Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 24. jun 2015 20:59

DrGetHigh DK skrev:Cod4 har snart 10 års jubilæum. Jeg krydser ALT


Jeg tror ikke du skal sætte dine forventninger for højt.
Hvis et remake havde været i værks, havde de ikke formået at holde skjul på det. Nogle ansatte, fra et eller andet sted i kæden ville have røbet noget for længst.

Desuden tror jeg at de, CoD udviklere, satser mere på at få flere penge fra 13-årige spillere og deres mødre fordi det hele skal være vildere og vildere med hver nyeste titel. Mere boost, mere fremtidsfis ect ect.

Ligesom alle andre der havde deres første CoD oplevelse i CoD4, ville jeg give en stor sjat penge for at få et remake, men jeg tvivler virkelig på det sker desværre.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 24. jun 2015 21:09

DrGetHigh DK skrev:Cod4 har snart 10 års jubilæum. Jeg krydser ALT


Ja, det gør de sikkert også :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 3

Indlægaf Nougatmunken » 24. jun 2015 22:58

http://www.ign.com/articles/2015/06/23/ ... y-possible

Skide vær' med remake, hvis vi kan komme tilbage hvor det hele startede. Ikke noget semi-past world-war fis, som man så i Black Ops, men et fuldblods 2. verdenskrigsspil alá World at War, ville falde på et tørt sted. Og drop kill-streaksne, man drunker i det. Nøjes med UAV, airstrike og helikopter. Så er der sikret 1000 timers tidsfordriv foran skærmen igen. I hele livets mange facetter og eventyrer, er Call of Duty nok det eneste hvor jeg føler en vis konservativ rappenskralde i mig. :mrgreen:
Nougatmunken
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 10. jul 2015 06:57

Lækkert at man lige blev bekræftet at man i hvert fald skal have Black Ops 3, da Zombie mode blev revealed i går.



Er du gal jeg glæder mig!!
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Macheta » 10. jul 2015 08:34

Der er absolut ingen tvivl nu - Call of Duty er fucket op til alle grænser.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 10. jul 2015 11:20

Macheta skrev:Der er absolut ingen tvivl nu - Call of Duty er fucket op til alle grænser.

Helt enig.
Zombie er tilbage til Treyarch og er lige præcis så fucked up som det skal være, hvis ikke mere.
Er ingen tvivl om at Treyarch er og bliver kongen af Zombie.

Bliver så fedt igen at spille boget ordentligt Zombie på Xbox One.
Advanced Warfare gjorde et forsøg, men de når jo ikke engang Treyarch til sokkeholderne.

CoD er efter min mening reddet endnu en gang af Treyarch.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf Mitzurugi » 10. jul 2015 14:33

Jeg tror ikke det var en positiv kommentar BuBubbi :wink:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180

+2

Re: Black Ops 3

Indlægaf Macheta » 10. jul 2015 18:11

Du har så ret Mitzurugi - og no offence Bubbi - men det er sgu som om at producenterne med vilje vil ødelægge enhver form for gode minder om "Call of Duty"-franchisen, når de foruden alt det fremtidsbullshit, og "Halo"-wannabe jump/style, disker op med dette her. Det der ligner ingengang Call of Duty, altså, som i, OVERHOVEDET. Jeg kan blive så arrig her bag skærmen, vel og mærke fordi jeg stadig husker storhedstiderne med Modern Warfare og Call of Duty 2 samt Black Ops 1 samt delvist 2'eren, og følte at jeg havde noget at glæde mig til at proppe i maskinen hver dag. Det er fuldstændig destrueret nu. Vi vender nok aldrig tilbage til den gode følelse, beklageligvis.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002

+2

Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 10. jul 2015 22:46

Mitzurugi skrev:Jeg tror ikke det var en positiv kommentar BuBubbi :wink:

Det er jeg helt med på, men jeg gjorde hvad jeg kunne for at vende den til noget positivt. :D

Macheta skrev:Du har så ret Mitzurugi - og no offence Bubbi - men det er sgu som om at producenterne med vilje vil ødelægge enhver form for gode minder om "Call of Duty"-franchisen, når de foruden alt det fremtidsbullshit, og "Halo"-wannabe jump/style, disker op med dette her. Det der ligner ingengang Call of Duty, altså, som i, OVERHOVEDET. Jeg kan blive så arrig her bag skærmen, vel og mærke fordi jeg stadig husker storhedstiderne med Modern Warfare og Call of Duty 2 samt Black Ops 1 samt delvist 2'eren, og følte at jeg havde noget at glæde mig til at proppe i maskinen hver dag. Det er fuldstændig destrueret nu. Vi vender nok aldrig tilbage til den gode følelse, beklageligvis.

None taken.
Vil give dig ret i at vi nok desværre aldrig kommer tilbage til de gode gamle dage i CoD serien, hvor alt var meget simplere og mere lige til.
Jeg så rigtigt gerne et før-år-1975-Call of Duty, men jeg er bange for det vil kede de unge mennesker i vore dage.
Der skal være en masse Sci-Fi i for at holde interessen kørende i hovedet på de unge.
Det kan vi vel takke bl.a. Film-branchen for der efterhånden ikke er andet en CGI og eksplosioner.
Der er satme langt i mellem godt gedint skuespil i de film der er kommet de sidste par år.

Jeg håber bare at de gamle CoD spil bliver en del af Backwards Compatability spillene, for så er der ingen tvivl om at jeg skal prøve nogle af de gamle spil af igen på min Xbox One.

Kan da også lige så godt sige at det der tiltrækker mig mest ved BO3 er da klart Zombie-delen.
Jeg har altid elsket Zombie-mode, og er vild med at gå efter Easter-egge med kammierne.

Men er dog stadig ikke helt skræmt væk efter at have hørt mange udtalelser fra folk der har prøvet BO3, når de siger at på trods at det nye movement-system, føles det stadig mere som BO2 end advanced Warfare.

Men sådan noget får vi nok svar på til august når Beta'en starter. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf YOTAK. » 12. jul 2015 07:45

YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Black Ops 3

Indlægaf Dreiager » 13. jul 2015 19:43

Nogen der ved om "The giant" kan hentes med season pass? Jeg har forudbestilt regular nemlig.. orker næsten ikke at annullere og pis for at spare 10$
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 15. jul 2015 06:55

Dreiager skrev:Nogen der ved om "The giant" kan hentes med season pass? Jeg har forudbestilt regular nemlig.. orker næsten ikke at annullere og pis for at spare 10$

Kan den ikke.
Den følger kun med Digital Deluxe, Hardned og Juggernog Edition.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 7. aug 2015 06:29

Må sku nok sige, efter jeg har set en del multiplayer gameplay, så er jeg blevet ret så vild med det :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 7. aug 2015 10:59

Phimosis skrev:Må sku nok sige, efter jeg har set en del multiplayer gameplay, så er jeg blevet ret så vild med det :)


Jeg er også overrasket faktisk... havde ellers tænkt mig at droppe det i år.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 7. aug 2015 11:31

Selv med gameplay videoer er jeg stadig helt slukket på COD. Det er blevet gradvist dårligere år for år, og er nu meget langt fra den spiloplevelse jeg spillede COD for.
Måske er jeg bare blevet forvent af at spille Titanfall, men hit detection er i COD er den største dealbreaker for mig, og jeg er allerede nu klar til at lægge hovedet på blokken, og sige at den bliver slem igen i år, da Activision fastholder sin P2P model (hvorfor skulle de også vælge andet? Det er billigere en dedikerede servere, og spillet sælger jo uanset hvad)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron