Xboxlife forum

Star Wars : Battlefront

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf OleBachJunior » 8. okt 2015 18:15

Har spillet i et par timer. Jeg er, indtil videre, meget imponeret. Grafikken, lyden osv. er simpelthen genial. Især 'Drop Zone' er sjovt.
OleBachJunior
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Aalborg - Nordens Paris

+1

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf TigerJax007 » 9. okt 2015 07:28

Jeg er også vildt imponeret. Nåede ikke så meget i går, men spillede lidt singleplayer imod bølger af fjender på Tatooine. Grafikken er lækker, følingen med våbnene er tung og crisp og universet er lige som man havde håbet på. Det er jo nærmest som at træde ind i sine vildeste drømme fra da man var dreng og bare gerne ville være med i universet. Glæder mig helt vildt til at prøve lidt mere de næste par dage - samt selvfølgelig til det endelige spil :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Firephreakk » 9. okt 2015 09:14

Er der nogen, der har prøvet at vinde endnu som Rebels i Walker Assault?
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf JohnH » 9. okt 2015 09:30

Firephreakk skrev:Er der nogen, der har prøvet at vinde endnu som Rebels i Walker Assault?


Vi var tæt på igår, den sidste walker var nede på 15% , men den glippede alligevel.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf he1nz » 9. okt 2015 13:44

Er der nogen der ved hvor mange man kan have i sit squad?
(der skrives 1-8 ser det ud til..men vi ku maks få 3 personer i squad i går)
Og er det kun ens "partner" man kan spawne på?

FED BETA ellers :) Glæder mig til at game den over weekenden!
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Slimjay DK » 9. okt 2015 15:27

he1nz skrev:Er der nogen der ved hvor mange man kan have i sit squad?
(der skrives 1-8 ser det ud til..men vi ku maks få 3 personer i squad i går)
Og er det kun ens "partner" man kan spawne på?

FED BETA ellers :) Glæder mig til at game den over weekenden!


Vi var 4 i squad i går, men det kræver jo at den server i rammer har plads til hele jeres squad.

Ja, det er kun ens partner man kan spawne på .. vælger man ikke at have en partner, ser det ud til man spawner random på sit squad.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Skillfulsheep » 9. okt 2015 19:33

Har fået spillet det i små 7 timer nu og jeg er godt underholdt. Hev lige en 32 spree i Walker Assault. De der små runde ting med en gun på (der kan rotere 360 grader) er jo for vanvittige!
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf nonameneo » 9. okt 2015 19:56

Ved godt det er en beta, men hold op, hvor jeg synes banedesign virker skod... Det er alt hvad jeg hadede ved eks. Battlefield, hvor alt er åbent og du bliver nappet på uendeligt lang afstand. At folk så kan flyve rundt osv. Gør det ikke ligefrem bedre.
Forholdsvis lækker grafik, men ud fra betaen at bedømme, er det nok et af de spil jeg hopper over - det lader hvert fald ikke til at gøre noget bedre ved FPS genren, så ud over Star Wars kostumer, så er der ikke ret meget fedt ved det.
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Skillfulsheep » 9. okt 2015 20:50

nonameneo skrev:Ved godt det er en beta, men hold op, hvor jeg synes banedesign virker skod... Det er alt hvad jeg hadede ved eks. Battlefield, hvor alt er åbent og du bliver nappet på uendeligt lang afstand. At folk så kan flyve rundt osv. Gør det ikke ligefrem bedre.
Forholdsvis lækker grafik, men ud fra betaen at bedømme, er det nok et af de spil jeg hopper over - det lader hvert fald ikke til at gøre noget bedre ved FPS genren, så ud over Star Wars kostumer, så er der ikke ret meget fedt ved det.


Jeg synes der er rig mulighed for at gemme sig/flanke etc. Er tilbøjelig til at sige at der er for mange head-glitches...Jeg har haft succes med både at campe og at rushe, så synes da spillet åbner op for flere forskellige spillestile.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf JohnH » 9. okt 2015 21:43

JohnH skrev:
Firephreakk skrev:Er der nogen, der har prøvet at vinde endnu som Rebels i Walker Assault?


Vi var tæt på igår, den sidste walker var nede på 15% , men den glippede alligevel.


Har lige været med til at vinde 2 omgange som rebel ved at smadre de to walkere.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf IkkNico » 9. okt 2015 21:54

Har spillet omkring 3 timer nu, og Walker Assault er klart at foretrække fremfor Drop Zone. WA minder meget om BC2 conquest, hvor 2 mcoms skal angribes eller forsvares. Gameplay og stemning er rigtigt gode, og ideen med star cards er da også meget "sød" (selvom det dybest set bare er unlocks). Pick-ups med våben, maskiner og helte er fin, men placering skal nok være mere tilfældig. Jeg så allerede en del spillere sidde og vente på at pick-up spawnede. I ventetiden gjorde de intet for holdet.

Jeg skal dog helt sikkert ikke have spillet på dag 1, for hvor kan DICE dog ikke finde ud af at lave spawns. Jeg sad selv i et turret på sidste sæt Uplinks, og så rebeller spawne foran. Bogstavligt talt. Jeg prøvede selv som rebel at blive spawn trapped, forstået således at jeg spawnede (også på sidste sæt uplinks), og så sad der imperie folk i kanonerne bagved os, dvs. man fik lige omtrent ½ sekund før man blev skudt i ryggen.

Som imperiet oplevede jeg et hold, hvor de stod 7-8 mand på toppen af bjerget man spawner ved til at starte med, og lige så snart man spawnede begyndte de at skyde.

Min sidste kamp nåede jeg dårligt at slås, og præsterede imponerende 5-22 og en score på 625 ... Tak spawn
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Competa » 10. okt 2015 07:53

Jeg har vundet som rebel i WA flere gange. Det er op til holdet, men de er så småt ved at forstå hvad der skal gøres.
Spilet så flot og sjovt. Day one.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Agrolyte » 10. okt 2015 09:54

Var inde og kigge på de forskellige udgaver af spillet, men er ikke helt med på hvad de indeholder. Er der en der kan forklare mig hvad forskellen er på henholdsvis Battlefront, Battlefront Standard, og Battlefront Deluxe?
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf JohnH » 10. okt 2015 12:18

Agrolyte skrev:Var inde og kigge på de forskellige udgaver af spillet, men er ikke helt med på hvad de indeholder. Er der en der kan forklare mig hvad forskellen er på henholdsvis Battlefront, Battlefront Standard, og Battlefront Deluxe?


Så vidt jeg kan se får man lov til at spille en uge før ved forudbestilling, og være med 1. December til at spille Battle of Jakku. Deluxe udgaven giver også nogle ekstra våben at starte med:
https://store.xbox.com/en-SG/Xbox-One/B ... ilsSection
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Morten Skou » 10. okt 2015 13:19

Nu fik jeg også lige prøvet det - det er sgu meget sjovt, selv om jeg nok ikke var den store hjælp for mit hold :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron