Xboxlife forum

Turneringer i Xboxlife Racing League

Forum dedikeret til Xboxlife Racing League.

Redaktør: Xboxlife Racing League

Indlægaf WhiteDog » 11. jan 2010 10:17

Hvis du har et "udråbstegn" ved siden af din tid, når du er i gang med at sætte den, så bliver den betragtet som værende "ikke clean".

Du får et udråbstegn, hvis du cutter et sving, rammer en genstand eller på anden måde kommer "væk fra banen".
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf MoorWen » 11. jan 2010 16:32

Lige et halvdumt spørgsmål måske men er det bare at gå ind og "test drive" og poste sin tid derfra..?
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf carlmlr » 11. jan 2010 17:31

Test drive kommer ikke på leaderboards da du kan ændre i set-up under omgangen, du skal gøre det under leaderboards eller i hotlap.
(:
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf WhiteDog » 11. jan 2010 17:37

Randløv skrev:Lige et halvdumt spørgsmål måske men er det bare at gå ind og "test drive" og poste sin tid derfra..?


http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... highlight=
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf SosDenmark » 13. jan 2010 20:08

Hmm det skal jeg da være med i :)
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Indlægaf BulletEyeDk » 14. jan 2010 00:19

Det er sgu et super initiativ med den her racing league, selvom jeg formentlig ikke kan hamle op med de bedste så vil jeg deltage i alle løb det er sikkert :)

Har du overvejet at lave en slags "sæson" point man optjener ?

- Jeg tænker bare, at det kunne være sjovt og en ekstra lille konkurrence i konkurrencen at ende øverst i den tabel.

Man kunne evt. tildele point til de 10-15 bedste tider i hver tidstagning, de folk der så går videre til semifinale + finale optjener selvfølgelig også point i de løb (bør nok være noget mere end kval.løbene) som så overføres til en samlet stilling...

På den måde er der også noget mere at køre for, for dem som måske ikke lige har en chance for avancement til en semifinale :wink:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf WhiteDog » 14. jan 2010 11:59

Måden vi gør det her på, er netop at få MANGE med i semi'en. Det kan godt være at du ikke kan hamle op med Jake, Atom, Rune og de andre hurtige, der har været i gang nu, men husk på at når 2. runde af kvali'en starter (på mandag), så må de personer, der er rykket videre IKKE deltage (officielt i hvert fald). Så er det 4 NYE vi skal finde. Dette gør vi i 3 uger, så vi har 12 semi-finalister, som så skal dyste om de 6 pladser der er i finalen.

Hele konceptet går på, at det er SAMME bane og SAMME bil, men forskellige klasser igennem alle runder. Så næste uges kvalifikation bliver på samme bane, i samme bil (bare en anden klasse).

Så man skal jo også gøre op med sig selv, om man gambler lidt, holder sig selv tilbage, i håb om at klassen man selv mener man har chancer i, dukker op.
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 14. jan 2010 12:33

Damm troede det var en ny bil i næste uge :( stinker til RWD LOL så ville vente lidt med at deltage ;)

Nå men hopper med i næste turnering eller ser jeg sku om jeg ikke prøver kræfter med Bmw'en alligevel :)

Men gal folk køre stærkt, sku fedt at se at vi her i DK er så hurtige ;) :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Jake242 » 14. jan 2010 12:56

URC Fightdogg skrev:Damm troede det var en ny bil i næste uge :( stinker til RWD LOL så ville vente lidt med at deltage ;)

Nå men hopper med i næste turnering eller ser jeg sku om jeg ikke prøver kræfter med Bmw'en alligevel :)

Men gal folk køre stærkt, sku fedt at se at vi her i DK er så hurtige ;) :)


Hvorfor ikke bare deltage?... det burde være muligt at komme i top 12, om ikke andet så giver det øvelse i rwd. Du skal huske på at de 4 bedste ikke kæmper med næste gang. Eftersom D class i E30 er den laveste klasse er det også den nemmeste at øve sig i(hvis du senere skal køre E30 i C, B eller A)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf URC Fightdogg » 14. jan 2010 14:01

Jake242 skrev:
URC Fightdogg skrev:Damm troede det var en ny bil i næste uge :( stinker til RWD LOL så ville vente lidt med at deltage ;)

Nå men hopper med i næste turnering eller ser jeg sku om jeg ikke prøver kræfter med Bmw'en alligevel :)

Men gal folk køre stærkt, sku fedt at se at vi her i DK er så hurtige ;) :)


Hvorfor ikke bare deltage?... det burde være muligt at komme i top 12, om ikke andet så giver det øvelse i rwd. Du skal huske på at de 4 bedste ikke kæmper med næste gang. Eftersom D class i E30 er den laveste klasse er det også den nemmeste at øve sig i(hvis du senere skal køre E30 i C, B eller A)


Har også tænkt mig at prøve, og ville helst have prøvet den i de "små" klasser da jeg som sagt stinker til RWD :)

Men har bare ikke tid i den her uge, kursus hele weekenden, meeen mandag har jeg fri, så holder øje med hvilken klasse den ender i der :)

Og ja så kan jeg se jeg måske slipper af med nogen af de super hurtige i denne uge ;) ;) ;)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf URC Fightdogg » 25. jan 2010 08:28

Sad og tænkte her i weekenden, om man ikke skulle lave en lille side konkurrence, omkring tidstagningen..

Og kan nu se længere oppe i tråden at bulleteye har samme ide :)

Hvad om man lavede en konkurrence omkring tidtagningen, hvor de 10 bedste tider bliver tildelt x antal point.

Bare en ide for at holde folk "varme" og ja for at få flere til at prøve at sætte hurtigere tider, f.eks jeg selv er helt pjattet med at køre hot lap, men nu man er videre til semifinalen så ser jeg ingen grund til at køre flere tider, men hvis nu der var en lille konkurrence så var det jo noget helt andet :lol: man er vel lidt sportsmand :wink:

Tror også der var flere der ville være med "hele" tiden istedet, kan jo se at Rudi spørger igår om folk ikke skal prøve at sætte en hurtigere tid eller om de venter til næste tidstagning, og tror folk ventede, fordi de kunne se at de bare ikke kunne sætte en hurtigere tid, men hvis nu man kunne optjene nogle point var der måske mere kamp om tiden :D

Men ja som sagt bare ide til turneringen :) vil bare se hvad folk synes om ideen, for ja ville da godt hjælpe med at holde styr på den del, hvis det var..
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Kossefar » 25. jan 2010 09:18

URC Fightdogg skrev:Sad og tænkte her i weekenden, om man ikke skulle lave en lille side konkurrence, omkring tidstagningen..

Og kan nu se længere oppe i tråden at bulleteye har samme ide :)

Hvad om man lavede en konkurrence omkring tidtagningen, hvor de 10 bedste tider bliver tildelt x antal point.

Bare en ide for at holde folk "varme" og ja for at få flere til at prøve at sætte hurtigere tider, f.eks jeg selv er helt pjattet med at køre hot lap, men nu man er videre til semifinalen så ser jeg ingen grund til at køre flere tider, men hvis nu der var en lille konkurrence så var det jo noget helt andet :lol: man er vel lidt sportsmand :wink:

Tror også der var flere der ville være med "hele" tiden istedet, kan jo se at Rudi spørger igår om folk ikke skal prøve at sætte en hurtigere tid eller om de venter til næste tidstagning, og tror folk ventede, fordi de kunne se at de bare ikke kunne sætte en hurtigere tid, men hvis nu man kunne optjene nogle point var der måske mere kamp om tiden :D

Men ja som sagt bare ide til turneringen :) vil bare se hvad folk synes om ideen, for ja ville da godt hjælpe med at holde styr på den del, hvis det var..


Syntes det lyder som en meget god idé.

Tror helt sikkert det ville få folk til at blive mere interesseret i at få det ekstra point på 5 pladsen istedet for på 6 pladsen osv. (Det ville jeg ihvertfald :))
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf URC Fightdogg » 25. jan 2010 11:38

Nemlig sådan jeg også tænker ;)

Tror det kan give lidt mere kamp om pladserne, og ja skulle stadig være 4 forskellige der går videre, bare en lille turnering, hvor man måske kunne lave tider for de 10 hurtigste, og så ja point derefter, ja 10 til nr.1 osv. osv.

Men tror det kunne få flere til at prøve kræfter med tiden, og lige presse citroen en anelse mere :)

Og ja flere som vil prøve at sætte tider i de forskellige tidstagninger, ja i det hele taget flere kører hver gang :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf WhiteDog » 25. jan 2010 13:59

Vi kan prøve det af i Turnering #2, da det er lidt for sent nu :)
Rudi DK
Holdleder for Team N4S - www.team-n4s.com
Danmarks bedste racing team. Besøg os på ovenstående URL.
WhiteDog
Niveau 3
 
Indlæg: 288


Indlægaf URC Fightdogg » 26. jan 2010 08:06

Lyder som en god ide, og bare sig til hvis der er brug for en til at holde styr på point og placeringer i tidstagningen :)

Og hvis det føles som en for kort turnering, altså kun med 3 tidstagninger, så kunne man jo altid lade den løbe over flere gange hvis det er...

Men må se hvad folk siger til det, og om der er hype for at man laver en sideløbende turnering...

Ved ikke om man skulle lave en afstemning??
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


ForegåendeNæste

Tilbage til XRL

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron