Xboxlife forum

Forslag til shooter spil?

Snak om first-person-shooter spil.

Forslag til shooter spil?

Indlægaf mrnybroe » 3. maj 2015 19:32

Hej

Jeg leder efter et godt og solidt spil, hvor der er god grafik og ikke mindst et godt campaign/single player aspekt.
Jeg er ikke så meget til online spil, så derfor skal jeg kunne være underholdt i et godt campaign spil.

Derudover må det godt være lidt realistisk vedr udvalget af våben osv. Er Ikke til alt det future og space "halløj" :D :D

Nu har jeg lavet lidt research og har fundet Far Cry4 og Sniper Elite 3. Vil i anbefale disse spil?
I gamle dage spillede jeg Hitman og "Ghost Recon" på PC
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf propagandapanda » 3. maj 2015 19:52

Spiller selv Sniper Elite 3 for tiden. Det er klart den bedste shooter jeg har prøvet på XO. Super single player campaign. Eneste minus er at grafikken måske ikke er top top, men den fungerer.

Har også spillet FC4, hvilket jeg synes er den samme metervare som sædvanligt...
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf Lord Alla » 3. maj 2015 21:06

Hvis det er xbox360, så kig nærmere på Call of Juarez Gunslinger (arcade), Rage samt Borderlands 1+2. De er super underholdende.
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf Mike JezZ » 4. maj 2015 07:42

Sniper Elite 3 er underholdende, men meget om at snige da du jo netop er sniper. Far cry 4 har jeg ikke prøvet da jeg venter på det kommer på tilbud. Men det sku være underholdende og ha en stor kampagne. Og hvis du har venner kan det gennemføres sammen.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf Halorocks » 4. maj 2015 08:37

Jamen, Halo spillene er meget gode som udgangspunkt til FPS. De har udviklet sig en del gennem årene, og du kan starte hvor du vil. Der er godt nok alt det der "space halløj", men gameplayet er meget fint, og ligetil. Halo 4 har en af de bedste single player IMO. Første FPS hvor single player delen gribede mig mere end multiplayeren.
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf citysleeps » 4. maj 2015 09:31

Far Cry 4 er en fantastisk FPS. Jeg var underholdt i mange timer.

COD Advance Warfare synes jeg har en god singleplayer del. Det er slet ikke så slemt ift. "future" delen, så det vil jeg ikke være bekymret for. Og grafikken er helt eminent. Multiplayer delen sagde mig ikke så meget.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf Mike JezZ » 5. maj 2015 08:17

Apropos Far Cry 4, det er på tilbud på Xbox One storen denne uge.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf mrnybroe » 5. maj 2015 09:04

takker for input'et.
Det er en xbox one som jeg leder efter spil til. Tror måske det ender med en gang Far Cry4.

Nogen der har erfaring med spillet "Metro Redux" ?
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf Mike JezZ » 5. maj 2015 09:37

Far Cry 4: Standard Edition

Far Cry 4: Everything Included

Metro Redux er en fin samling af 2 gode spil samt al deres DLC. Jeg synes spillet er fint, men det er et af de lidt langsommere spil. Det er slet ikke ligeså åbent som fx. Fallout, men der er god stemning i, og der er en følelse af "opdagelse". Samt der er visse gyser elementer i det. Det er en blanding af forskellige genre. Spillet i sig selv er ikke super uhyggeligt, men kan blive det hvis man virkeligt bliver grebet af stemningen i spillet.
Det er ikke et actionbrag af et spil, men hvis man er til det lidt mere rolige er det klart anbefalelsesværdigt.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf TigerJax007 » 5. maj 2015 10:49

Metro Redux er ok - men også lidt sløvt som Mike JezZ skriver.

Der er ingen tvivl om, at hvis du vil have god shooter, flot grafik og noget der bærer sig selv i lang tid i singleplayer, så er FarCry4 det bedste bud uden sidestykke - IMO :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf Muggs » 5. maj 2015 11:45

Men har man spillet de tidligere Far Cry spil, bliver 4'eren hurtigt meget det samme. Jeg spillede det vel i 10 minutter før jeg solgte det videre. Fangede mig slet ikke.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf Muggs » 5. maj 2015 11:46

Jeg var godt underholdt af Wolfenstein The New Ordre på XOne. RIgtig fint spil.
Og jeg har lige taget hul på The Old Blood på PC. LIge så fint lavet, dog halv længde ca. Men også halv pris :-)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf Zt3pH » 5. maj 2015 12:22

Titanfall er off the hook - selvom man ikke er til Space og future geil så er det den fedeste shooter på One indtil videre :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf Muggs » 5. maj 2015 12:31

Zt3pH skrev:Titanfall er off the hook - selvom man ikke er til Space og future geil så er det den fedeste shooter på One indtil videre :)

Enig. Der er bare ikke meget at komme efter når man ikke er til onlinespil :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke

+2

Re: Forslag til shooter spil?

Indlægaf TigerJax007 » 6. maj 2015 06:39

Muggs skrev:Men har man spillet de tidligere Far Cry spil, bliver 4'eren hurtigt meget det samme. Jeg spillede det vel i 10 minutter før jeg solgte det videre. Fangede mig slet ikke.


Men det er jo smag og behag. Jeg lavede 1000G i FC3 - og lavede med ligeså stor fornøjelse 1000G i FC4. IMO er det et godt eksempel på et spil, hvor mere af det samme var den helt rigtige opskrift. Ny historie, nye karakterer, ny location, men i samme skarpe og lækre indpakning som 3'eren. Men som sagt: Smag og behag ;)

Enig i at Titanfall er godt. Men som der også skrives: Manden er ikke til onlinespil. Så er Titanfall uaktuel.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster