Xboxlife forum

Call of Duty®: Advanced Warfare

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf jakobm » 5. dec 2014 16:21

Denne her udtalelse fik mig til at grine, tror det siger det hele om dette spil.
https://twitter.com/ATVIAssist/status/5 ... 7620047872
De understytter ikke spliscreen haha
http://www.reddit.com/r/CodAW/comments/ ... ctivision/
jakobm
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 5. dec 2014 17:33

jakobm skrev:Denne her udtalelse fik mig til at grine, tror det siger det hele om dette spil.
https://twitter.com/ATVIAssist/status/5 ... 7620047872
De understytter ikke spliscreen haha
http://www.reddit.com/r/CodAW/comments/ ... ctivision/


Det er så pinligt det der.

Plus, folk brokkede sig lidt over at scorestreaks var dårlige og tog for lang tid at opnå.
Det retter de så ved at i DOM, får man 100-125 point for et kill så det er bare konstant System Hack og Warbirds mm. der flyver rundt nu :lol:

Der var en anden der fik 4 kills og et flag cap i CTF for derefter at få en Warbird.

Det er så også blevet opdaget at du får flere supply drops jo dårligere du er. Ja folk der er dårligere, får bedre våben hurtigere. Imponerende dumhed. Men så igen, de satte så også SBMM ind og satte lag comp op på 130% for hurtigt internet og ping.

Tror nok jeg skal være glad for jeg sprang af vognen da jeg gjorde.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Theis Jensen » 5. dec 2014 19:24

kollerup skrev:Hej, Vi er en clan på 7 medlemmer hvoraf nogle af os har spillet sammen i flere år, vi søger et par nye medlemmer for at kunne stille et fuldt hold til clan wars som starter senere. Vi er alle 23+ så derfor ser vi helst at folk som minimum er over 18.

Vi spiller primært for hyggens skyld, men samtidig er vi stadigvæk meget competitive minded så vi går selvfølgelig efter at vinde. Da vi primært spiller objective game modes skal alle medlemmer derfor have en hvis forståelse for teamwork.

Hvis der er opbakning om det og vi kan stille et hold vil der også blive spillet clan kampe efter Esport regler. (Game Battles)

Krav:
Alder 18+ (Da den yngste af os er 23)
Skal have Mic (Kinect tæller ikke)

Kan kontaktes enten herinde, eller på boxen.

Kontakt personer's Gamertag

EightBitFarmer
EightBitBully

Så lad endelig høre fra jer hvis det kunne have jeres interesse

//EightBitNation


Hey

Jeg er frisk. :)
Jeg er 24 år (snart 25 år), jeg har mic, men har dog ikke spillet clan i laaaang tid...
Gamertag: Theis Jensen
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf jakobm » 5. dec 2014 20:07

Blauwy skrev:
Det er så pinligt det der.

Det er så også blevet opdaget at du får flere supply drops jo dårligere du er. Ja folk der er dårligere, får bedre våben hurtigere. Imponerende dumhed. Men så igen, de satte så også SBMM ind og satte lag comp op på 130% for hurtigt internet og ping.


Efter seneste opdatering fik jeg 3 supply drops i de 5 første kampe, tror jeg fik højest 12 kills i den bedste kamp, det er blevet totalt umuligt at spille.

Ved ikke om det har noget at sige men yousee har skruet op for hastigheden, og den er nu en 100/20.
sidste weekend gik ellers så godt, jeg gik næsten kun positivt hele søndagen. Efter denne update kan jeg slet ikke spille mere, har det værste jeg overhovedet har hafft.
jakobm
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 9. dec 2014 15:03



det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf jakobm » 9. dec 2014 20:46

Ap0col1pse er en af de bedste til at lave underholdende youtube videoer.
jakobm
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf munckster » 14. dec 2014 12:47

Jeg har virkeligt givet spillet en chance - men uden tvivl - det her er det absolut ringeste CoD nogensinde. LC dræber spillet i sådan en grad, at spillet kun er spilbart i noget der ligner 1/10 lobbys. Specielt når massiv LC bliver kombineret med et spil der består super hurtigt gameplay bliver det ødelæggende. Jeg spillede det meste af igår og jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg døde, hvor jeg tydeligvis var langt omkring et hjørne for at dø af skud der ikke burde connecte - og vice-versa dø i gunfights jeg tydeligvis burde have vundet. Jeg har pt. en KD ratio under 1. Det er aldrig sket før i et CoD... Jeg kan sidde i lobby'er hvor jeg går 4-17 eller lignende WTF?

Dertil kan ligges:
- Det lille våbenudvalg der ovenikøbet er elendigt balanceret.
- Baner, der ikke virker optimerede til exo-movements - ofte hopper man ind i en usynlig mur.
- Håbløs lyd

Samtlige CoDs i serien har været bedre end det her. Med længder. Selv Ghosts er markant bedre.

Jeg begriber ikke, hvad Sledgehammer har brugt 3 år på... Det her produkt kan de umuligt være stolte over. Jeg ville så godt kunne li' spillet - men da jeg sad og spillede igår i en del timer, tænkte jeg til mig selv "jeg har det jo ikke sjovt, det her spil er nærmere en pinsel". Aldrig har jeg ragequittet lobbys så ofte som i AW. Normalt gør jeg det måske i en ud af 50 lobbys. I AW er det nærmere i en ud af 5-7 stykker.

Gid jeg aldrig havde spildt mine penge på det lort...
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Morten Skou » 14. dec 2014 13:17

munckster skrev:Jeg har virkeligt givet spillet en chance - men uden tvivl - det her er det absolut ringeste CoD nogensinde. LC dræber spillet i sådan en grad, at spillet kun er spilbart i noget der ligner 1/10 lobbys. Specielt når massiv LC bliver kombineret med et spil der består super hurtigt gameplay bliver det ødelæggende. Jeg spillede det meste af igår og jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg døde, hvor jeg tydeligvis var langt omkring et hjørne for at dø af skud der ikke burde connecte - og vice-versa dø i gunfights jeg tydeligvis burde have vundet. Jeg har pt. en KD ratio under 1. Det er aldrig sket før i et CoD... Jeg kan sidde i lobby'er hvor jeg går 4-17 eller lignende WTF?

Dertil kan ligges:
- Det lille våbenudvalg der ovenikøbet er elendigt balanceret.
- Baner, der ikke virker optimerede til exo-movements - ofte hopper man ind i en usynlig mur.
- Håbløs lyd

Samtlige CoDs i serien har været bedre end det her. Med længder. Selv Ghosts er markant bedre.

Jeg begriber ikke, hvad Sledgehammer har brugt 3 år på... Det her produkt kan de umuligt være stolte over. Jeg ville så godt kunne li' spillet - men da jeg sad og spillede igår i en del timer, tænkte jeg til mig selv "jeg har det jo ikke sjovt, det her spil er nærmere en pinsel". Aldrig har jeg ragequittet lobbys så ofte som i AW. Normalt gør jeg det måske i en ud af 50 lobbys. I AW er det nærmere i en ud af 5-7 stykker.

Gid jeg aldrig havde spildt mine penge på det lort...


Jeg har det på præcis samme måde som dig, er ked af at jeg købte det digitalt så man ikke kan gå ned og bytte det. Kommer ikke til at spille multiplayer-delen mere, da det ganske enkelt slet ikke er sjovt. Har ellers brugt rigtig meget tid på de tidligere COD titler, men her er jeg ikke engang gået prestige endnu.

Til gengæld synes jeg, at der mangler et spil som kan udfylde "tomrummet" når jeg nu ikke gider COD mere i år.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf IkkNico » 14. dec 2014 13:22

Morten Skou skrev:Til gengæld synes jeg, at der mangler et spil som kan udfylde "tomrummet" når jeg nu ikke gider COD mere i år.

Prøv Titanfall. det er faktisk gået hen og blevet rigtig godt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Morten Skou » 14. dec 2014 13:29

IkkNico skrev:
Morten Skou skrev:Til gengæld synes jeg, at der mangler et spil som kan udfylde "tomrummet" når jeg nu ikke gider COD mere i år.

Prøv Titanfall. det er faktisk gået hen og blevet rigtig godt


Det var et OK spil, men jeg synes at interessen faldt efter et stykke tid. Måske BF: Hardline kan blive redningen, men der er lidt tid til marts.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf munckster » 14. dec 2014 14:13

Morten Skou skrev:
munckster skrev:Jeg har virkeligt givet spillet en chance - men uden tvivl - det her er det absolut ringeste CoD nogensinde. LC dræber spillet i sådan en grad, at spillet kun er spilbart i noget der ligner 1/10 lobbys. Specielt når massiv LC bliver kombineret med et spil der består super hurtigt gameplay bliver det ødelæggende. Jeg spillede det meste af igår og jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg døde, hvor jeg tydeligvis var langt omkring et hjørne for at dø af skud der ikke burde connecte - og vice-versa dø i gunfights jeg tydeligvis burde have vundet. Jeg har pt. en KD ratio under 1. Det er aldrig sket før i et CoD... Jeg kan sidde i lobby'er hvor jeg går 4-17 eller lignende WTF?

Dertil kan ligges:
- Det lille våbenudvalg der ovenikøbet er elendigt balanceret.
- Baner, der ikke virker optimerede til exo-movements - ofte hopper man ind i en usynlig mur.
- Håbløs lyd

Samtlige CoDs i serien har været bedre end det her. Med længder. Selv Ghosts er markant bedre.

Jeg begriber ikke, hvad Sledgehammer har brugt 3 år på... Det her produkt kan de umuligt være stolte over. Jeg ville så godt kunne li' spillet - men da jeg sad og spillede igår i en del timer, tænkte jeg til mig selv "jeg har det jo ikke sjovt, det her spil er nærmere en pinsel". Aldrig har jeg ragequittet lobbys så ofte som i AW. Normalt gør jeg det måske i en ud af 50 lobbys. I AW er det nærmere i en ud af 5-7 stykker.

Gid jeg aldrig havde spildt mine penge på det lort...


Jeg har det på præcis samme måde som dig, er ked af at jeg købte det digitalt så man ikke kan gå ned og bytte det. Kommer ikke til at spille multiplayer-delen mere, da det ganske enkelt slet ikke er sjovt. Har ellers brugt rigtig meget tid på de tidligere COD titler, men her er jeg ikke engang gået prestige endnu.

Til gengæld synes jeg, at der mangler et spil som kan udfylde "tomrummet" når jeg nu ikke gider COD mere i år.


Jeg er lvl 40 i 2. prestige i AW, så føler jeg har givet det den chance det fortjente. Men det er bare ikke min tid værd. Alt for mange graverende fejl. Jeg tror jeg går tilbage til Ghosts.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf jakobm » 14. dec 2014 22:24

jeg har spillet Ghosts de sidste par dage, og der vinder jeg stort nogle gange, 27-5. der er dog kun ca 6000 online, men ingen lag....
Jeg ville gerne, men kan ikke spille AW, jeg har ikke en chance pga lag. Jeg skal virkelig kæmpe hårdt for min 1,1 kd.
jakobm
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 14. dec 2014 22:36

jakobm skrev:jeg har spillet Ghosts de sidste par dage, og der vinder jeg stort nogle gange, 27-5. der er dog kun ca 6000 online, men ingen lag....
Jeg ville gerne, men kan ikke spille AW, jeg har ikke en chance pga lag. Jeg skal virkelig kæmpe hårdt for min 1,1 kd.


Jeg tror om 6mdr, tops, så er AW en ødemark. De har skudt sig selv i foden ved at lave lag comp SÅ aggresiv og endnu ikke erkendt at det er et problem.
Har aldrig set så mange brokke sig over det før, så det viser bare at det når nye absurde højder i år med AW.
Det er nok til jeg aldrig køber CoD igen, især ikke fra SH. Dagene med fair play og den gode side ved at have hurtigt internet, er forbi. Super, super ærgerligt.

På PC siges det at det er umuligt at finde kampe i andre modes end TDM og FFA. De har bedre chancer ved at finde spil i BO2, end et helt nyt spil fra 1mdr siden.

Jeg fandt en fantastisk video der forklarer det rigtig godt, hvorfor jeg er færdig med CoD.

Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Dualdaninja » 16. dec 2014 09:37

Er det sådan blevet lidt sejt at hade CoD ?
Jeg stoppede med at spille efter MW1, da det tog overhånd med atombomber og rumhunde, og alle mulige andre syge perks, jeg har købt det til PC, hvor jeg synes spillet er ganske underholdende.

Er det værd at give et forsøgt på X1 ?
Billede
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Re: Call of Duty®: Advanced Warfare

Indlægaf Blauwy » 16. dec 2014 11:22

Dualdaninja skrev:Er det sådan blevet lidt sejt at hade CoD ?


Det var da en arrogant kommentar at smide afsted.

Især fordi ingen sidder og "hader" på CoD, (Jeg har trods alt spillet hvert eneste af dem og været stor fan) men blot brokker sig over hvor unfair deres match making er blevet. Og det er ikke at "hade" på det, men det er et fact disse dage.

Jeg hader ikke CoD, eller AW. Jeg er bare monster skuffet over hvor meget mere de fokuserer på nye spillere end de loyale der har været med i serien fra starten af. Selve spillet, AW, er pisse fedt når det kører som det burde og man ikke bliver bullshittet hvert 2. kill pga connection.

Det er rent brok og bitterhed at jeg må slippe min yndlingsserie pga noget jeg ikke har kontrol over. Det er ikke had.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron