Xboxlife forum

Destiny spillere

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Destiny spillere

Indlægaf Zero 489 » 11. sep 2014 00:33

Jeg er klar på at spille! Jeg er kun lvl 5 lige nu. Og jeg spiller på xbox one. Mit gamertag er :Xul489 dk
Zero 489
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Destiny spillere

Indlægaf citysleeps » 11. sep 2014 11:07

Akandreasen skrev:Yup. Jeg er klar. :) Er kun level 10. Så jeg skal lige "grinde" mig lidt op, før jeg rigtig kan være en hjælp. Men jeg har weekend nu, så det skulle ikke være et problem :D


Fedt. Jeg tænker lige at nå lvl 15, så min Titan kan bruge Ward of Dawn (Ward of Dawn: Shape Void Light into an indestructible shield to protect you and your allies from harm.). Er lvl 13 nu.
Så mangler vi en sidste Xboxlife klan medlem?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Destiny spillere

Indlægaf Kimkjaer » 11. sep 2014 11:40

citysleeps skrev:Nogen fra xboxlife klanen som er klar snarest på strike missionen på Moon? Det udløser en achievement (2 hvis ingen respawner) - hvis vi vel at mærke kun er klan folk.


Jeg vil gerne være med - er lvl 6 hunter ..
klar fra 19.00 i dag .. :)

(er med i klan)
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: Destiny spillere

Indlægaf zarGoth » 11. sep 2014 11:57

Jeg er også med, er på det meste æg dagen fra omkring kl.14, lvl 7 lock :-)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Destiny spillere

Indlægaf Macheta » 12. sep 2014 07:56

Hejsa,

Jeg søger et par spillere der er klar på noget Destiny i løbet af dagen, i aften osv. Jeg søger dem der helst er i lv 14-15 stykker, da jeg er nået til nogle missioner der kræver den rang.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Destiny spillere

Indlægaf TerrificFalcon » 12. sep 2014 09:41

Hej Demper - det er en del år siden (hvad, 5 år eller sådan noget), men jeg er frisk på at spille noget Destiny, når jeg er kommet ordentlig i gang med spillet. Med ny universitetsuddannelse og sådan har jeg kun lige haft tid til at starte det op, men mon ikke jeg når at indhente dig?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Destiny spillere

Indlægaf Macheta » 12. sep 2014 10:56

TerrificFalcon skrev:Hej Demper - det er en del år siden (hvad, 5 år eller sådan noget), men jeg er frisk på at spille noget Destiny, når jeg er kommet ordentlig i gang med spillet. Med ny universitetsuddannelse og sådan har jeg kun lige haft tid til at starte det op, men mon ikke jeg når at indhente dig?


Hej, Terri! Jov, det er da ved at være noget tid siden må man sige. Jeg kan kun erindre at vi har spillet Mass Effect 3 engang, som vist var det sidste vi spillede sammen. Og jeg har selvfølgelig lyst til at game med dig. Hvis det er, vil jeg gerne hjælpe dig op i level :). Jeg er klar det meste af dagen, med henblik på i aften hvor jeg ikke er optaget af noget andet, end at game.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Destiny spillere

Indlægaf ALIE » 12. sep 2014 18:07

Hvis i er på 360 må i gerne add mig :-D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Destiny spillere

Indlægaf XenturionxTc » 12. sep 2014 19:16

Er på X1 og spiller story. Er meget interesseret i at tage strik Clan achievementen, så smid en invite hvis i er andre der får lyst til dette
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: Destiny spillere

Indlægaf Macheta » 12. sep 2014 21:00

XenturionxTc skrev:Er på X1 og spiller story. Er meget interesseret i at tage strik Clan achievementen, så smid en invite hvis i er andre der får lyst til dette


Jeg er frisk. Sender dig en inv ;)
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Destiny spillere

Indlægaf XenturionxTc » 12. sep 2014 21:28

Lyder godt. Er på til ca 23:30 hvis vi kan finde en mere.
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: Destiny spillere

Indlægaf citysleeps » 13. sep 2014 11:39

Hvem er på i aften lørdag? Jeg er lvl 15 og tænker at tage lidt story + strikes. Akandreasen og Kimkjaer - er i stadig friske? Eller er der andre fra Xboxlife klanen? Så kan vi nappe nogle archievements samtidig :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Destiny spillere

Indlægaf Akandreasen » 13. sep 2014 13:23

Jeg skal ud og lytte til et stykke musik på rust i dag. Og lægge min klamme hænder på en masse kolde øl.
Hele søndag står den dog udelukkende på junk food og destiny. Så der er jeg helt sikkert klar :)

Jeg er på fra nu og frem til en 18.30 ca.
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Destiny spillere

Indlægaf XenturionxTc » 13. sep 2014 20:14

citysleeps skrev:Hvem er på i aften lørdag? Jeg er lvl 15 og tænker at tage lidt story + strikes. Akandreasen og Kimkjaer - er i stadig friske? Eller er der andre fra Xboxlife klanen? Så kan vi nappe nogle archievements samtidig :- )


Vil gerne med på strike, hvis vi kan blive 3. Så kan vi tage den achievement med 3 Clan. Er på X1.
Smid invite
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: Destiny spillere

Indlægaf citysleeps » 13. sep 2014 20:43

Så mangler vi lige en ekstra fra Xboxlife klanen til Strike - er på nu, så skriv! :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron