Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 6. nov 2015 07:06

Hold k*ft hvor er det fedt at have Zombie tilbage hos Treyarch hvor det hører hjemme!

Men når ikke mere her til morgen.
Arbejdet skal passes. :(
Online igen 12.30 senest. :D
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 6. nov 2015 07:59

IkkNico skrev:Det er altid godt når Bruun får stryg (stik modsat når jeg får det)



Hov hov..! Kombi af dårlige lobbyer som sikkert ikke var fra Europa og hvor rusten jeg er giver ikke ligefrem en plus kdr.

Det hjalp efter kl 12 da der kom flere folk på som var dårligere end mig (jeps de findes *host* ikknico*host*)
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 6. nov 2015 09:31

MrBruun skrev:Det hjalp efter kl 12 da der kom flere folk på som var dårligere end mig (jeps de findes *host* ikknico*host*)

Man må IKKE lyve tykke
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 6. nov 2015 11:26

Connections er gode i år :) sådan startede den seneste dom kamp.. 1vs1..

Billede
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 6. nov 2015 11:29

Det køre ret godt hos mig, mine skud rammer som de skal, kommer hurtig ind i spil, jamen har som sådan intet at klage over - ud over jeg desværre en gang i mellem taber forbindelser til Bo3.

Har endda fået open nat :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf AdamDCMA » 6. nov 2015 11:31

Er der nogen der oplever at når de spiller Campaign, at de bliver smidt ud af den, "Lost connection to Black Ops servers" også er INTET gemt. Så skal til at klare de baner jeg havde klaret, forfra?
AdamDCMA
Niveau 0
 
Indlæg: 39


Re: Black Ops 3

Indlægaf MrBruun » 6. nov 2015 11:45

AdamDCMA skrev:Er der nogen der oplever at når de spiller Campaign, at de bliver smidt ud af den, "Lost connection to Black Ops servers" også er INTET gemt. Så skal til at klare de baner jeg havde klaret, forfra?



Ikke rigtig kun i mp. Host migration er heller ikke god, nogen gange får man bare blå skærm og så en 'lost connection to servers'
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 6. nov 2015 13:48

Mit meget korte review, as of right now:

Spillet er ekstremt underholdende! Er stor fan af 3-lane maps og det er nærmest det eneste der er i dette spil (+-).
De har gjort flere af de knap så gode våben fra beta'en anvendelige, så man nu kan performe godt med et større udvalg af våben end det var tilfældet i beta'en. Har oplevet lidt små-problemer med forbindelsen, men i det store hele kører det virkelig godt. Mødte en del try-hards igår eftermiddags, men heldigvis dukker der flere og flere casuals op nu her :) Ligger lige omkring 1,5 i kd - hev lige en 41 spree i TDM på mit warm-up game...26 gun-streak og så sluttede kampen. Pt er det Kuda'en jeg bruger mest - den passer virkelig godt til mit rusher-spillestil. Når vi når lidt længere hen, så skal jeg nok lave et mere dybdegående review, såfremt det kunne have interesse :)

FYI: Såfremt i vælger at prestige jeres våben (har lige gjort det ved Kuda'en), så fandt jeg ud af, at hvis du laver en klasse med det respektive våben og sørger for at kopiere denne klasse, så kan du prestige dit våben på det ene setup, men du beholder stadig dine attachments etc. på det andet setup. Man snyder på denne måde spillet til at tro, at man har unlocked de ting man havde på klassen. Du har dog kun adgang til disse attachments på det setup du ikke prestigede våbnet på.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 6. nov 2015 15:08

Skillfulsheep skrev:Mit meget korte review, as of right now:

Spillet er ekstremt underholdende! Er stor fan af 3-lane maps og det er nærmest det eneste der er i dette spil (+-).
De har gjort flere af de knap så gode våben fra beta'en anvendelige, så man nu kan performe godt med et større udvalg af våben end det var tilfældet i beta'en. Har oplevet lidt små-problemer med forbindelsen, men i det store hele kører det virkelig godt. Mødte en del try-hards igår eftermiddags, men heldigvis dukker der flere og flere casuals op nu her :) Ligger lige omkring 1,5 i kd - hev lige en 41 spree i TDM på mit warm-up game...26 gun-streak og så sluttede kampen. Pt er det Kuda'en jeg bruger mest - den passer virkelig godt til mit rusher-spillestil. Når vi når lidt længere hen, så skal jeg nok lave et mere dybdegående review, såfremt det kunne have interesse :)

FYI: Såfremt i vælger at prestige jeres våben (har lige gjort det ved Kuda'en), så fandt jeg ud af, at hvis du laver en klasse med det respektive våben og sørger for at kopiere denne klasse, så kan du prestige dit våben på det ene setup, men du beholder stadig dine attachments etc. på det andet setup. Man snyder på denne måde spillet til at tro, at man har unlocked de ting man havde på klassen. Du har dog kun adgang til disse attachments på det setup du ikke prestigede våbnet på.


Tak for tippet. Det patcher de nok snart. Hvad får man ud af at prestige våben i år?

Har spillet lidt i dag og det er gået meget bedre. Måtte over på wifi. Man skal ikke spille kablet med 100/100. Så taber man desværre de fleste dueller ved instakill. Men i dag er jeg da formået at komme over 1.0.
Glæder mig til at få man-o-war og ghost perk. Det er så pisse irriterende når man spiller med nogen der går 1-17, 4-16 osv for så er der konstant uav. Glæder mig også til blauwy kommer med så der er en chance for jeg kan vinde nogle kampe også :)

Jeg er ret vild med det nye gameplay selvom jeg har svært ved at være med når det går så stærkt. I hvert fald indtil jeg kommer i omdrejninger igen :) Er vild med de nye baner selvom det er svært når de kan komme 100 steder fra hele tiden.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 6. nov 2015 15:16

Cena skrev:
Skillfulsheep skrev:Mit meget korte review, as of right now:

Spillet er ekstremt underholdende! Er stor fan af 3-lane maps og det er nærmest det eneste der er i dette spil (+-).
De har gjort flere af de knap så gode våben fra beta'en anvendelige, så man nu kan performe godt med et større udvalg af våben end det var tilfældet i beta'en. Har oplevet lidt små-problemer med forbindelsen, men i det store hele kører det virkelig godt. Mødte en del try-hards igår eftermiddags, men heldigvis dukker der flere og flere casuals op nu her :) Ligger lige omkring 1,5 i kd - hev lige en 41 spree i TDM på mit warm-up game...26 gun-streak og så sluttede kampen. Pt er det Kuda'en jeg bruger mest - den passer virkelig godt til mit rusher-spillestil. Når vi når lidt længere hen, så skal jeg nok lave et mere dybdegående review, såfremt det kunne have interesse :)

FYI: Såfremt i vælger at prestige jeres våben (har lige gjort det ved Kuda'en), så fandt jeg ud af, at hvis du laver en klasse med det respektive våben og sørger for at kopiere denne klasse, så kan du prestige dit våben på det ene setup, men du beholder stadig dine attachments etc. på det andet setup. Man snyder på denne måde spillet til at tro, at man har unlocked de ting man havde på klassen. Du har dog kun adgang til disse attachments på det setup du ikke prestigede våbnet på.


Tak for tippet. Det patcher de nok snart. Hvad får man ud af at prestige våben i år?

Har spillet lidt i dag og det er gået meget bedre. Måtte over på wifi. Man skal ikke spille kablet med 100/100. Så taber man desværre de fleste dueller ved instakill. Men i dag er jeg da formået at komme over 1.0.
Glæder mig til at få man-o-war og ghost perk. Det er så pisse irriterende når man spiller med nogen der går 1-17, 4-16 osv for så er der konstant uav. Glæder mig også til blauwy kommer med så der er en chance for jeg kan vinde nogle kampe også :)

Jeg er ret vild med det nye gameplay selvom jeg har svært ved at være med når det går så stærkt. I hvert fald indtil jeg kommer i omdrejninger igen :) Er vild med de nye baner selvom det er svært når de kan komme 100 steder fra hele tiden.


Uha, så vidt jeg kan se står der "Clan tag" og "Kill counter" - hvad det så end betyder i denne sammenhæng. Jeg kører en 100-15 forbindelse, men synes ikke at opleve instakills. Kunne dog være jeg alligevel skulle give wifi et forsøg - så har jeg da noget at sammenligne med. Ghost gør alt så meget federe. Lige nu bliver jeg irriteret hver gang jeg hører "Enemy UAV inbound" - det ændres til noget positivt, når man har ghost på - for så kan man fryde sig over at være usynlig på minimap :) Der er rigtig god fart på ja, synes dog at tempoet er sat ned sammenlignet med AW og ligeledes er antallet af steder hvor fjenderne kan komme fra. Man-o-war spillede jeg nærmest ikke med i beta'en, så den skal klart have et forsøg eller to her.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 6. nov 2015 15:35

Kan se du har givet lmg en del mere rekyl siden beta'en....

Men ellers er det fedt at man ikke får nedsat løbe hastighed, bare fordi man vælger lmg, som man ellers plejer
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 6. nov 2015 17:30

AdamDCMA skrev:Er der nogen der oplever at når de spiller Campaign, at de bliver smidt ud af den, "Lost connection to Black Ops servers" også er INTET gemt. Så skal til at klare de baner jeg havde klaret, forfra?

Ikke i campaign, men oplever præcis det samme mens jeg sidder i MP og kreerer et emblem.

Jeg bliver smidt ind i en 'local play' lobby med besked om, at min forbindelsen til Live er mistet, men går jeg til dashboard, så er der fin forbindelse, og alle apps vises. To gange er det sket nu indenfor de sidste 10 minutter, og jeg har ikke engang spillet en eneste kamp :?
I selve spillet er min båndbredde målt til 4mbit, selvom jeg sidder på en 100/20mbit (YouSee).

Checkede selvfølgelig logs i min router; intet, men har powercycled både min router og XBO for en sikkerheds skyld. Så må vi se om det hjælper

*edit*
Update.
Ved ikke om det var min hard reset af konsollen, men jeg er ikke blevet sparket af siden. Så prøv at slukke konsollen, og trække strømmen i et par minutter.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 6. nov 2015 18:24

IkkNico skrev:
AdamDCMA skrev:Er der nogen der oplever at når de spiller Campaign, at de bliver smidt ud af den, "Lost connection to Black Ops servers" også er INTET gemt. Så skal til at klare de baner jeg havde klaret, forfra?

Ikke i campaign, men oplever præcis det samme mens jeg sidder i MP og kreerer et emblem.

Jeg bliver smidt ind i en 'local play' lobby med besked om, at min forbindelsen til Live er mistet, men går jeg til dashboard, så er der fin forbindelse, og alle apps vises. To gange er det sket nu indenfor de sidste 10 minutter, og jeg har ikke engang spillet en eneste kamp :?
I selve spillet er min båndbredde målt til 4mbit, selvom jeg sidder på en 100/20mbit (YouSee).

Checkede selvfølgelig logs i min router; intet, men har powercycled både min router og XBO for en sikkerheds skyld. Så må vi se om det hjælper

*edit*
Update.

Ved ikke om det var min hard reset af konsollen, men jeg er ikke blevet sparket af siden. Så prøv at slukke konsollen, og trække strømmen i et par minutter.


Nico, du må kunne hjælpe mig her.
Min NAT står til open under netværk på Xboxen, men den står til strict i BO3. Hvordan får jeg rettet den til open i selve spillet? Og er det noget der principielt burde gøre en forskel?
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Dreiager » 6. nov 2015 19:11

Jeg er DTF hvis nogen vil.

Dont care om det såmbier eller muldiplaier
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 6. nov 2015 19:29

Jeg er klar i løbet af weekenden, vil lige igennem campaign først tror jeg - men nu må vi se.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster

cron