Xboxlife forum

Destiny spillere

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Destiny spillere

Indlægaf iiMSchulerDK » 4. maj 2015 13:16

Qua Apeiron skrev:Hej Allesammen,

Jeg håber på, at der efterhånden er nogle habile Destiny spillere derude, så vi kan dominerer 'Trials of Osiris' i den næste 'expansion'.

Og en go' dag til jer alle.

Ps - Det foregår på XBONE ;-)


Er frisk på at give lidt gas i almindeligt PvP inden HoW udkommer så man har en chance for at have sit aim på plads ;) har en anden buddy der også er klar når HoW udkommer, så vi mangler bare en :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Destiny spillere

Indlægaf v0lum3r » 31. maj 2015 14:43

Hej Allesammen
Jeg er ganske ny i Xbox universet, og spillet Destiny et godt stykke tid på min Xbox One ganske alene, da ingen af mine venner gad at investere i det.. og nu er jeg efterhånden godt træt af ikke at kunne komme videre til raids og andet fun stuff med min lvl 32 Hunter, fordi jeg ikke har noget fireteam! ;)

Så nu faldt jeg lige over den her tråd og tænkte at nu skulle det være nu, så er der stadig gang i en Clan et eller andet sted? Eller kan jeg joine et fireteam i ny og næ? Jeg er gerne online om aftenen efter kl 20!

Tilføj mig gerne på v0lum3r! :)

Det kunne i hvert fald være fedt at finde nogle flere Destiny spillere! :D
v0lum3r
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Destiny spillere

Indlægaf TooooSlow » 3. jun 2015 16:38

Hey alle sammen,

Nogen der er friske på at spille på fredag? Jeg tænker Prison of Elders (har pt. to nøgler) og evt. Nightfall? Jeg er online fra omkring 19 - 22

@v0lum3r - Jeg får dig lige tilføjet :)
TooooSlow
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Gentofte


Re: Destiny spillere

Indlægaf XenturionxTc » 3. jun 2015 16:43

Roder ofte lidt rundt, så add mig.

Hvis jeg er på er jeg næsten altid frisk på nightfall og poe.

Mangler selv muligheden for de sidste levels/gear
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: Destiny spillere

Indlægaf zajiwo » 10. jun 2015 18:43

roder ofter rundt, så bare add mig

er altid frisk på det hele :)
zajiwo
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Harndrup


Re: Destiny spillere

Indlægaf krig » 11. jun 2015 06:44

add mig jeg spiller det dagligt!
kan hjælpe folk igennem POE og NF
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Destiny spillere

Indlægaf Oddhawk » 16. jun 2015 10:59

Har tilføjet en hel del af jer, til endgame xD platform: XB1

og evt, destiny + xbox one smartglass app til telefonen
Oddhawk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Nordsjælland


Re: Destiny spillere

Indlægaf kennyvb8 » 30. jun 2015 14:30

Hej alle ! Jeg har lige bestilt spillet til min xbox1.. jeg burde få det imorgen MEN jeg har "demo" versionen lige nu... tilføj mig gerne :)
KennyVB8
kennyvb8
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Taastrup


Re: Destiny spillere

Indlægaf zulfodk » 10. jul 2015 16:47

Jeg spiller også en smule Destiny.

Er der forresten nogen der kan forklare hvordan man i Crucial kan møde Level 7 spillere som sparker SÅ meget røv at man selv bliver helt flov!?

Spillede idag mod en Level 7 som havde en 28-2 K/D ratio - det er jo vanvittigt :)
zulfodk
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: Destiny spillere

Indlægaf krig » 11. jul 2015 00:00

zulfodk skrev:Jeg spiller også en smule Destiny.

Er der forresten nogen der kan forklare hvordan man i Crucial kan møde Level 7 spillere som sparker SÅ meget røv at man selv bliver helt flov!?

Spillede idag mod en Level 7 som havde en 28-2 K/D ratio - det er jo vanvittigt :)



I crucible er "Level advantage" disabled.. dvd. at det meste balanceret..
Der findes Iron Banner (månedligt pvp event) hvor "Power matters" dvs. jo højre level jo mere skade giver du.
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Destiny spillere

Indlægaf citysleeps » 11. jul 2015 11:40

Jeg er på det meste af denne weekend, da jeg gerne vil nå en højere level. Er pt. level 26. Har desuden lige købt begge expansions.

Hvis nogen er friske på lidt strikes, raid, whatever, så add mig gerne:-) Gamertag: Dasiima
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Destiny spillere

Indlægaf zulfodk » 11. jul 2015 11:49

krig skrev:
zulfodk skrev:Jeg spiller også en smule Destiny.

Er der forresten nogen der kan forklare hvordan man i Crucial kan møde Level 7 spillere som sparker SÅ meget røv at man selv bliver helt flov!?

Spillede idag mod en Level 7 som havde en 28-2 K/D ratio - det er jo vanvittigt :)



I crucible er "Level advantage" disabled.. dvd. at det meste balanceret..
Der findes Iron Banner (månedligt pvp event) hvor "Power matters" dvs. jo højre level jo mere skade giver du.


Hvad gør "Level advantage" helt nøjagtigt? Det er tydeligt at f.eks. våben og armor er forskelligt, så nogle Level advantages er der da, altså køb af specielle Crucial våben f.eks. - men en Level 7 kan jo ikke købe de våben?!

Ja, jeg er nok en smule forvirret :)
zulfodk
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: Destiny spillere

Indlægaf DKhANSI » 27. jul 2015 13:51

Eftersom jeg endelig har investeret i et nyt headset, er der mon nogle der er friske på noget Destiny. Jeg er frisk på både PvP Trials, PoE og Raids!

Add mig endelig :) FraG mL
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Destiny spillere

Indlægaf bOOmer DK » 30. aug 2015 15:36

Er begyndt at spille Destiny igen. Starter op med en Titan. Er der nogen der mangler en casual gammel gamer, så find mig.

GT: bOOmer DK
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Re: Destiny spillere

Indlægaf Carlsen23 » 17. sep 2015 19:54

Hey, er gået igang med THE taken king og mangler nogle til at game med. Spiller lidt af detalje.

And mig: Carlsen23
Carlsen23
Niveau 0
 
Indlæg: 7


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster