Xboxlife forum

Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty - Infinite Warfare

Indlægaf Morten Skou » 2. nov 2016 14:24

Jeg skal have det uanset... så må vi se om det skuffer igen i år eller ej :D

Men jeg synes godt nok at priserne på Xbox Store er blevet sindsyge? Kan det passe at jeg så en udgave til ca. 800 og en anden til 1200? Eller var det BF1?

Edit:
Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty - Infinite Warfare

Indlægaf CaptainKicker » 2. nov 2016 14:28

Mener at en version af BF1 kostede omkring 1100. Lidt samme stunt de lavede med Star Wars Battlefront, fordi at season pass koster det samme som det fulde spil.

Kan man købe IW til 60 dollars og så få MW1? Vil helst ikke overbetale.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty - Infinite Warfare

Indlægaf BulletEyeDk » 2. nov 2016 14:57

CaptainKicker skrev:Jeg er virkelig splittet lige nu. Jeg ser gameplay af IW, og det ligner noget møg. Men MW1-remasteren ser awesome ud.

Retfærdiggøre MW1 for købet af spillene til fuld pris...


Vent til det kommer som standalone, gider heller ikke IW... hopper du i og køber hele pakken nu viser du blot Activision, at de kan gøre dette stunt igen fremover med f.eks MW2 bundlet sammen med næste COD, det er et skråplan der er ude på her... jeg støtter det i hvert fald ikke..
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf CaptainKicker » 2. nov 2016 15:11

Jeg er fuldstændig enig i, at det er en elendig måde de håndtere det her på. Eneste der muligvis har interesse er kampangen i IW. Ellers er det udelukkende MW singleplayer og især multiplayer.

Men det nostalgiske i det, hiver mig i trøjen, og jeg er svag overfor MW-serien.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Call of Duty - Infinite Warfare

Indlægaf Skillfulsheep » 2. nov 2016 18:44

CaptainKicker skrev:Mener at en version af BF1 kostede omkring 1100. Lidt samme stunt de lavede med Star Wars Battlefront, fordi at season pass koster det samme som det fulde spil.

Kan man købe IW til 60 dollars og så få MW1? Vil helst ikke overbetale.


Det kan man desværre ikke nej. Du skal have fat i en af de dyre, hvis du vil have MWR med.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf ramlas » 2. nov 2016 21:24

Jeg har kun købt spillet for den gamle version, det bliver fucking awesome!
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf citysleeps » 3. nov 2016 09:31

Mon at man kan købe IW og så sælge MW videre? Burde det ikke at være en redeem code, ligesom med Gears spillene?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf BulletEyeDk » 3. nov 2016 10:20

Som jeg har forstået fra neogaf forumet, så har de lagt en lås i, således at du skal have IW disken i drevet hvis du har den fysiske kopi... har du IW digitalt er der ikke nogle problemer, men den kan du jo heller ikke sælge videre..
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Cena » 3. nov 2016 10:22

BulletEyeDk skrev:Som jeg har forstået fra neogaf forumet, så har de lagt en lås i, således at du skal have IW disken i drevet hvis du har den fysiske kopi... har du IW digitalt er der ikke nogle problemer, men den kan du jo heller ikke sælge videre..


Det er et kæmpe cunt move af Activision. Det gør at jeg næsten ikke har lyst til at købe spillet! Men ved jo at jeg ender med at gøre det på et tidspunkt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf BulletEyeDk » 3. nov 2016 10:29

Sakset fra neogaf tråden vedr. MW1 remastered:

FAQ:

How can I get Modern Warfare Remastered?

Call of Duty: Modern Warfare Remastered is only available through the Legacy, Digital Legacy, Legacy Pro, and Digital Deluxe editions of Call of Duty: Infinite Warfare.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered is included on the Infinite Warfare Xbox One disc (no voucher code required) in the Legacy Edition and Legacy Pro Edition of Infinite Warfare. Before Modern Warfare Remastered can be played, an additional download is required. The game disc must be inserted to play Modern Warfare Remastered. Internet connection is required.


Can I purchase Modern Warfare Remastered without purchasing Infinite Warfare?

As of the time of this post, the official response is NO. You must purchase one of the three versions of Infinite Warfare listed above. I will update this post if this information changes.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Mike JezZ » 3. nov 2016 11:55

Med Battlefield 1, Titanfall 2 og Gears of War 4 har jeg slet ikke tid til et fjerde skydespil alligevel ;) Modern Warfare Remastered kan vente til det sælges separat.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Call of Duty - Infinite Warfare

Indlægaf CaptainKicker » 3. nov 2016 15:43

Skillfulsheep skrev:
CaptainKicker skrev:Mener at en version af BF1 kostede omkring 1100. Lidt samme stunt de lavede med Star Wars Battlefront, fordi at season pass koster det samme som det fulde spil.

Kan man købe IW til 60 dollars og så få MW1? Vil helst ikke overbetale.


Det kan man desværre ikke nej. Du skal have fat i en af de dyre, hvis du vil have MWR med.


Pis. Det blev 80 dollars. Men min kammerat, så har sat sin Home på min Xbox, købte det og så splittede vi. 40 dollars hver er ikke så slemt.

A' glæder mig til noget MW1!!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf YOTAK. » 3. nov 2016 15:56

YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Skillfulsheep » 3. nov 2016 18:03

YOTAK. skrev:


Uha hvor ser det godt ud, men jeg kan ikke få mig selv til at betale 500-700 kr. for det. Kan rigtig godt lide Drift0r, men han er skisme ikke den mest habile CoD-spiller ;)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf YOTAK. » 3. nov 2016 18:28

Jeg har brugt de 700 kr. på det og jeg kommer kun til at spille remastered
YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron