Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 1. feb 2016 09:16

Cena skrev:
Blauwy skrev:
Cena skrev:Du burde huske at skrive en takketale til alle dem der har skulle høre på dit brok imens du spillede dem op Blauwy :D


Haha, jeg overvejede det faktisk! Lige ved og næsten. Men så skulle jeg og takke Jesus og Maria for ikke at gå helt fra den mentalt, også bliver det lige lovligt omstændigt med en tale :mrgreen:


Det kan også være du skal købe en buket blomster til Sabine. Hun har ikke haft mulighed for at slukke headsettet og lade dig sidde og råbe og skrige :mrgreen: :lol:


Haha det er nok en god ide :lol:

Hun er gået meget tidligt i seng på det seneste...hmm... :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 1. feb 2016 13:05

Blauwy skrev:Haha det er nok en god ide :lol:

Hun er gået meget tidligt i seng på det seneste...hmm... :P


Medmindre i bor i et hus på 6000 kvm, så har hun da ikke haft fred sådan som du brokkede dig :lol: :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 1. feb 2016 17:29

Cena skrev:
Blauwy skrev:Haha det er nok en god ide :lol:

Hun er gået meget tidligt i seng på det seneste...hmm... :P


Medmindre i bor i et hus på 6000 kvm, så har hun da ikke haft fred sådan som du brokkede dig :lol: :lol:


Skal vi ikke lige huske på at det faktisk kun var fra torsdag aften til søndag morgen, da jeg snipede, at jeg var pisse sur. Det kan hun sgu godt lige klare. Hun sad alligevel og lavede opgaver mens jeg bandede og svovlede inde i stuen :lol:

Hun har snart fødselsdag dog, kunne være man liiiiige skulle hive op i budgettet til en større gave :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 4. feb 2016 17:42

Så skete det igen - eller hvad? Det lader til, at SBMM er blevet implementeret i BO3 endnu en gang - denne gang i forbindelse med den nye opdatering til PS4. Det skal dermed forstås således, at X1-brugere ikke er ramt (endnu?). Nogle mener, at det blot er pga. at den mere 'hard-core'-spillerbase har en tendens til at købe DLC først og dermed vil dette udmønte sig i mere sweaty lobbies, hvis man køber og spiller DLC (da spillerbasen fragmenteres/opdeles i folk der har henholdsvis ikke har DLC). Andre hævder, at SBMM allerede kom inden opdateringen. Er der nogle af jer PS4-brugere der kan be- eller afkræfte ovenstående? Vonderhaar har udtalt, at der ikke er blevet ændret på noget i MM, så iflg. ham er alt som det skal være.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 5. feb 2016 17:22

Vi har lidt en blandet oplevelse. Nogle kampe ryger vi ind med folk med SPM på 5-600. Dem så vi næsten aldrig nogensinde før DLC og patchen kom. Det kan selvfølgelig være fordi det typisk er de mere dedikerede spiller der køber DLC.

Dog oplever vi rigtig ofte nu at vi dør inden vi kan reagere i næsten alle kampe. Igår var særlig slemt. Det virker som at ALLE på modstander holdet ser os 2-3 sekunder før vi ser dem. Det er mildt provokerende, især i hardcore.
Det kan være det bliver bedre når alle andre får hentet patchen og DLC'en.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf KingHans » 6. feb 2016 10:51

hvad er SBMM?
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 6. feb 2016 11:07

SBMM = Skill Based Match Making :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 6. feb 2016 13:18

Et godt citat fra nettet :

I feel like I hooked up with a girl, got addicted to her and then she shaved her head, gained 200lbs and started doing drugs. SBMM has ruined my love for COD, Connection is King; End Of Story.


:roll: :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 6. feb 2016 13:43

I det store hele, så handler det vel bare om at man matches til at spille med og imod andre med samme færdigheder som en selv. Ideen er ved at det skal gøres mere fair?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 6. feb 2016 17:26

@Skou
Ja men problemet er at det føles som om det er på bekostning af connection i øjeblikkelig. Det er det folk bitcher over :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 6. feb 2016 18:12

Når jeg spiller CoD, så har jeg det ikke sjovt i de kampe hvor jeg matches op mod modstandere på mit eget niveau - og alle dermed kører en k/d på omkring 1 - tror majoriteten af spillere har det på denne måde. Det er mildest talt pisseirriterende at spille mod en flok try-hards med +2 kd og en SPM der ligger markant højere end snittet, blot fordi man selv er en rimelig habil FPS-spiller efter 15-20 år med FPS spil. Ønsker jeg at spille mod folk på mit niveau, så går jeg ind i League Play eller spiller ranked i Halo fx. I udgangspunktet kan jeg ikke se det fede i at man spiller/forbedrer sig, hvis modstandernes niveau blot forøges som følge heraf (med mindre man fx får en ny rang/titel etc., som det er tilfældet i ranked). Forbedringen kan først for alvor føles, hvor der er et skill-gap.
Connection er og bliver det eneste rigtige (i min optik) at etablere kampene på baggrund af. Her skal det naturligvis pointeres, at såfremt kampene etableres på baggrund af connection, så er det fint at spillerne herefter fordeles, så der alligevel skabes en vis balance på holdene. Connection > Skill må dog altid være at foretrække.
Senest rettet af Skillfulsheep 7. feb 2016 15:40, rettet i alt 1 gang.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 6. feb 2016 18:17

Morten Skou skrev:I det store hele, så handler det vel bare om at man matches til at spille med og imod andre med samme færdigheder som en selv. Ideen er ved at det skal gøres mere fair?


Korrekt - Men det virker fuldstændig tåbeligt i mit hoved. Advanced Warfare og implementering af SBMM heri har mig bekendt ALDRIG fået ros. Vedkommende der fandt på SBMM i public (non-ranked) kampe har nok ikke været den hurtigste knallert på havnen...
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 15. feb 2016 06:57

Så lykkedes det mig endelig at blive Prestige Master her i weekenden. Godt hjulpet på vej af Dobbelt XP og dobbelt våben XP :D

Er i gang med Hero gold challenges og det lykkedes mig at unlocke battery lidt heldigt:


Så nu er jeg på vej mod Dark Matter :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 15. feb 2016 15:13

Cena skrev:Så lykkedes det mig endelig at blive Prestige Master her i weekenden. Godt hjulpet på vej af Dobbelt XP og dobbelt våben XP :D

Er i gang med Hero gold challenges og det lykkedes mig at unlocke battery lidt heldigt:


Så nu er jeg på vej mod Dark Matter :D


Lækkert :) Så har du rundt regnet 945 levels á 55k xp endnu :p Er også selv lige nået i Prestige Master, men 2x XP weekenden hjalp mig da lige fra level 60-86. Synes godt nok der er langt til 1000. Fedt klip iøvrigt - har fået Reaper og Seraph i guld so far, så der er lidt at arbejde på.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 15. feb 2016 18:26

Haha ja der er fandme lang vej til 1000. Men tror jeg når det, medmindre jeg går totalt kold i spillet på et tidspunkt :D

Nice nok. Jeg har indtil videre Battery og Spectre so far. Mangler 1 enkelt 6x kills på Firebreaker, så ham har jeg også snart. Ved ikke lige hvor mange af de andre jeg gider at spille op, da jeg primært spiller med Kinectic armor eller Active camo. Men på et eller andet tidspunkt keder det mig nok og så spiller jeg andre op.

Går du efter Dark Matter Sheep?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron