Xboxlife forum

Destiny iron banner

Snak om first-person-shooter spil.

Destiny iron banner

Indlægaf MrBruun » 22. nov 2014 16:02

Hey guys. Skal bruge 5 mand eller så tæt på som muligt til at vinde en maser kampe. Er møg træt af randoms der ikke fatter at man skal vinde.. Er på i aften fra 20-20.30 tiden.

Gt : sergentbruun

Billede
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny iron banner

Indlægaf pede B » 22. nov 2014 16:35

Er frisk nok hvis jeg ikke har nået rank 4 inden dér :) Skal bare bruge den armor så er jeg færdig med pvp for nu :wink:
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny iron banner

Indlægaf MrBruun » 22. nov 2014 16:45

pede B skrev:Er frisk nok hvis jeg ikke har nået rank 4 inden dér :) Skal bare bruge den armor så er jeg færdig med pvp for nu :wink:



Samme her. Rang 4 så skal jeg heller ikk mere
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny iron banner

Indlægaf pede B » 22. nov 2014 16:48

Hvor langt er du?

Men ja, er også træt af randoms der ikke forstår man skal holde sig samlet.. Man vinder ikke noget ved at løbe alene
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny iron banner

Indlægaf MrBruun » 22. nov 2014 16:53

Mangler 2000. Har 6 bountys som skulle give 5-600 point eller lign. Hvis man ikke tabte så mange kampe ville det gå ok hurtigt, og har 4 taber medaljer liggende så skal vinde den næste
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny iron banner

Indlægaf pede B » 22. nov 2014 17:11

Køb for guds skyld emblem og shader!! Jeg havde været færdig nu hvis jeg havde gjort det.. Og den der buff!

Jeg får 193 pr. bounty idag istedet for 100, også nogle af 90 pr. sejr istedet for 50.. Virkelig gør dig selv den tjeneste, så går det hurtigt nok :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny iron banner

Indlægaf MrBruun » 22. nov 2014 17:14

pede B skrev:Køb for guds skyld emblem og shader!! Jeg havde været færdig nu hvis jeg havde gjort det.. Og den der buff!

Jeg får 193 pr. bounty idag istedet for 100, også nogle af 90 pr. sejr istedet for 50.. Virkelig gør dig selv den tjeneste, så går det hurtigt nok :)



Har emblem, men vidste ikke shader gjorte noget ?
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny iron banner

Indlægaf pede B » 22. nov 2014 17:20

De giver 10% hver + den der buff giver vildt meget. Ville ønske jeg havde vidst det noget før.. Så havde dette pvp mareridt været overstået :) hehe. Men det emblem du kan købe i rank 3 gør ingen forskel så vidt jeg ved..
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny iron banner

Indlægaf Snemonster » 22. nov 2014 17:24

Hvad er det præcist for noget i køber som giver rep buff?
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Destiny iron banner

Indlægaf pede B » 22. nov 2014 17:31

Den der guld ting hos ham der også giver bounties - mener den koster en enkelt Mote of Light
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny iron banner

Indlægaf krig » 22. nov 2014 17:35

husk også bond/sash/cape den tæller også.. jeg røg i Rank 5 kl. 07.00 i morges :D
man kan ligeså godt tage rank 5 med og få fat i det sidste gear Lord saladin har
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Destiny iron banner

Indlægaf pede B » 22. nov 2014 18:04

Jaa selvfølgelig bond til ens warlock - men som jeg sagde ligeså snart jeg er rank 4 er det overstået, gør det kun for de 2 armors skyld :) nem måde at få 'raid' armor hvis man ikke lige er heldig med raidet.

Heldigvis kun 400 point tilbage nu :D
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny iron banner

Indlægaf MrBruun » 22. nov 2014 18:23

pede B skrev:Jaa selvfølgelig bond til ens warlock - men som jeg sagde ligeså snart jeg er rank 4 er det overstået, gør det kun for de 2 armors skyld :) nem måde at få 'raid' armor hvis man ikke lige er heldig med raidet.

Heldigvis kun 400 point tilbage nu :D



Så når jeg da ikke at få meget hjælp :-)
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Destiny iron banner

Indlægaf krig » 22. nov 2014 18:57

pede B skrev:Jaa selvfølgelig bond til ens warlock - men som jeg sagde ligeså snart jeg er rank 4 er det overstået, gør det kun for de 2 armors skyld :) nem måde at få 'raid' armor hvis man ikke lige er heldig med raidet.

Heldigvis kun 400 point tilbage nu :D


Ja, du kommer i lvl 30 med den armor med det er ikke Raid armor :D
Raid armor har unikke egenskaber i VOG
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Destiny iron banner

Indlægaf DanniLaursen » 23. nov 2014 11:26

Men det amor man får er unik i sig selv :-) jeg er personligt gået efter den scout riffel man kan købe og så med et godt roll på...
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron