Xboxlife forum

Call of Duty: WWII tråden

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 9. nov 2017 20:46

Jeg synes også at det er rigtigt fedt - men får ret ofte tæsk :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf This is Demper » 10. nov 2017 18:04

Dinz skrev:
This is Demper skrev:Anyone?! Come on. Der må sgu da være andre ligesom jeg, som mangler nogle at game med.

Jeg er frisk lørdag aften. Vi er to, medbringer en buddy også.


Adder dig lige. Det lyder som en god ide.
This is Demper
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Sønderborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 10. nov 2017 18:14

Er i 4K nu på xbox one x
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+1

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Mike JezZ » 10. nov 2017 22:22

Mikael Nielsen skrev:Er i 4K nu på xbox one x



Godt nok ikke et særligt flot spil. Har godt nok ikke et 4K tv men der er andre titler der virkeligt er flotte på min One x
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Dinz » 11. nov 2017 10:18

Mike JezZ skrev:
Mikael Nielsen skrev:Er i 4K nu på xbox one x



Godt nok ikke et særligt flot spil. Har godt nok ikke et 4K tv men der er andre titler der virkeligt er flotte på min One x


Enig.. det er bestemt ikke noget grafisk prangende spil. Uden at have sammenlignet det direkte med sidste års COD endnu, så syntes jeg godt nok ikke der er sket meget.
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 11. nov 2017 11:52

Call of Duty-spillene har vidst aldrig været de flotteste eksempler på spil har de? Måske et enkelt af dem eller to har været rigtig flotte, men ellers synes jeg ofte at der har været sparet på detaljegraden :)

Billedet af den der zombie uden hud i ansigtet er dog ret flot lavet :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 11. nov 2017 13:38

Hvordan får man låst op for den der mission "Commend a fellow" soldier? Jeg kan ikke helt lure den.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Deeznutz » 11. nov 2017 18:52

Morten Skou skrev:Hvordan får man låst op for den der mission "Commend a fellow" soldier? Jeg kan ikke helt lure den.



er det ikke når du er inde i head quarters så kan du inspect en spiller og så er der en knap hvor du commender en spiller
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf This is Demper » 11. nov 2017 18:53

Morten Skou skrev:Hvordan får man låst op for den der mission "Commend a fellow" soldier? Jeg kan ikke helt lure den.


Du skal være inde i et offentligt forum i Headquarters, hvor andre spillere render rundt. Så kan du gå hen til en af dem, og trykke X mener jeg vidst nok, så kommer der nogle forskellige options frem, hvor du så har muligheden for at trykke "Commend". Vi er enige om at det er sådan en challenge du gerne vil have klaret, ikke? :D
This is Demper
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Sønderborg

+1

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf This is Demper » 11. nov 2017 18:58

Jeg må så være stik modsat her kontra jer andre. Jeg synes det er et af de flotteste Call of Duty-spil de har lavet, til dato. Detaljegraden er stor, og jeg spiller blot på min 4 år gamle Xbox One jeg endnu ikke har fået udskiftet med en X. Jeg synes de har gjort rigtig meget ud af at leverer en solid Campaign i denne ombæring, anno 2. verdenskrig. Og lægger man mærke til alle de fine detaljer her og der; blade der falder ned fra himlen, træer der rusker i vinden, omgivelserne generelt i skove - sneen der nærmest glitre samt dags- og nattelyset der skimter ned på én, så er det faktisk lidt vildt. Jeg synes det er et rigtig flot spil, og jeg kan kun forestille mig at det bliver bedre med en 4k oplevelse.
This is Demper
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Sønderborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 11. nov 2017 20:15

This is Demper skrev:
Morten Skou skrev:Hvordan får man låst op for den der mission "Commend a fellow" soldier? Jeg kan ikke helt lure den.


Du skal være inde i et offentligt forum i Headquarters, hvor andre spillere render rundt. Så kan du gå hen til en af dem, og trykke X mener jeg vidst nok, så kommer der nogle forskellige options frem, hvor du så har muligheden for at trykke "Commend". Vi er enige om at det er sådan en challenge du gerne vil have klaret, ikke? :D


Jo præcis! Super med at det er X jeg skal trykke på - synes bare ikke at det er så tit at der rent faktisk er andre spillere i HQ?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Deeznutz » 14. nov 2017 10:14

Morten Skou skrev:
This is Demper skrev:
Morten Skou skrev:Hvordan får man låst op for den der mission "Commend a fellow" soldier? Jeg kan ikke helt lure den.


Du skal være inde i et offentligt forum i Headquarters, hvor andre spillere render rundt. Så kan du gå hen til en af dem, og trykke X mener jeg vidst nok, så kommer der nogle forskellige options frem, hvor du så har muligheden for at trykke "Commend". Vi er enige om at det er sådan en challenge du gerne vil have klaret, ikke? :D


Jo præcis! Super med at det er X jeg skal trykke på - synes bare ikke at det er så tit at der rent faktisk er andre spillere i HQ?



Har samme problem som dig, er altid alene i HQ, aldrig nogen andre spiller, de 2 første dage var der, så efter en opdatering render jeg altid alene rundt
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Rune322 » 15. nov 2017 11:17

Jeg kan slet ikke gå i party med min kammerat.
At vi så disconecter og spillet fryser har næsten ødelagt lysten til at spille sammen.
desuden føler jeg Hit-Detection er en af de værste jeg har prøvet i CoD i mange år.
ellers elsker jeg alt andet ved spillet, har ikke hyggede mig (når det virker) så meget siden Ghost.
Forstår heller ikke hvorfor min Xbox siger Open Nat men CoD siger Strict :?
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. nov 2017 14:20

Party fungere stadig ikke. Vi har hellere ikke kunnet spille i party siden det udkom. Vi joiner bare hinanden via. gamertags - men det er ikke holdbart.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Skillfulsheep » 15. nov 2017 20:52

Efter de første små to uger kan jeg kun sige, at jeg virkelig godt kan lide det. Det har sine mangler og bugs fortsat, men det er på ingen måde noget, der ødelægger min lyst til at spille. Havde problemer med at komme i party med folk i starten, men nu er der ingen problemer :) Har også fået mine første 3 vicious medaljer! Har dog V2-rocket tilgode fortsat.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron