Xboxlife forum

Doom Eternal er et skod spil (Desværre)

Snak om first-person-shooter spil.

Doom Eternal er et skod spil (Desværre)

Indlægaf Mysticurse » 25. mar 2020 10:01

Hvad synes folket om det nye Doom Eternal?

Jeg synes det er et rigtig skod spil. 1/4 af tiden ved man ikke hvor man skal hen, og kortet hjælper ret dårligt. 2/4 går med at man skal klatrer rundt, springe fra platform til platform til vægge og samle dash tingester så man kan dashe mere igen for at ramme en væg et sted, som man skal klatre op af til en platform for at hoppe fra platform til platform igen. Lyder det forvirrende?? Det er det også... til et punkt hvor det ødelægger spillet synes jeg. Kun ca 1/4 af tiden er der kamp... og det passer heller ikke helt, for noget af den tid bruger man også på at finde secrets osv.
Er kun i anden bane, og jeg har allerede givet op med det spil. Ret træls når Doom 2016 var så rå-fedt et spil. Doom Eternal lever godt nok ikke op til det IMO.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Doom Eternal er et skod spil (Desværre)

Indlægaf hackNICE1112@ » 25. mar 2020 12:27

Jeg må desværre være enig i det du skrive man brugere så meget tid på alt mulige andet i spille end at kæmpe er også skuffet over det øv øv:-/
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Doom Eternal er et skod spil (Desværre)

Indlægaf baunevej » 26. mar 2020 09:15

Er meget uenig, syntes spillet er et mesterværk og en klar forbedring af 2016. Jeg syntes til gengæld platformingdelen fungere glimrene, og styringen er rigtig god. Har ikke på noget tidpunkt brugt ret lang tid på og finde ud af vejen, og er tæt på færdig med kampagnen. 1/4 af tiden er kamp?? lyder ikke til du er nået langt, spillet består af mere action og kampe en platforming, måske det kan føles anderledes i starten, men der er ikke langt mellem fede arenabaserede kampe.
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Doom Eternal er et skod spil (Desværre)

Indlægaf Mysticurse » 26. mar 2020 21:03

Jeg skal nok bare prøve at give det en chance mere, og så hænge i, plus vende mig til den fast paced styrring igen. Jeg har jo trods alt også brugt penge på det. Det bliver nok bare ikke lige nu, for har ærligt talt set mig lidt sur på det :lol: :lol:
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron