CaptainKicker skrev:JohnH skrev:Er der andre end mig med spil der crasher???
Har prøvet det nu flere gange når jeg spiller. Spiller på en Xbox S, ved ikke om X'erne har samme problem.
Xbox S her også - oplevet en del crashes efterhånden. Primært i starten af et game.
nLoewe skrev:Jeg har oplevet et crash på ca. 26 timer på one x. Har godt nok min tvivl om de får det til at køre på one og one s...
JohnH skrev:nLoewe skrev:Jeg har oplevet et crash på ca. 26 timer på one x. Har godt nok min tvivl om de får det til at køre på one og one s...
Spillet kører skam fint nok, grafikken er til at holde ud, gider bare ikke at spillet bare lukker ned, ingen fejl, advarsel... ingenting!
ulikeme skrev:Hvordan kan i holde ud og spille et spil der kører med 10-20 fps, og engang imellem 25-30 fps selv på verdens mest kraftfulde konsol? Det er helt til grin også selvom det er i game preview.
ulikeme skrev:Hvordan kan i holde ud og spille et spil der kører med 10-20 fps, og engang imellem 25-30 fps selv på verdens mest kraftfulde konsol? Det er helt til grin også selvom det er i game preview.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst