Xboxlife forum

Far Cry 5 Tråden

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf kim dark dk » 28. mar 2018 10:19

Ved ikke om det er mig der er dårlig til at ramme, men i starten af spillet oplevede jeg en puma løbe rundt på bakkerne, så der tænkte jeg, den vil jeg nakke og flå skindet af, med det resultat at selvom jeg brugte 2 magasiner på den i rimelig nærhed af dyret, stak den bare af? Mystisk. Ved ikke om andre har oplevet det?
kim dark dk
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf JohnH » 28. mar 2018 13:35

kim dark dk skrev:Ved ikke om det er mig der er dårlig til at ramme, men i starten af spillet oplevede jeg en puma løbe rundt på bakkerne, så der tænkte jeg, den vil jeg nakke og flå skindet af, med det resultat at selvom jeg brugte 2 magasiner på den i rimelig nærhed af dyret, stak den bare af? Mystisk. Ved ikke om andre har oplevet det?


Er også sket for mig, nogle gange skal de have mange skud, andre gange er et headshot nok, men de kan også rende lidt og så lægge sig til at dø lidt fra hvor man har skudt på dem.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf citysleeps » 29. mar 2018 11:06

Her er lidt af mit indtryk.

Rig på arkade-stemningen, typisk som Far Cry plejer at være. Spillets historie og handling er interessant, men kombineret med spillets funktion som et klassisk shooter er denne sammenkobling helt skæv og useriøs. Kontrollen med fly og helikopter kan føles unaturlig, og selve shooter-delen (spillets vigtigste funktion) er lidt for flyvsk og upræcis. Jeg bruger nærmest kun bue af den grund.
Grafisk er det ikke det smukkeste X kan præstere, men det går an. Musikken er dog veludført, melodisk country-stil som på ingen måder fremstår kliché agtig. Og enormt fedt world map de har kreeret i menuen.

På nuværende tidspunkt er det et 7/10 herfra.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+2

Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf allanb » 29. mar 2018 12:12

Jeg må sige at jeg kun er underholdt af film sekvenserne, musikken og starten af spillet. Men nu keder jeg mig bravt. Det er jo det samme heletiden, man skal bare tage et tjekpoint, snakke med npc'er, skyde lidt mere osv. . I min optik er det en af de svageste farcry titler. Sådan på niveu med primal..

Måske jeg bare har spillet for mange Ubisoft på det sidste eller bare er en gammel sur mand. :D
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf baunevej » 29. mar 2018 21:24

allanb skrev:Jeg må sige at jeg kun er underholdt af film sekvenserne, musikken og starten af spillet. Men nu keder jeg mig bravt. Det er jo det samme heletiden, man skal bare tage et tjekpoint, snakke med npc'er, skyde lidt mere osv. . I min optik er det en af de svageste farcry titler. Sådan på niveu med primal..

Måske jeg bare har spillet for mange Ubisoft på det sidste eller bare er en gammel sur mand. :D


Du er og bliver en sur gammel mand Allan, nøjagtigt ligesom mig :mrgreen: :mrgreen:

Når det er sagt, så syntes jeg efter 5 timer det er ret underholdende. Det er mere af det samme, noget er forbedret og noget savnes. Syntes ikke jagtdelen er så god som i nr 3 og 4. Historiemisionerne finde jeg underholdende og glæder mig til mere.
Men tag og sæt det der Ninu rollespil på, det er ret så underholdende og bestemt ikke kedeligt :D
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+1

Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf JohnH » 30. mar 2018 10:42

Har ikke lige tjek på hvor mange timer jeg har spillet det nu, men jeg føler mig 100% godt underholdt, synes at det hele bare virker og de forskellige sidemissioner bare er det fedeste og jeg tjener en masse penge på jagt m.m.
Render rundt med min 249 lmg og panserbrydende ammo :-)
En af de mest underholdene og velfungerende spil for mig længe.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 30. mar 2018 11:05

Er der co-op i ?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf Justin_Anthony » 30. mar 2018 11:29

Ja, alt kan spilles i co-op, pånær lige introen :)
Justin_Anthony
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 30. mar 2018 12:49

Nice, tak :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf JohnH » 30. mar 2018 14:03

Morten Skou skrev:Er der co-op i ?


Jep, men det er dog kun partylederen der får fremskridt i co-op, lidt dumt lavet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf baunevej » 30. mar 2018 17:58

Har fået nogle fede våben og åbnet noget mere, så er ved og være meget glad for spillet :)
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+1

Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 30. mar 2018 18:35

JohnH skrev:
Morten Skou skrev:Er der co-op i ?


Jep, men det er dog kun partylederen der får fremskridt i co-op, lidt dumt lavet.


Det lyder lidt ærgerligt... men det er jo set før :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf JohnH » 30. mar 2018 19:57

baunevej skrev:Har fået nogle fede våben og åbnet noget mere, så er ved og være meget glad for spillet :)


Ja det bliver bare bedre og sjovere hele tiden, sidder stadig og griner af Testi-festival-opgaven :lol: =D>
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 30. mar 2018 20:48

Jeg har ikke været vild med nogen af de andre Far Cry spil.... er Far Cry 5 markant anderledes end de andre?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Far Cry 5 Tråden

Indlægaf WEZL_DK » 30. mar 2018 21:43

Morten Skou skrev:Jeg har ikke været vild med nogen af de andre Far Cry spil.... er Far Cry 5 markant anderledes end de andre?


Nej de ændringer de har lavet i forhold til 3 og 4 er minimale. Hvis du ikke synes om Far Cry vil dette spil ikke ændre på det.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron