Xboxlife forum

Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Snak om first-person-shooter spil.

Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. okt 2018 06:53

Billede

Så udkom Call of Duty Black Ops 4 - dette er den officielle tråd til alt genere snak omkring Black Ops 4.

Hvad synes dem af jer som allerede har prøvet spillet om det?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf baunevej » 12. okt 2018 07:17

Spillede lige en time i nat var for træt til mere, jeg er meget positiv, og alt kørte flydende. Spillede 2 almindelige multiplayerkampe og et enkelt blackout, og det eneste dårlige man kan pege fingre af, var desværre mig. Jeg var pivringe :). Har fri idag så når jeg er helt vågen, skal jeg igang.
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+1

Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. okt 2018 07:18

Jeg har selv lige prøvet en enkelt online kamp her til morgen, og synes godt nok at det lader til at være fedt. Nu skal en 10-12 timer på arbejdet lige overstås, og så kaster jeg mig ud i det for alvor :D

Banen jeg spillede på var en af banerne fra Black Ops 2 tror jeg, det overraskede mig lidt, at de allerede havde inkluderet sådan en på det her tidspunkt (plejer jo at komme som DLC).

K/D efter første kamp var vidst 2.80, så måske skulle jeg bare holde op med at spille nu for ikke at ødelægge min ratio :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf baunevej » 12. okt 2018 07:37

Hehe ja den killscore er værd og holde på :D, min lå under 1...... og spillede også en bane der var remake, men mener de 10 af banerne er ny, så er godt tilfreds :)
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf CaptainKicker » 12. okt 2018 23:27

Jeg er godt nok i tvivl om jeg skal købe det eller ej.

Ingen kampagne er lidt elendigt på deres side. Tilbage til overdrevet våben og ting så folk flyver rundt... Blackout som bare er en PUBG klon.

Og værste af det hele, at PC og Xbox får alt ekstra indhold måneder efter PS4. Det dræbte min glæde til at spille WWII som jeg var helt bidt af sidste år.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. okt 2018 23:41

Nu har jeg spillet det omkring 7 timer, og jeg er virkelig virkelig glad for så godt det kører. Vi må lige se de næste par dage om det stadig spiller lige så godt, men i øjeblikket kan jeg ikke få armene ned over hvor fedt det er, at der igen er et Call of Duty-spil jeg kan have det sjovt med. :mrgreen:

Har iøvrigt prøvet alle 4 "gamle" baner nu:
Jungle
Firing range
Summit
Slums

.. det er ret vildt at der er så mange gamle maps med, men jeg har på fornemmelsen at det er fordi de er så populære og godt balancerede, eller noget i den stil. Der er også elementer på flere af de andre baner som virker meget bekendte.

Til gengæld synes jeg godt nok at det er svært at få score streaks?

Det er også sjovt, at se hvor mange andre spil de tilsyneladende har ladet sig inspirere af:
- PUBG / Fortnite = Blackout
- Der er elementer af Gears of War (der hvor man ligger og kravler rundt når man bliver skudt i nogle gamemodes)
- Der er en gamemode der for mig ligner ret meget Counter-Strike, hvor man starter runderne med at købe våben
- Navigationen i menuerne vil jeg umiddelbart mene at jeg har set før i Destiny?

Og til sidst lige et spørgsmål:
Min Xbox One X larmer HELT VILDT med blæseren når jeg spiller Black Ops 4, den gør det ikke umiddelbart med andre spil. Er det noget som I andre oplever?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf baunevej » 13. okt 2018 00:14

Morten Skou skrev:Nu har jeg spillet det omkring 7 timer, og jeg er virkelig virkelig glad for så godt det kører. Vi må lige se de næste par dage om det stadig spiller lige så godt, men i øjeblikket kan jeg ikke få armene ned over hvor fedt det er, at der igen er et Call of Duty-spil jeg kan have det sjovt med. :mrgreen:

Har iøvrigt prøvet alle 4 "gamle" baner nu:
Jungle
Firing range
Summit
Slums

.. det er ret vildt at der er så mange gamle maps med, men jeg har på fornemmelsen at det er fordi de er så populære og godt balancerede, eller noget i den stil. Der er også elementer på flere af de andre baner som virker meget bekendte.

Til gengæld synes jeg godt nok at det er svært at få score streaks?

Det er også sjovt, at se hvor mange andre spil de tilsyneladende har ladet sig inspirere af:
- PUBG / Fortnite = Blackout
- Der er elementer af Gears of War (der hvor man ligger og kravler rundt når man bliver skudt i nogle gamemodes)
- Der er en gamemode der for mig ligner ret meget Counter-Strike, hvor man starter runderne med at købe våben
- Navigationen i menuerne vil jeg umiddelbart mene at jeg har set før i Destiny?

Og til sidst lige et spørgsmål:
Min Xbox One X larmer HELT VILDT med blæseren når jeg spiller Black Ops 4, den gør det ikke umiddelbart med andre spil. Er det noget som I andre oplever?


Har det på præcis samme måde med spillet, det køre sublimt, og er helt forundret over jeg ikke oplever de sædvandlige problemmer i starten. Min X siger ikke noget umiddelbart, vil tænke over det imorgen når jeg spiller. Skal nok komme med en opdatering
Og syntes faktisk det er positivt med de killstreaks ikke kommer konstant :)
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+2

Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf baunevej » 13. okt 2018 08:41

Har spillet lidt nu her, og min er nærmest lydløs. Den siger ikke mere en den gør med andre spil hos mig
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf Morten Skou » 13. okt 2018 11:51

Mystisk - håber sgu ikke at den er ved at stå af :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf oliman22 » 14. okt 2018 11:36

Tilføj DKOliverRacer. Mig og en kammerat vil gerne have nogen flere med, så vi kan fylde et helt hold op in-game til noget S&D, og hvad der ellers lyster. :)
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf Morten Skou » 14. okt 2018 15:46

Havde lige et par runder på Search & Destroy hardcore, hvor jeg var på hold sammen med 4 andre gutter med samme klantag. Hver runde vi vandt, så skød de mig lige inden runden sluttede. Kan ikke lige se hvad de skulle få ud af det (andet end selvfølgelig at drille mig) :D Mister jeg en bonus hvis jeg dør i runden?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf Morten Skou » 16. okt 2018 21:19

Releasenotes for den nyeste opdatering til Black Ops 4:
https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... fixes_and/

We’re switching things up a bit today! While we test out different maximum player counts in Quads, we’re boosting Duos from 88 to 100 per match on all platforms. Let us know how hunting down an extra dozen targets out there feels in Duos.

There’s also great news for PC players, with today’s update from Beenox addressing several crashes, stability improvements, and gameplay tweaks. See below for the full list.

We’ve made the following changes to the game today (Global):

General
General stability improvements and crash fixes.

The Featured playlist tiles for Multiplayer and Blackout have changed today. This is part of the regular rotation of Featured playlists – more details to come on how Featured playlists will work in Black Ops 4 in a separate update.

Blackout
100-Player Duos
100-Players Duos is now the Featured playlist for Blackout.

88-Player Quads
Quads playlist is now 88 maximum players. We’re continuing to update various game settings to ensure the best experience for all players across all platforms and modes.

Multiplayer
Playlist Updates

TDM playlist now supports parties of 6 (was previously 5).

Featured playlist changed to Heist.

Custom Games

Custom Search and Destroy games will now correctly conclude after one team wins 6 rounds total, fixing an issue where custom games previously ended at round 7.

Miscellaneous
Addressed a crash caused by earning multiple Medals in a match.
Zombies
Addressed a UI error caused by losing Internet connection in split screen.

Teammate Names Disappearing
Some players are reportedly seeing their teammates’ player names disappearing temporarily during MP matches, making it difficult to tell friend from foe. We’re investigating this as well.

Xbox One Deluxe Edition Items
We’re aware some users are still having trouble accessing their Shadowman and Classified content consistently on Xbox One, even after manually downloading the items. We’re continuing to investigate to see what can be done on our end to solve this.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf Morten Skou » 21. okt 2018 17:37

Jeg har lige opdaget, at der på Monster energi-drinks, er 2XP koder til Black Ops 4 :D Det er dog kun 15 minutter pr. dåse - og max 4 af dem om dagen (dvs. en time i alt pr. dag).

Gad vide om de stacker, så man får 4x i denne weekend?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf baunevej » 21. okt 2018 21:20

Morten Skou skrev:Jeg har lige opdaget, at der på Monster energi-drinks, er 2XP koder til Black Ops 4 :D Det er dog kun 15 minutter pr. dåse - og max 4 af dem om dagen (dvs. en time i alt pr. dag).

Gad vide om de stacker, så man får 4x i denne weekend?


Fed hest :D, bare smadder ærgeligt det er Monster energidrik, havde det været Burn eller Cult Cola, kunne jeg nemt kværne 4 om dagen :mrgreen:. Vil heller skyde dobbelt så længe fremfor og kvæle en monster jeg ikke er så vild med
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+1

Re: Call of Duty: Black Ops 4 tråden

Indlægaf Morten Skou » 23. okt 2018 16:21

Hvor langt nåede i op i rang under 2XP weekenden? Jeg nåede ikke engang 1. prestige :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron