Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 19. aug 2015 15:29

Fik alligevel set en del igår på computeren, og det virker da ret så fedt, skal da klar overveje det :)

Skou kan du ikke lave en video om det at starte op, lave klasse og hvad man ellers skal igennem af valg, er blevet en smule nysgerrig
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 20. aug 2015 11:39

Morten Skou skrev:
Enkelte af de der special våben virker ret overpowered, man dør af et enkelt skud. Det synes jeg måske ikke er så super fedt.


Det er vel det Beta'en er til for..
For at de kan få folks mening, og dermed få afbalanceret våben og rettet andre småfejl.

Men glæder mig til at prøve.
Er dejligt man igen kan se sin ping. Det har jeg virkeligt savnet.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 20. aug 2015 11:41

Phimosis skrev:Fik alligevel set en del igår på computeren, og det virker da ret så fedt, skal da klar overveje det :)

Skou kan du ikke lave en video om det at starte op, lave klasse og hvad man ellers skal igennem af valg, er blevet en smule nysgerrig


Jo det kan jeg godt kigge på :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 20. aug 2015 12:04

Morten Skou skrev:
Phimosis skrev:Fik alligevel set en del igår på computeren, og det virker da ret så fedt, skal da klar overveje det :)

Skou kan du ikke lave en video om det at starte op, lave klasse og hvad man ellers skal igennem af valg, er blevet en smule nysgerrig


Jo det kan jeg godt kigge på :)


Perfekt
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf koopi » 20. aug 2015 12:32

Jeg har spillet det lidt på PS4 nu, og jeg hader virkelig de analog-stick på den controller. Fingrene glider af efter 10 minutters spilletid ... jeg køber det til One, da de analog-stick er meget bedre. Med grip og det hele! :D
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf TU I Raven » 20. aug 2015 13:18

koopi skrev:Jeg har spillet det lidt på PS4 nu, og jeg hader virkelig de analog-stick på den controller. Fingrene glider af efter 10 minutters spilletid ... jeg køber det til One, da de analog-stick er meget bedre. Med grip og det hele! :D


Ha jeg er glad for at jeg ikke er den eneste med det problem.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 20. aug 2015 13:52

TU I Raven skrev:
koopi skrev:Jeg har spillet det lidt på PS4 nu, og jeg hader virkelig de analog-stick på den controller. Fingrene glider af efter 10 minutters spilletid ... jeg køber det til One, da de analog-stick er meget bedre. Med grip og det hele! :D


Ha jeg er glad for at jeg ikke er den eneste med det problem.


Samme her, fingrene sidder jo på kanten af sticken i stedet for at holde ordentligt på dem, men det problem synes jeg nu altid at jeg har haft.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf Dreiager » 20. aug 2015 15:42

Dreiager skrev:Hvordan får man koden til X1? Jeg har bare pre-ordered digital i sin tid i store...


Anyone?
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 20. aug 2015 15:46

Dreiager skrev:
Dreiager skrev:Hvordan får man koden til X1? Jeg har bare pre-ordered digital i sin tid i store...


Anyone?


Du behøver ingen kode, du henter den bare i storen den 26.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf Dreiager » 20. aug 2015 16:12

Kan det ikke pre-loades?
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 20. aug 2015 17:02

Dreiager skrev:Kan det ikke pre-loades?


Det kunne det ikke på PS4, så gætter på det er det samme hos XBO :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf fodbod1232 » 20. aug 2015 17:28

Hvor god er hit detection I spillet? I Advanced Warfare er der stadig dårlig hit detection.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 20. aug 2015 17:58

fodbod1232 skrev:Hvor god er hit detection I spillet? I Advanced Warfare er der stadig dårlig hit detection.


Præcis ligesom BO2, hvis du spillede det. AR's har et eller andet med at de første 3-4 skud ikke registreres, og ligesom alle andre CoDs kan du skyde en fjende 60 tusind gange og dø, hvorefter at se på killcam at du slet ikke skød ham. Hm. Så, intet har forandret sig.

Når det kører, kører det dog fint. Kunne godt klare mig med en lidt lavere TTK, synes godt nok jeg skal skyde folk mere end rigeligt for det meste. Det er sikkert noget der bliver patchet inden release. Håber jeg.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf fodbod1232 » 20. aug 2015 18:16

Blauwy skrev:
fodbod1232 skrev:Hvor god er hit detection I spillet? I Advanced Warfare er der stadig dårlig hit detection.


Præcis ligesom BO2, hvis du spillede det. AR's har et eller andet med at de første 3-4 skud ikke registreres, og ligesom alle andre CoDs kan du skyde en fjende 60 tusind gange og dø, hvorefter at se på killcam at du slet ikke skød ham. Hm. Så, intet har forandret sig.

Når det kører, kører det dog fint. Kunne godt klare mig med en lidt lavere TTK, synes godt nok jeg skal skyde folk mere end rigeligt for det meste. Det er sikkert noget der bliver patchet inden release. Håber jeg.

Ok :)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 20. aug 2015 20:06

Synes når man kigger rundt omkring på youtube, så ser det ud til at blive et ren smg spil.

Korte distance rundt omkring på kortet, næsten ingen rekyl, og skyder extrem hurtigt
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster