Xboxlife forum

Battlefield Hardline

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf livekiller92 » 19. apr 2015 07:06

Nogen som kan hjælpe min fætter her?
Problemet er således:

Jamen han har købt spillet i dag, installeret det hvor det så bliver gemt og ligger i origin. Problemet er så bare at spillet ikke er der og man kan ikke installere det igen, da koden på spillet kun gælder 1 gang. Har læst at der er gentagne problemer for mange med at installere det spil
Men min søn er ret ked af det. Har lige købt sin gamer computer og virkelig glædet sig til at skulle spille

Købt via orgin.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 19. apr 2015 10:40

livekiller92 skrev:Nogen som kan hjælpe min fætter her?
Problemet er således:

Jamen han har købt spillet i dag, installeret det hvor det så bliver gemt og ligger i origin. Problemet er så bare at spillet ikke er der og man kan ikke installere det igen, da koden på spillet kun gælder 1 gang. Har læst at der er gentagne problemer for mange med at installere det spil
Men min søn er ret ked af det. Har lige købt sin gamer computer og virkelig glædet sig til at skulle spille

Købt via orgin.


Vil gætte på at det bedste vil være at kontakte Origin, de må kunne se hvad der er sket med spillet/koden.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf pede B » 19. apr 2015 22:50

Hvorfor ikke conquest large, John? :)
Blood money er mit game, er helt vild med det. Har bare utrolig svært ved at få de sidste camera coins :(
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 20. apr 2015 07:11

pede B skrev:Hvorfor ikke conquest large, John? :)
Blood money er mit game, er helt vild med det. Har bare utrolig svært ved at få de sidste camera coins :(


Jeg har lidt problemer med at der pludselig kan spawne 5-6 personer på en man lige har dræbt, har prøvet det et par gange i Large, derfor jeg bedre kan lide de mindre baner.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf pede B » 20. apr 2015 13:11

Jeg har det nu næsten værre med at du bare vælger at spawne i en zone (fx Bravo) og ikke på en i dit squad, og du så spawner lige ved siden af et fjendligt squad. Synes det sker utrolig tit..
Kan være det er anderledes i CQ small, har jeg ikke spillet siden 360 i BF4 :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 20. apr 2015 14:06

pede B skrev:Jeg har det nu næsten værre med at du bare vælger at spawne i en zone (fx Bravo) og ikke på en i dit squad, og du så spawner lige ved siden af et fjendligt squad. Synes det sker utrolig tit..
Kan være det er anderledes i CQ small, har jeg ikke spillet siden 360 i BF4 :)


Nemlig, og nej det sker meget sjældent i small, jeg har også oplevet det i Large, faktisk også en del i BF4.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf IkkNico » 2. maj 2015 19:01

Jeg havde stadig nogle timer tilbage på mit EA Access trial, så ville lige give Hardline en chance mere Det kunne jo tænkes, der var rettet op på nogle af fejlene. Det var der ikke.

Kort inde i anden kamp spawner en fjende lige foran mig. Ikke rundt om hjørnet eller i nærheden, nej lige midt i mit ads ... Så han blev skudt (gætter på han ikke har været helt tilfreds).
Øjeblikket efter blev jeg selv snipet i højrer arm, hvilket muligvis er et one shot kill. Jeg døde i hvert fald, og spawnede så klods op af et fjendtligt squad. Sådan 2-3 meter ved siden af.

Derefter afinstallerede jeg Hardline (for anden gang), og må blot konstatere, at der er meget lang tid til jeg får et nyt FPS at lege med. :(
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf hackNICE1112@ » 2. maj 2015 19:27

Hvad med Wolfenstein the old blood :-) der udkom her på tirsdag det er da et meget godt FPS :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+1

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Theis Jensen » 2. maj 2015 21:00

IkkNico skrev:Jeg havde stadig nogle timer tilbage på mit EA Access trial, så ville lige give Hardline en chance mere Det kunne jo tænkes, der var rettet op på nogle af fejlene. Det var der ikke.

Kort inde i anden kamp spawner en fjende lige foran mig. Ikke rundt om hjørnet eller i nærheden, nej lige midt i mit ads ... Så han blev skudt (gætter på han ikke har været helt tilfreds).
Øjeblikket efter blev jeg selv snipet i højrer arm, hvilket muligvis er et one shot kill. Jeg døde i hvert fald, og spawnede så klods op af et fjendtligt squad. Sådan 2-3 meter ved siden af.

Derefter afinstallerede jeg Hardline (for anden gang), og må blot konstatere, at der er meget lang tid til jeg får et nyt FPS at lege med. :(


Underligt. For mig fungere spillet fantastisk.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf pede B » 3. maj 2015 18:59

Jeg fik også tit en del dårlige spawns. Det er blevet lidt bedre... Prøver så vidt muligt at spawne på mit squad, hvis de ikke er i kamp. Så undgår man i hvert fald at spawne 'random' med chance for at spawne lige ved siden af et fjendligt squad :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 8. maj 2015 08:08

Lige nu synes jeg faktisk at BFH er lige så underholdende som BF BC2 var i 'gamle dage'

Hitdetection, lyde m.m. virker bare som det skal og når man vinder en Conquest kamp sådan her, så hjælper det også på humøret :-)

http://battlelog.battlefield.com/bfh/ba ... 173601503/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 15. maj 2015 18:44

Godt jeg ikke blev politimand, det var da gået helt galt :wink: :lol:

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 20. maj 2015 21:09

Så er der nyt om den første udvidelse til Battlefield Hardline, som kommer i Juni :

The goods in Battlefield Hardline: Criminal Activity.

Four fast-paced new maps – Backwoods, Code Blue, The Beat and Black Friday
Two new rides
Two new ammunition types for specific weapons
A new gadget
Three new weapons
A nailgun battlepickup
New Bounty Hunter game mode
Six new masks: two animal masks, and four new police headgear options
Available for early access in June.

Billede

http://www.battlefield.com/hardline/new ... 2152533033
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 26. maj 2015 22:45

Lidt nyt om de nye baner i den kommende udvidelse til BFH

http://www.battlefield.com/hardline/new ... l-activity

.... en Tommygun , og en Lowrider =D> 8)

https://youtu.be/-wS7gfJqFoA
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 30. maj 2015 20:27

Haha, bryder mig altså ikke om snipere .....

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron