Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 22. aug 2015 08:02

Phimosis skrev:Synes når man kigger rundt omkring på youtube, så ser det ud til at blive et ren smg spil.

Korte distance rundt omkring på kortet, næsten ingen rekyl, og skyder extrem hurtigt


Spillede lidt med AR i går og det fungerer ganske godt i de lidt større maps. Men de føles tungere i forhold til tidligere år. Men kunne forestille mig de måske bliver balanceret lidt inden release. Man-o-war er et fedt våben og har en fed lyd når man skyder med den :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 22. aug 2015 20:17

Hejsa folkens. Jeg har lige et spørgsmål der relaterer sig til betaversionen af BO3. Er det først muligt at downloade beta'en over midnat natten til onsdag, eller kan man hente den ned tidligere, men hvor man så blot først får adgang til den om natten? På forhånd tak, Skillfulsheep.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 23. aug 2015 08:55

Cena skrev:
Phimosis skrev:Synes når man kigger rundt omkring på youtube, så ser det ud til at blive et ren smg spil.

Korte distance rundt omkring på kortet, næsten ingen rekyl, og skyder extrem hurtigt


Spillede lidt med AR i går og det fungerer ganske godt i de lidt større maps. Men de føles tungere i forhold til tidligere år. Men kunne forestille mig de måske bliver balanceret lidt inden release. Man-o-war er et fedt våben og har en fed lyd når man skyder med den :)


Håber lidt de ikke gør smg til et all-round våben som de plejer
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 24. aug 2015 11:08

Skillfulsheep skrev:Hejsa folkens. Jeg har lige et spørgsmål der relaterer sig til betaversionen af BO3. Er det først muligt at downloade beta'en over midnat natten til onsdag, eller kan man hente den ned tidligere, men hvor man så blot først får adgang til den om natten? På forhånd tak, Skillfulsheep.

Jeg tror først det bliver muligt at downloade den på dagen.
Sådan var det vist nok med PlayStation versionen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 24. aug 2015 14:06

BuBubbi skrev:
Skillfulsheep skrev:Hejsa folkens. Jeg har lige et spørgsmål der relaterer sig til betaversionen af BO3. Er det først muligt at downloade beta'en over midnat natten til onsdag, eller kan man hente den ned tidligere, men hvor man så blot først får adgang til den om natten? På forhånd tak, Skillfulsheep.

Jeg tror først det bliver muligt at downloade den på dagen.
Sådan var det vist nok med PlayStation versionen.


Tak, det er også sådan jeg har forstået det. Hvornår releaser beta'en i DK d. 26 (tidspunkt på dagen)?
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Dreiager » 25. aug 2015 16:09

Ja, nogen fortæl os det lige?
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 25. aug 2015 16:51

Dreiager skrev:Ja, nogen fortæl os det lige?


Jeg tror måske jeg selv har fundet svar på mit spørgsmål.
Det lader til, at beta'en releaser 12:01 PST, hvilket vist nok betyder, at beta'en releaser kl. 10 om formiddagen i DK, da de er 10 timer efter os. Derefter er det bare at vente på din token (såfremt du ikke har købt det via Xbox store) og så bør du kunne downloade så snart du modtager denne.

For at gøre en længere historie kort kan vi derfor spille imorgen eftermiddag en gang :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf iiMSchulerDK » 25. aug 2015 17:11

Tænk engang... Har nu spillet Beta på PS4 og har virkelig nydt det ! Rundede rank 49 :P Så viser det sig jeg har slettet en masse mails permanent i forgårs og blandt dem var min mail med kode til Beta så jeg kunne game på X1 også denne uge. DAMMIT ! :D
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450

+2

Re: Black Ops 3

Indlægaf Dreiager » 25. aug 2015 19:29

Jeg har købt i store - så jeg skal ikke bruge nogen bæ-kode vel?
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 25. aug 2015 20:15

Det vil jeg ikke tro - ellers havde du vel fået den via mailen du har på din konto. (det er bare et gæt). :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 25. aug 2015 21:02

Dreiager skrev:Jeg har købt i store - så jeg skal ikke bruge nogen bæ-kode vel?


Korrekt. Du skal ikke bruge en kode, såfremt du har købt spillet via Xbox store.
Og til information, så kommer beta'en lidt tidligere, så den kan formentligt hentes ved 01:00-tiden :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 26. aug 2015 00:00

Billede

Så er vi sgu i gang.. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 26. aug 2015 00:09

BuBubbi skrev:Billede

Så er vi sgu i gang.. :)


Fedt :) Venter bare på min token!
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 26. aug 2015 00:14

Skillfulsheep skrev:Fedt :) Venter bare på min token!


https://profile.callofduty.com/blackops ... wBetaCodes

Fandt min der..
Har ikke fået mailen endnu.

Men tror rolig du kan slappe af.

Sidder på en 300 Mbit linje, og hentede med 70-100 Mbit/s, men da den nåede 46% faldt den til omkring 4-5 Mbit/s.
Tror serverne bliver smadret lige nu. :(
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 26. aug 2015 00:21

BuBubbi skrev:
Skillfulsheep skrev:Fedt :) Venter bare på min token!


https://profile.callofduty.com/blackops ... wBetaCodes

Fandt min der..
Har ikke fået mailen endnu.

Men tror rolig du kan slappe af.

Sidder på en 300 Mbit linje, og hentede med 70-100 Mbit/s, men da den nåede 46% faldt den til omkring 4-5 Mbit/s.
Tror serverne bliver smadret lige nu. :(


Har du en gæstekode? Min siger, at jeg skal redeeme den på PS4 af en eller anden underlig grund. Har aldrig klikket ja til, at den skulle aktiveres på en PS4 :/
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 36 gæster

cron