Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 9. apr 2015 18:42



Så kan vi vist godt glæde os til 26. april!!!
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf TU I Raven » 9. apr 2015 18:57

Nice glæder mig. Blops 2 var/er super godt. Er ikke så vild med det exo halløj i advanced warfare. Det er også der for jeg kun spiller classic i AW.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 9. apr 2015 19:04

Sgu lidt sent med en Aprilsnar ..... :lol:

Hvis det er de samme der laver BLOPS 3 , som lavede det sidste møgspil, så er verden da vist ligeglad, eller burde være det :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 9. apr 2015 19:19

JohnH skrev:Sgu lidt sent med en Aprilsnar ..... :lol:

Hvis det er de samme der laver BLOPS 3 , som lavede det sidste møgspil, så er verden da vist ligeglad, eller burde være det :wink:


Med sidste møgspil regner jeg med du mener Advanced Warfare, for ja.. Det var ikke specielt godt.

Men det er self. Treyarch / Activision der står bag, som vi ved kan lave superfede spil, og som efter min mening bestemt har lavet langt bedre CoD spil en både Sledgehammer og Infinity Ward.

Glæder mig også til at vi forhåbentligt får alle Zombi-banerne med over på Xbox One'en.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 9. apr 2015 19:22

BuBubbi skrev:
JohnH skrev:Sgu lidt sent med en Aprilsnar ..... :lol:

Hvis det er de samme der laver BLOPS 3 , som lavede det sidste møgspil, så er verden da vist ligeglad, eller burde være det :wink:


Med sidste møgspil regner jeg med du mener Advanced Warfare, for ja.. Det var ikke specielt godt.

Men det er self. Treyarch / Activision der står bag, som vi ved kan lave superfede spil, og som efter min mening bestemt har lavet langt bedre CoD spil en både Sledgehammer og Infinity Ward.

Glæder mig også til at vi forhåbentligt får alle Zombi-banerne med over på Xbox One'en.


Nemlig, ja vi havde da masser af sjov med BLOPS 1 og 2, indtil de begyndte at lave om på netkoden hver dag på 2'eren... så var de også ødelagt.

Men så er der jo noget at se frem til , til efteråret, vi må se.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 10. apr 2015 08:59

Åh ohhh.

Billede

“Call of Duty®: Black Ops 3 is the first title for next-gen hardware in the critically acclaimed Black Ops series. Developed by Treyarch, the award-winning creator of the two most played games in Call of Duty® history. Call of Duty: Black Ops 3 deploys players into a dark, twisted future where a new breed of Black Ops soldiers emerges and the lines are blurred between our own humanity and the technology we created to stay ahead, in a world where cutting-edge military robotics define warfare. With three unique game modes: Campaign, Multiplayer, and Zombies, it providing fans with the deepest and most ambitious Call of Duty ever.

Lyder og ligner lidt som noget Exo-suit halløj hvis man spørger mig.
Håber ikke de efterligner Advanced Warfare, for selvom det bragte noget nyt ind i CoD med det der hoppe halløj,
synes jeg ikke selv det var ret veludlykket.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 10. apr 2015 09:07

Det ville være rimelig nederen, hvis det der exo-helvede fortsætter :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 10. apr 2015 09:11

Nej det lyder ikke ligefrem positivt. Men lad os nu se hvad der sker. Jeg tror kun den 26. viser en lille SP trailer og MP footage kommer til August, som altid. Så det kunne være noget at det ikke ryger over med i MP delen.

Ville være super ærgerligt hvis de også lavede Exo Suits, selvom de har været igang med spillet de sidste 3 år og (sikkert) ikke vidste hvad Sledge Hammer lavede med AW.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 10. apr 2015 10:50

Tror at du har helt ret i, at vi ikke får andet end en smule SP at se... i form af en CGI trailer og så multiplayer senere på året.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf Thorpedo29 » 10. apr 2015 12:43

Gå aldrig tilbage til en fuser...
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421

+2

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 10. apr 2015 13:43

Thorpedo29 skrev:Gå aldrig tilbage til en fuser...

Enig. Efter AW blev jeg helt slukket på COD, og medmindre de kommer tilbage til COD4 hit detection, så skipper jeg COD (for første gang siden 2007).

Derudover har Titanfall ødelagt ale andre jetpack/parkour spil for mig. Det kører superflydende og lækkert i TF, og føles påklistret i AW.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Giv » 10. apr 2015 14:30

Morten Skou skrev:Det ville være rimelig nederen, hvis det der exo-helvede fortsætter :-(


Kunne ikke være mere enig. Man kan kun håbe de dropper exo-suits i Blops III.
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Re: Black Ops 3

Indlægaf pede B » 10. apr 2015 16:47

Ingen exo til mig i hvert fald!

Hvis de går tilbage til Blops stilen (2'eren var også fremtid, uden at det var for overdrevet), samt får noget zombies indover. Så skal jeg helt sikkert have det på et tidspunkt :) har nørdet så meget zombies, både 1 og 2.. Nåede da i hvert fald op på et par hundrede tusinder zombie kills i 2'eren.

FORBEDRET UDGAVE AF KINO DER TOTEN!! ville være luksus :D
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Black Ops 3

Indlægaf Domino360 » 11. apr 2015 21:09

Glæder mig til at se mere til det, håber det bliver bedre end AW :P
Domino360
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Esbjerg


Re: Black Ops 3

Indlægaf BulletEyeDk » 11. apr 2015 23:36

Bliver et nej tak herfra, orker ikke futuriske shooters, har svært nok ved overhovedet at komme igang med TF, jeg kom til at købe da det var på bud til ca. 100 kr.

Så meget hellere man brugte ressourcer på at lave en nextgen compilation af COD4, MW2, MW3 måske endda kun MP indholdet , det kunne være godt
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron