Xboxlife forum

Battlefield V åben beta klar nu

Snak om first-person-shooter spil.

Battlefield V åben beta klar nu

Indlægaf JohnH » 4. sep 2018 16:14

Den åbne beta kan hentes nu hvis man har forudbestilt spillet, eller hvis man er EA Access abbonnent.

Gå i storen, søg efter Battlefield V Open Beta, der er også en addon for dem der har forudbestilt og har en kode til det.

Jeg ved stadig ikke om jeg skal have spillet, var ikke glad for BF1, men nu prøver jeg betaen og ser om det er noget.

https://www.battlefield.com/news/battle ... rly-access
Senest rettet af JohnH 4. sep 2018 21:24, rettet i alt 2 gange.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield V

Indlægaf JohnH » 4. sep 2018 16:20

Det virker sådan set fint nok, sniperne er som sædvanligt ret gode til at dræbe med et skud, grafikken er fin, lyden er lige så dårlig som i BF1.
I alle andre spil, Bf4, Hardline, ja selv i Bad Company 2, der virker surround rigtigt godt, bare ikke i BFV eller BF1.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield V åben beta klar nu

Indlægaf Theis Jensen » 4. sep 2018 23:29

Er jeg den eneste der bliver sindsyg over, at “Y” knappen både er til at skifte til sidearm og ændre firemode? Jeg får tit skiftet firemode ved en fejl, og så taber jeg mine dueller. Ellers fed beta. Jeg synes både grafik, lyd våben feeling og banerne er geniale.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Battlefield V åben beta klar nu

Indlægaf citysleeps » 5. sep 2018 11:50

Lyden er helt fin, mere rå end i BF1 og man mærker tydeligt en god surround. Grafikken er ikke det største hop fra BF1, men måske der kommer lidt finpudsning, nu når spillet er udskudt en måned.

Jeg synes BF5 minder mere om BF4 end BF1. Det er tydeligt, at de har brugt 4'eren som inspiration. Tanks er ikke længere OP'ed og langt sværere at kontrollere, og diverse classes er mere balanceret ift. ammo osv.

Det skal nok bliver sjovt at komme i gang igen til november :)
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Battlefield V åben beta klar nu

Indlægaf Niki Lauda DK » 8. sep 2018 19:39

Det er bedre end BF1 i min bog. Det spiller bare og jeg er nok nødt til at købe det :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster