og opdager så senere på aftenen at det er REVERSE banen istedet!!! :( gal min hukommelse er skidt må sku være den høje alder :lol: så ikke den bedste Froza weekend synes jeg :shock:

Og Rudi tjek din Indbakke!!! :wink:
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Foregående

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron