Xboxlife forum

Call of Duty: WWII tråden

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf DanniLaursen » 7. nov 2017 01:12

Jeg synes spillet er super godt...

Det køre rigtigt stabilt inden fejl eller andet...
Da var kun de server problemer på selv dagen, men har ikke set dem siden...

Det bedste i kan gøre, er at køre fast ip og få teleselskabet til at slå alt firewall fra hos dem... Det kan kun lade sig gøre vis i laver jeres router om til modem, så skal i der efter have en router mere til nat fordele ip adresser ud til jeres husstand... virker 100% og har kørt med det i 6 år nu uden problemer, hvor før kun var fyldt med Nat problemer
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555

+1

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf jimmidlx » 8. nov 2017 11:07

Det er nok det mest elendige on-line spil jeg har prøvet i min tid..
Handelskommentarer på pslife..
http://www.pslife.dk/profile/4505/ratings
jimmidlx
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf JohnH » 8. nov 2017 16:50

jimmidlx skrev:Det er nok det mest elendige on-line spil jeg har prøvet i min tid..


Ok, må vi gætte grunden til det? Eller gider du skrive lidt mere, der er da mange der er glade for det.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf This is Demper » 8. nov 2017 18:25

For Fuck sake! Jeg søger sgu nogle at spille med! Gerne 4-5 stykker. Gerne til noget Zombies her i weekenden, hvor vi evt. går efter achievements. Hvem er friske!?!?
This is Demper
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Sønderborg

+1

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf This is Demper » 8. nov 2017 18:26

Og ligeledes til noget online. Jeg spiller primært Domination og Search and Destroy.
This is Demper
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Sønderborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf jimmidlx » 8. nov 2017 20:12

JohnH skrev:
jimmidlx skrev:Det er nok det mest elendige on-line spil jeg har prøvet i min tid..


Ok, må vi gætte grunden til det? Eller gider du skrive lidt mere, der er da mange der er glade for det.


Den oplevelse af at være låst i division
De meget små baner(selv war)
De utroligt dårligt lavede baner og kedelig design
Forvirrende HQ!? Hvorfor lave noget så komplekst, som alligevel er en kopi af BF1 assignments, som var meget simpelt.
Og så er der listet alle mulige upgrades på våben der slet ikke hører hjemme i den tid..

Single player fungerer fint nok.. Dog når historien ikke samme højder som feks mass effect serien, hvis man skal tage udgangspunkt i at der gåes meget op i sammenhold og værdsætte ens gruppe
Handelskommentarer på pslife..
http://www.pslife.dk/profile/4505/ratings
jimmidlx
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf This is Demper » 8. nov 2017 21:38

Anyone?! Come on. Der må sgu da være andre ligesom jeg, som mangler nogle at game med.
This is Demper
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Sønderborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 9. nov 2017 06:59

This is Demper skrev:Anyone?! Come on. Der må sgu da være andre ligesom jeg, som mangler nogle at game med.


Jeg kunne godt være frisk i weekenden :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf heinstach » 9. nov 2017 08:03

Er det bare mig, eller er kampagnen lidt tam ift. nogle af de tidligere spil? Eks. COD 2. Måske fordi jeg kun har gennemført på Recruit?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf This is Demper » 9. nov 2017 11:37

Morten Skou skrev:
This is Demper skrev:Anyone?! Come on. Der må sgu da være andre ligesom jeg, som mangler nogle at game med.


Jeg kunne godt være frisk i weekenden :D


Lyder godt. Jeg synes vi skal finde ud af noget :).
This is Demper
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: Sønderborg


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Niculla2 » 9. nov 2017 12:30

Hvordan er campaign? Var stor fan af de gamle ww2 campaigns.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Mike JezZ » 9. nov 2017 12:31

Hvor er det ærgerligt at så fedt et spil skal ødelægges af så dårlig en onlinedel.

Jeg har så mange gange efterhånden oplevet at jeg har skudt utallige skud efter fjender og ramt, mens de vener om og affyre et skud i hovedet på mig. Når jeg så ser på killcam, så kan man se jeg glor på fjenden uden så meget som at affyre ét eneste skud. ARgh!
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Dinz » 9. nov 2017 12:43

This is Demper skrev:Anyone?! Come on. Der må sgu da være andre ligesom jeg, som mangler nogle at game med.

Jeg er frisk lørdag aften. Vi er to, medbringer en buddy også.
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf YOTAK. » 9. nov 2017 14:26

Mike JezZ skrev:Hvor er det ærgerligt at så fedt et spil skal ødelægges af så dårlig en onlinedel.

Jeg har så mange gange efterhånden oplevet at jeg har skudt utallige skud efter fjender og ramt, mens de vener om og affyre et skud i hovedet på mig. Når jeg så ser på killcam, så kan man se jeg glor på fjenden uden så meget som at affyre ét eneste skud. ARgh!



fuldstændig enig :(
YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Skillfulsheep » 9. nov 2017 19:04

Jeg er rigtig godt underholdt af CoD WW2, men hold da op hvor føler jeg, at der er mange tryhards. Jeg synes ikke at kunne huske, at niveauet var så højt i de forrige titler. Jeg kan dog huske forkert.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron