Xboxlife forum

Destiny spillere

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Destiny spillere

Indlægaf zarGoth » 29. nov 2014 22:58

Deeznutz skrev:Fedt tak for hjælpen, så må jeg se om jeg kan klare en Weekly nightfall


Har du mote of light eller Strange coins, så er xur der til imorgen tidligt hvor du kan købe :)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 30. nov 2014 12:55

Nåede ham ikke, så har jeg også tid til at skaffe nogle flere Coins eller mode.. Så må se om jeg ikke kan fange ham næste weekend
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Destiny spillere

Indlægaf Alskov111 » 1. dec 2014 12:20

Hej,

Ny på siden, håber det er til xbox360 også.

Jeg har spillet siden dag 1 og har 3 lev 30 hunters ( Masterclass ) ;). Har primært spillet med americanere fra lfg, men det kunne være sjovt med nogle danske spillere også, så hvis I kan bruge en ny ven så bare add mig. Gt: alskov111
Alskov111
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: odense


Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 1. dec 2014 20:02

Hej og velkommen til, vildt med 3 lvl 30, det må du ha brugt lidt tid på, men jeg spiller det personligt på xb1, men mon ikke der er nogen her inde som også spiller det på 360. Men velkommen til
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 3. dec 2014 14:25

Skal lige høre om det er fuldstændigt åndssvagt og lave en ekstra subclass til sin Guardian så den har 2, eller hvordan er det, er pt. Kun lvl 24

Mvh
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Destiny spillere

Indlægaf zarGoth » 3. dec 2014 14:36

Deeznutz skrev:Skal lige høre om det er fuldstændigt åndssvagt og lave en ekstra subclass til sin Guardian så den har 2, eller hvordan er det, er pt. Kun lvl 24

Mvh


Jeg ville anbefale at lave begge :) Jeg spiller Warlock og bruger min Sunsinger til pve (support/survival) og voidwalker til pvp (Glass canon).

Det kommet meget an på din spillestil. Hvad class er du og er du mest til pve eller pvp?
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 3. dec 2014 14:51

Det er en hunter med gunslinger subclass nu. Jamen spiller begge stile, men er pt. Ikke så meget til pvp, da man stort set kun møder lvl 28 og opefter, og så står min hunter ingen chance over hovedet
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Destiny spillere

Indlægaf zarGoth » 3. dec 2014 15:14

Deeznutz skrev:Det er en hunter med gunslinger subclass nu. Jamen spiller begge stile, men er pt. Ikke så meget til pvp, da man stort set kun møder lvl 28 og opefter, og så står min hunter ingen chance over hovedet


Spiller du begge dele så lav begge.. Gør spillet mere varieret og underholdende :)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Destiny spillere

Indlægaf Alskov111 » 3. dec 2014 15:48

Hvis du som hunter bruger bladedancer så kan du solo nightfall på under 10 min, bare rend forbi alt der ikke skal dræbes. Så jeg vil anbefale at du får din bladedancer leveled up alene af den grund.
Alskov111
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: odense


Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 3. dec 2014 18:06

Super fedt. Mange tak for svar. Det skal helt sikkert prøves
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Destiny spillere

Indlægaf swodniW » 3. dec 2014 19:59

vi mangler 1 til raid nu
Billede
swodniW
Niveau 0
 
Indlæg: 46
By: Odense C


Re: Destiny spillere

Indlægaf pede B » 4. dec 2014 03:35

Bladedancere er næsten uovervindelige med deres super i PVP.. Ligeså snart jeg blev level 15 arbejdede jeg kun på den.
Personligt går jeg efter at unlocke alt hvad der kan unlockes - inkl. begge sub-class for alle 3 :)

Mangler stadig min titan defender og hunter gunslinger da jeg ikke rigtigt bruger dem udover daily og weekly og selvfølgelig bladedancer i PVP engang imellem :wink:
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Destiny spillere

Indlægaf Zt3pH » 5. dec 2014 20:32

Nogen der er friske på nogle strikes eller lign? Eller Weekly / Daily something?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Destiny spillere

Indlægaf Carlsen23 » 5. dec 2014 21:48

Vi er tre der er frisk på raid (engelsk)
Carlsen23
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Destiny spillere

Indlægaf MrBruun » 6. dec 2014 08:40

Zt3pH skrev:Nogen der er friske på nogle strikes eller lign? Eller Weekly / Daily something?



Tilføj mig. Ghost og jeg kører Weekly og nightfall hver tirsdag onsdag plus raids engang imellem
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron