Xboxlife forum

Battlefield 1

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 1

Indlægaf Phimosis » 6. sep 2016 19:41

Alt i alt er jeg godt nok imponeret af spillet, men desværre er jeg den eneste i min vennekreds der er det, så tænkte hvad helvede sker der for mine venner....
De kan ikke rigtig give en grund, ud over jaaaaah der er bare et eller andet ??? nogen der ved hvad det kan være ?

Synes næsten når jeg spiller spillet, så ud over det er WW1, jamen så synes jeg næsten jeg er tilbage til Bf3 tiden, og det var godt nok de mest fede tider jeg har oplevet på min xbox...
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Battlefield 1

Indlægaf mortnDK » 6. sep 2016 19:57

Super fedt spil :D Fik lavet et ret syret no-scope kill på en bomber igår :P

http://xboxclips.com/mortnDK/e8d6eb0c-c ... 506c587ca4
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+3

Re: Battlefield 1

Indlægaf Skillfulsheep » 6. sep 2016 20:56

mortnDK skrev:Super fedt spil :D Fik lavet et ret syret no-scope kill på en bomber igår :P

http://xboxclips.com/mortnDK/e8d6eb0c-c ... 506c587ca4


Lækkert lavet! :D
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Battlefield 1

Indlægaf Mike JezZ » 7. sep 2016 06:59

mortnDK skrev:Super fedt spil :D Fik lavet et ret syret no-scope kill på en bomber igår :P

http://xboxclips.com/mortnDK/e8d6eb0c-c ... 506c587ca4


Once in a lifetime :P

Du kan ikke ramme dem på jeepen, men et random no-scope kill fra en der flyver. GG :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Battlefield 1

Indlægaf Firephreakk » 7. sep 2016 07:01

Betaen slutter torsdag btw.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Battlefield 1

Indlægaf mortnDK » 7. sep 2016 17:32

Mike JezZ skrev:
mortnDK skrev:Super fedt spil :D Fik lavet et ret syret no-scope kill på en bomber igår :P

http://xboxclips.com/mortnDK/e8d6eb0c-c ... 506c587ca4


Once in a lifetime :P

Du kan ikke ramme dem på jeepen, men et random no-scope kill fra en der flyver. GG :P


Lige præcis :D Har spillet røv meget BF 3/4 men aldrig på konsol så skal lige vænne mig til det :D Er dog blevet bedre :P Desuden var dem på Jeep'en mine egne :P
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Battlefield 1

Indlægaf Frauleinholm » 8. sep 2016 20:17

Er det klokken 24 den slutter?
Frauleinholm
Niveau 0
 
Indlæg: 38

Brugeravatar

Re: Battlefield 1

Indlægaf trigger » 8. sep 2016 20:18

det er slut :-(
der var ingen servere da jeg tjekkede for 3 timer siden :-( :-(
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: Battlefield 1

Indlægaf Frauleinholm » 8. sep 2016 20:26

Tis!
Frauleinholm
Niveau 0
 
Indlæg: 38

Brugeravatar

Re: Battlefield 1

Indlægaf trigger » 8. sep 2016 20:27

Ja :-) det var sq en god beta :-)
er glad for jeg har preorder den store pakke.. kan ikke lige huske hvad den hedder... det er nogle mdr siden jeg gjorde det :-)
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: Battlefield 1

Indlægaf Skillfulsheep » 9. sep 2016 09:18

Fin beta. Et par ekstra baner havde dog ikke gjort noget. Nu vil jeg bare have det fulde spil og Mafia III ;)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Battlefield 1

Indlægaf BulletEyeDk » 11. sep 2016 09:19

For dem der har været med i beta'en....

DICE har oprettet en "survey" til det formål at høste feedback...
Origin ID kan erstattes med sit gamertag...

https://www.surveymonkey.com/r/9YFYK3Y
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Battlefield 1

Indlægaf BulletEyeDk » 19. sep 2016 20:19

DICE følger åbenbart op på det feedback de har fået ifm. beta'en, det er sgu fedt...

https://www.battlefield.com/news/articl ... cale=en-us


Hello everyone! My name is Daniel Berlin, and I’m the Lead World Designer on Battlefield 1. I would like to give you all a big THANK YOU from everyone here at DICE Stockholm for helping make the Battlefield 1 Open Beta the biggest Beta in EA's history. It’s a real treat to see the game being played by our fans and newcomers alike! Every single issue you encounter, every bug reported, and all the feedback given is invaluable to us here within the development team. Trust me when I say that we listen closely to all of your comments.

But what does this mean? Well, first off I’d like to talk to you about the Conquest game mode. When we build a new Battlefield game it’s important for us to try new things, we want to stay fresh and renew the franchise with each new installment. However, it’s equally as important that we take the feedback that you, the community, are giving us. That is why we're going to be making changes to the Conquest game mode ticket system for launch. The next time you play the game, capturing the objectives AND getting kills will both contribute towards the final score of a Conquest match. You have spoken, we have listened!

We have also been monitoring and listening to your comments in regards to the Rush game mode. It’s super exciting for us to bring back Rush for Battlefield 1, and we are aiming to make it the best Rush experience to date. We are making tweaks to the game mode as we speak with your feedback as the backbone to the entire process.

We're also looking into balancing other elements, including the weapons and vehicles. The Light Tank, which is a bit too effective in the Open Beta, will definitely receive some work, and we agree that Horses can take a few too many rounds at the moment. We've also learned through the Beta that you guys need more tools to deal with vehicles earlier, which we'll definitely look into (including a Gadget for the Support class which should help neutralize powerful vehicles).

I hope you all had a great time playing the Battlefield 1 Open Beta, and I can’t wait for October 21st to come around so you'll be able to see everything else the game has to offer. Who knows, maybe you’ll find yourself on my Squad in Battlefield 1.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Battlefield 1

Indlægaf Firephreakk » 20. sep 2016 10:24

Så går det løs!

Realismen i højsædet! =D>

Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Battlefield 1

Indlægaf BulletEyeDk » 20. sep 2016 11:15

ha ha... ja det ser ikke for godt ud :shock:

Men grafiske fejl var nu ikke noget jeg selv stødte på ret meget i betaen, selv med en del timers spiltid, heldigvis har DICE med BF4 vist, at de er deres opgave voksen og følger op med opdateringer osv... også i længere tid, for lige BF4 var i en sølle forfatning da det udkom, men nu her noget senere er det en helt anden oplevelse.

Jeg er ikke bekymret for, at de værste fejl er ryddet af vejen inden launch, jeg tror simpelthen ikke på at DICE tør udgive et spil med så mange fejl/mangler som BF4 havde i sin tid....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron