Xboxlife forum

A Way Out streaming

Snak om first-person-shooter spil.

A Way Out streaming

Indlægaf Morten Skou » 31. mar 2018 19:14

Vi streamer fra A Way Out nu - fra starten af spillet og til slutningen (med mindre at det går helt galt og vi er for dårlige :mrgreen: )

Se med her:
https://mixer.com/skou

Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: A Way Out streaming

Indlægaf Morten Skou » 1. apr 2018 11:26

Øj det spil er fedt - et af de bedste co-op spil jeg har prøvet igennem tiden tror jeg :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: A Way Out streaming

Indlægaf pongolle » 2. apr 2018 20:55

Så fik jeg gennemført det med en kammerat...

Vi var egentlig okay underholdt, dog mest pga vores lidt ironiske og sarkastiske tilgang til ting, så vi jokede en del med diverse sekvenser, muligheder osv.

Vi var begge enige om, det var ALT ALT for let, man er jo stortest ikke udfordret. De kunne godt har haft lidt flere hjernevridere med, hvor man rent faktisk skulle finde en løsning, for at komme videre i spillet, istedet for det åbenlyse gang på gang.

Syntes også man sad lidt med følelsen af, at de valg man tog, ikke rigtig havde betydning for spillets udvikling.

Men som sagt, okay underholdende, man får i hvert fald prøvet lidt af hvert..

ps. filmsekvenserne var lige til den lange side i ny næ :D
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: A Way Out streaming

Indlægaf The Baptizer » 4. apr 2018 12:01

Jeg fik den også gennemført med en kammerat i påsken.

Det var små 8 timers ganske god underholdning. Men ja der var ikke noget udfordrende gameplay og historien var ret linær, valgene give kun små archs som altid hurtig ender tilbage samme sted i historien. Tilgengæld gør det at historien hele tiden flyder fint frem ad.

På trods af at den ikke har mere genspilningsværdi end en gennemsnitlig film, så synes jeg bestemt den var pengene værd.

Og så bliver den ene hovedrolle (Leo) spillet af vores næsten danske skuespiller Fares Fares :)
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375

+1


Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron