Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 2. dec 2015 09:55

Jeg elsker bare at rushe i Call Of Duty. Også selvom det er hardcore hvor kunsten er en lille smule sværere :)


Det er dejligt når alt bare går ens vej en gang i mellem og man så spiller godt også :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 2. dec 2015 20:19

Synes det er helt vild så præcis du er, det er ret så flot spillet :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 2. dec 2015 20:29

Phimosis skrev:Synes det er helt vild så præcis du er, det er ret så flot spillet :)


Tak. Jeg dovnede den faktisk med at sigte i den her kamp som man også kan se på nogle af mine kills. I hardcore er det ikke så nødvendigt at sigte præcist, man skal jo bare ramme :)

Du kan prøve at se den anden video jeg har uploadet hvor jeg har taget camping habitten på og går efter long og headshots :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf tue69 » 2. dec 2015 20:35

Du er megacamper!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Black Ops 3

Indlægaf Dreiager » 2. dec 2015 22:03

Cena skrev:Jeg elsker bare at rushe i Call Of Duty. Også selvom det er hardcore hvor kunsten er en lille smule sværere :)


Det er dejligt når alt bare går ens vej en gang i mellem og man så spiller godt også :)


Hvorfor gør du det så ikke? :lol:
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Black Ops 3

Indlægaf kollerup » 3. dec 2015 11:22

Helt enig med Dreiager, det der er langt fra at Rushe [-X :)
kollerup
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Holstebro


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 3. dec 2015 11:25

Nu kan det sagtens være jeg misforstår jer og i laver sjov, men så kunne jeg godt tænke mig en defination af hvad det vil sige at rushe? Jeg beklager jeg lige sidder stille nu og da for at få et overblik :P Er det så camping jeg har gang i her drenge?

Op med nogle klip hvor i viser mig hvordan i rusher i hardcore.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf kollerup » 3. dec 2015 11:32

Cena skrev:Nu kan det sagtens være jeg misforstår jer og i laver sjov, men så kunne jeg godt tænke mig en defination af hvad det vil sige at rushe? Jeg beklager jeg lige sidder stille nu og da for at få et overblik :P Er det så camping jeg har gang i her drenge?

Op med nogle klip hvor i viser mig hvordan i rusher i hardcore.



Så snart jeg kommer hjem imorgen skal jeg lige lave et klip hvordan jeg rusher i hc. men i det klip du lagde op der lukker du mere et område ned end du rusher, du holder dig til samme lille område 90% af kampen, så som sagt er jeg bestemt ikke enig i at du bare rusher rundt :). men var absolut ikke ondt ment, det er bare langt fra sådan der jeg ville beskrive at rushe :wink:
kollerup
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Holstebro


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 3. dec 2015 11:39

kollerup skrev:
Cena skrev:Nu kan det sagtens være jeg misforstår jer og i laver sjov, men så kunne jeg godt tænke mig en defination af hvad det vil sige at rushe? Jeg beklager jeg lige sidder stille nu og da for at få et overblik :P Er det så camping jeg har gang i her drenge?

Op med nogle klip hvor i viser mig hvordan i rusher i hardcore.



Så snart jeg kommer hjem imorgen skal jeg lige lave et klip hvordan jeg rusher i hc. men i det klip du lagde op der lukker du mere et område ned end du rusher, du holder dig til samme lille område 90% af kampen, så som sagt er jeg bestemt ikke enig i at du bare rusher rundt :). men var absolut ikke ondt ment, det er bare langt fra sådan der jeg ville beskrive at rushe :wink:


Fair nok. Vi har en forskellig defination af hvad rushing er :) For mig er det at løbe rundt med sprint knappen nede meget af tiden og selv opsøge fjenderne og ikke gå og ADS hele tiden rushing.

Jeg løber selvfølgelig der hvor der er fjender. Løber du med vilje rundt der hvor der ikke er fjender eller hvad? :) Jeg kunne forstå du mente jeg lukkede et område ned hvis jeg gik rundt og kiggede ud af 2 døre eller decideret lukkede et område ned/campede som jeg feks gør her hvor jeg jagter longshots:


Det her er for mig map control aka Camping!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf tue69 » 3. dec 2015 11:45

Lækkert teamkill ved 1:45.

Jeg fandt nu også den første video som værende rush. Men min definition af en rusher er også "bare" at man konstant er i sprint-bevægelse. Jeg spiller dog også røvsygt når jeg spiller, og vælger altid at kontrollere et område frem for at rushe.

Faktisk er det bedste ved rushing, for mig, at det er så nemt at lukke ned for. Jeg forestiller mig dog, at Black Ops 3, grundet de mange bevægelser, gør det sværere at lukke ned for rusherne :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 3. dec 2015 12:01

tue69 skrev:Lækkert teamkill ved 1:45.

Jeg fandt nu også den første video som værende rush. Men min definition af en rusher er også "bare" at man konstant er i sprint-bevægelse. Jeg spiller dog også røvsygt når jeg spiller, og vælger altid at kontrollere et område frem for at rushe.

Faktisk er det bedste ved rushing, for mig, at det er så nemt at lukke ned for. Jeg forestiller mig dog, at Black Ops 3, grundet de mange bevægelser, gør det sværere at lukke ned for rusherne :D


Haha nogle gange ryger der sku en i svinget når man lige bliver lidt for trigger happy :D Det er dog som oftest på granater jeg får gjort det :mrgreen:

Rushing er generelt rimelig simpelt at lukke ned for hvis man har et fornuftigt aim. Det er også derfor sovsen klumper for mig ind i mellem og jeg har en K/D på 1.50 ca. i Hardcore TDM. Det er sjælendt jeg kan spille kampe i den dur der hvis folk står stille og tænker sig lidt om. Jeg skifter dog som oftest spillestil og går tilbage til det sikre når alt går galt :)

Folk skal spille fuldstændig som de har lyst til, selvom jeg bliver irriteret når den samme person nakker mig for 3. gang fra det samme sted. Men det er jo bare mig der er idiot at jeg falder for den 3. gange :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 3. dec 2015 18:11

PSlife fik den, så nu får i den også. Den er sgu for god til ikke at dele :mrgreen:

Billede

Så flabet, det er fantastisk!
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+4

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 3. dec 2015 19:17

Ha! det er sku ret godt fundet på ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf SocomGriseNN » 4. dec 2015 20:52

CoD er tilbage på twitch også med Blops 3. Det fedt :D
http://www.twitch.tv/callofduty
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Black Ops 3

Indlægaf SocomGriseNN » 4. dec 2015 21:01

Og i øvrigt endelig et CoD spil som er værd at se på igen som esport :)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron