Xboxlife forum

Evolve-tråden

Snak om first-person-shooter spil.

Evolve-tråden

Indlægaf Zt3pH » 10. feb 2015 10:37

Hey lifere!


Udkommer dette ikke i dag?

Synes ikke jeg kunne finde en dedikeret tråd, så hermed denne til tips, tricks og aftale af kampe og lign.
Hvis nogle er friske på at spille med en voksen dreng på +30 og begyndende midt-life crises så smid et add.

Har personligt høje forventningerne til denne titel, da l4d spillerne bragte nogle af de fedeste online fps oplevelser for mig, siden cs dagene. Har slet ikke fået prøvet hverken alfa eller beta, men glæder mig trods kritikken.

Ses forhåbentligt online :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Evolve-tråden

Indlægaf Carsten O » 10. feb 2015 11:13

Jeg har også købt det, men har kun lige gået igennem tutorial. Jeg tror, det tager noget tid at mestre.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Evolve-tråden

Indlægaf livekiller92 » 10. feb 2015 14:02

Jeg var så hooked på det spil da det blev annonceret men siden hen er jeg blevet mindre begejstret ;/
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Evolve-tråden

Indlægaf Zt3pH » 10. feb 2015 16:01

Har lige prøvet turtorial og en enkelt runde som medic, hvor vi rund smadrede monsteret. Lidt surt fordi det virkede ellers som om ham der spillede monster vidste hvad han lavede.

Men jeg synes nu det virker meget fedt indtil videre. Helt sikkert mulighed for at man kan få noget fedt teamplay op at køre. Nu skal jeg have udfordret mulighederne som monster. Troede egentligt man ville være mere overpowered
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Evolve-tråden

Indlægaf Cyberisback » 11. feb 2015 16:03

Det er ikke noget vær hvis man spiller hunter alene, spillet er så meget team oplagt at det næsten er umuligt at nedlægge monsteret uden at kunne snakke med sine team mates, har nu kun spillet monster for det meste, da jeg nok er den eneste på min venneliste som har købt spillet, så hvis nogen her inde var interesseret i at spille med Jerk her så add mig endelig, A Laughing Jerk er navnet. Vil
virklig godt igang med at jage lidt i stedet for at være den jaget hele tiden.
Men virklig super godt spil
Cyberisback
Niveau 2
 
Indlæg: 141
By: København S

+1

Re: Evolve-tråden

Indlægaf Royal SnowWolf » 12. feb 2015 00:09

Ja som hunter alene er det ret så svært at vinde....jeg spiller for det meste som Medic eller Monster....
Men nyder spillet om jeg taber eller ej, efter min mening er det ikke noget der lige bliver for kedeligt..så hvis nogen er frisk så bare add
Royal SnowWolf
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Odense



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster