Xboxlife forum

Kommentarer til tidtagninger

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Indlægaf URC Fightdogg » 10. mar 2010 15:04

he he he jep, og når man så laver samme fejl samme sted igen og igen og igen så man når man har kørt 20 omgange først for en clean lap, damm det har nogen gange næsten kostet rat og tv looool

Men ja de går både med seler, bælte, sokke holder og hele baduljen :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf URC Fightdogg » 18. mar 2010 07:46

Tænkte om det ikke var muligt at når man sætter en tid i Tidstagningen og opretter en post med det, at når man så forbedre den, så EDITER man bare sin første post!!!

Sidder nemlig og flytter/skriver alt over i Hotlap turneringen, tid og hvad plads man er kommet på, og tager en del tid at kigge det hele igennem og skrive ned :)

Så bare for at jeg ikke lige misser den "rigtige" tid ville det gøre det meget nemmere på den måde :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf WhiteDog » 18. mar 2010 08:38

Problemet er jo ikke større, end at jeg sørger for at alle entries er med i listen, når jeg skriver mit slut indlæg, med vinderne og placeringerne.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 18. mar 2010 09:02

Jamen så ingen klager herfra :) :) :)

Var bare for at gøre det nemmere for os 2 ;) he he he
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf URC Fightdogg » 22. mar 2010 20:09

Må indrømme jeg er så meget nørd at jeg glæder mig til at se hver mandag hvad Rudi har fundet på af race til ugen :)

Men må indrømme at jeg idag ikke rigtig syntes det så, så sjovt ud :(

Kunne godt tænke mig lidt mere alsidighed, måske nogle mellem baner eller små, måske lidt P2P race..

Nogle biler man skal kave et setup til, bare noget andet end standard, for må indrømme at jeg når et punkt med de biler hvor jeg ikke gider prøve mere, hvor jeg med biler med et set up måske lige ændre lidt her og der og presser lidt mere ud af citronen ;)

Og læs nu der her med et smil på læben som jeg gør mens jeg skriver det :)

Men de sidste 4 baner har været High speed baner og ja 3 ud af de 4 har været med standard biler!!

Kunne godt tænke mig lidt anderledes her ;)

Men bare en ide til t prøve noget andet :) men ellers super fedt at se flere og flere være med igen :) :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf WhiteDog » 22. mar 2010 20:28

Forstår dig godt og ja, det har været anderledes de sidste par gange (eller 4). Men jeg skal også lytte til andre end dig og det har været ønsket at vi kørte på lidt større baner og samtidigt holde udgifterne nede.

Men bare rolig. Jeg kan afsløre at finalen bliver hektisk. Selve finale-specs kommer op allerede onsdag i stedet for fredag, fordi bilen KAN tunes og banen bliver en lille bitte irriterende en.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf Jake242 » 22. mar 2010 20:48

please ikke en sidewinder bane.... en ting er at køre uden linie... noget andet er uden linie på en bane man aldrig kører;-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf URC Fightdogg » 23. mar 2010 07:41

Nej nej skal jo lytte til alle, ville også bare lige komme med min ide ;) og ud med lidt brok LOL :)

Og jo jo Jake, sidewinder banerne er da meget sjove at køre he he he ;)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Foregående

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron