Xboxlife forum

PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Snak om first-person-shooter spil.

Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf JohnH » 17. dec 2017 17:13

CaptainKicker skrev:
JohnH skrev:Er der andre end mig med spil der crasher???
Har prøvet det nu flere gange når jeg spiller. Spiller på en Xbox S, ved ikke om X'erne har samme problem.


Xbox S her også - oplevet en del crashes efterhånden. Primært i starten af et game.


Mine sker for det meste sidst i et spil, lige når det går bedst ....

Sker for mange andre også ser det ud til

https://forums.playbattlegrounds.com/to ... egathread/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf JohnH » 17. dec 2017 19:38

Så gider jeg ikke mere, det er slettet og glemt for nu....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf nLoewe » 17. dec 2017 20:02

Jeg har oplevet et crash på ca. 26 timer på one x. Har godt nok min tvivl om de får det til at køre på one og one s...
nLoewe
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: København


Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf JohnH » 17. dec 2017 20:29

nLoewe skrev:Jeg har oplevet et crash på ca. 26 timer på one x. Har godt nok min tvivl om de får det til at køre på one og one s...


Spillet kører skam fint nok, grafikken er til at holde ud, gider bare ikke at spillet bare lukker ned, ingen fejl, advarsel... ingenting!
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf OmarE » 17. dec 2017 21:21

JohnH skrev:
nLoewe skrev:Jeg har oplevet et crash på ca. 26 timer på one x. Har godt nok min tvivl om de får det til at køre på one og one s...


Spillet kører skam fint nok, grafikken er til at holde ud, gider bare ikke at spillet bare lukker ned, ingen fejl, advarsel... ingenting!


Det er jo et halvfærdigt spil, så det burde vel ikke overraske at spillet crasher.
OmarE
Niveau 0
 
Indlæg: 38
By: København N


Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf CasperO » 17. dec 2017 21:38

Jeg har prøvet at det har crashed for mig 1 gang og min faste buddy i DUO er det sket for 2 gange på en aften.

Men ærlig talt, så det lidt hvad man kan kan forvente af en Game Preview title. Havde det været det nye Battlefield eller lign til +600kr var jeg blevet pissed. Men til lige omkring 200kr så synes jeg sgu det fair nok, så længe de får styr på det i en snarlig update.
CasperO
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf Rune322 » 18. dec 2017 00:20

Har crashed 3 gange men mine venner på den originale xbox har en del flere problemer. Mit eneste problem med PUBG er den måde man sigter på. Aldrig har mit aim været så potato. Hader også du skal toggle ironsight. Læste lidt om de overvejer aim assist?
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg

+1

Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf nLoewe » 18. dec 2017 00:38

Hvor har du læst om aim assist? Jeg har læst at dvr skal slås fra på Xbox indstillinger. Giver bedre fps. Jeg kan mærke markant forbedring efter det!
nLoewe
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: København


Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf nLoewe » 18. dec 2017 00:51

Specielt i CQB
nLoewe
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: København


Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf JohnH » 19. dec 2017 07:53

Der skulle komme en patch i dag, der står dog intet om en kur på crash af spillet, men man kan da håbe

https://forums.playbattlegrounds.com/to ... h-notes-1/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf Wizup » 19. dec 2017 10:20

Patchen er lige over 4GB, så der må være sket et eller andet :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf Zieglers » 19. dec 2017 13:10

Jeg har overhovedet ikke oplevet fps drop in game og spillet er crashed 1 gang, men min karakter løb videre indtil jeg kunne joine igen, så det var fint for mig. Spiller på den normale Xbox.

Vandt en solo i går med 8 kills, sjældent har jeg været så godt underholdt og nervøs på samme tid!
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354

+1

Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf ulikeme » 19. dec 2017 15:33

Hvordan kan i holde ud og spille et spil der kører med 10-20 fps, og engang imellem 25-30 fps selv på verdens mest kraftfulde konsol? Det er helt til grin også selvom det er i game preview.
ulikeme
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Ry


Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf Zieglers » 19. dec 2017 15:36

ulikeme skrev:Hvordan kan i holde ud og spille et spil der kører med 10-20 fps, og engang imellem 25-30 fps selv på verdens mest kraftfulde konsol? Det er helt til grin også selvom det er i game preview.


Som sagt, det kører fint her. Jeg har ikke noget at klage over, jeg synes det fungerer.
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: PlayerUnknown’s Battleground Tråden

Indlægaf JohnH » 19. dec 2017 18:03

ulikeme skrev:Hvordan kan i holde ud og spille et spil der kører med 10-20 fps, og engang imellem 25-30 fps selv på verdens mest kraftfulde konsol? Det er helt til grin også selvom det er i game preview.


Jeg har lige installeret det igen og updaten har hjulpet, er i hvertfald ikke blevet smidt af, kun skudt... Det med at det kører med lave fps, det kan jeg ikke genkende, det kører fint.
Spiller på Xbox S.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron