Xboxlife forum

Destiny spillere

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 10. jan 2015 16:01

KingHans skrev:hvordan joiner man xboxlife clanen? og er der gang i den?


Den er fuldstændig død, og det har den faktisk været siden dag 1. Har selv i sin tid forsøgt og joine, men admin var ikke seriøs nok, så den er kan jeg godt sige DØD.

Mvh
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Destiny spillere

Indlægaf zarGoth » 11. jan 2015 21:42

Deeznutz skrev:
KingHans skrev:hvordan joiner man xboxlife clanen? og er der gang i den?


Den er fuldstændig død, og det har den faktisk været siden dag 1. Har selv i sin tid forsøgt og joine, men admin var ikke seriøs nok, så den er kan jeg godt sige DØD.

Mvh


Ja der skete ikke meget.. Men der var nu heller ikke nogen af de 31 medlemmer der er der tog initiativ til noget.. Jeg startede min egen og tog folk med jeg havde spillet med.
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Destiny spillere

Indlægaf KingHans » 11. jan 2015 23:57

Men er der så en anden, måske dansk, som der er liv i, som vil have mig med. :)
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Destiny spillere

Indlægaf zarGoth » 12. jan 2015 00:18

KingHans skrev:Men er der så en anden, måske dansk, som der er liv i, som vil have mig med. :)


Vi tager desværre ikke nye medlemmer lige pt. men når du kommer op i level 24/25, så skal du være velkommen til at komme med os igennem VoG :)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 13. jan 2015 23:00

Da jeg spiller regelmæssigt destiny på Xbox One, og har endeligt fået mine 3 karaktere op i minimum lvl 29 søger jeg andre spiller som er friske på at lave alt fra ugentlige nightfalls, Weekly strikes, raids og ellers bare hygge spille med må i meget gerne adde mig


Gamertag : Pharfar DK
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Destiny spillere

Indlægaf krig » 14. jan 2015 08:13

Deeznutz skrev:Da jeg spiller regelmæssigt destiny på Xbox One, og har endeligt fået mine 3 karaktere op i minimum lvl 29 søger jeg andre spiller som er friske på at lave alt fra ugentlige nightfalls, Weekly strikes, raids og ellers bare hygge spille med må i meget gerne adde mig


Gamertag : Pharfar DK



spiller Destiny dagligt, og giver gerne en Gaurdian en hånd med

add mig

krig1980
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Destiny spillere

Indlægaf KingHans » 14. jan 2015 12:39

zarGoth skrev:
KingHans skrev:Men er der så en anden, måske dansk, som der er liv i, som vil have mig med. :)


Vi tager desværre ikke nye medlemmer lige pt. men når du kommer op i level 24/25, så skal du være velkommen til at komme med os igennem VoG :)

Det glæder jeg mig til. er 22 nu. :) Arbejder hårdt på det.

Jeg har tilføjet jer andre. Så lad os spille. :)
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335

+1

Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 14. jan 2015 17:04

krig skrev:
Deeznutz skrev:Da jeg spiller regelmæssigt destiny på Xbox One, og har endeligt fået mine 3 karaktere op i minimum lvl 29 søger jeg andre spiller som er friske på at lave alt fra ugentlige nightfalls, Weekly strikes, raids og ellers bare hygge spille med må i meget gerne adde mig


Gamertag : Pharfar DK



spiller Destiny dagligt, og giver gerne en Gaurdian en hånd med

add mig

krig1980

Vi er allerede venner......
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Destiny spillere

Indlægaf krig » 14. jan 2015 17:23

Deeznutz skrev:
krig skrev:
Deeznutz skrev:Da jeg spiller regelmæssigt destiny på Xbox One, og har endeligt fået mine 3 karaktere op i minimum lvl 29 søger jeg andre spiller som er friske på at lave alt fra ugentlige nightfalls, Weekly strikes, raids og ellers bare hygge spille med må i meget gerne adde mig


Gamertag : Pharfar DK



spiller Destiny dagligt, og giver gerne en Gaurdian en hånd med

add mig

krig1980

Vi er allerede venner......



fedt :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 14. jan 2015 19:30

KingHans skrev:
zarGoth skrev:
KingHans skrev:Men er der så en anden, måske dansk, som der er liv i, som vil have mig med. :)


Vi tager desværre ikke nye medlemmer lige pt. men når du kommer op i level 24/25, så skal du være velkommen til at komme med os igennem VoG :)

Det glæder jeg mig til. er 22 nu. :) Arbejder hårdt på det.

Jeg har tilføjet jer andre. Så lad os spille. :)


Hej kinghans

Kan se du spiller 360 og har tilføjet mig der, man da det meste her inde foregår på xboxone kan jeg desværre ikke hjælpe dig, husk at tjekke hvilke platforme vi referer til og husk at nævne din egen platform så bliver det hele så meget nemmere. Ha en go dag

Mvh
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown

+1

Re: Destiny spillere

Indlægaf zarGoth » 14. jan 2015 21:45

Hey folks,

Vi (SoA red.) har oprettet en side på Facebook, hvor folk kan spørge om tips, tricks, hjælp eller blot følge os på vores færd igennem universet! Det er oprettet som et forsøg på at lave et dansk Destiny community, hvor folk kan dele deres erfaringer og forhåbentlig give andre en god spiloplevelse.

Der vil blive mulighed for at få hjælp igennem raids mm. så kom og vær med :)

http://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Destiny spillere

Indlægaf KingHans » 14. jan 2015 21:47

Hov, jeg spiller skam XBone, men har tilføjet folk på xbox's hjemmeside da det var det nemmeste. :)
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335

+1

Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 14. jan 2015 22:33

zarGoth skrev:Hey folks,

Vi (SoA red.) har oprettet en side på Facebook, hvor folk kan spørge om tips, tricks, hjælp eller blot følge os på vores færd igennem universet! Det er oprettet som et forsøg på at lave et dansk Destiny community, hvor folk kan dele deres erfaringer og forhåbentlig give andre en god spiloplevelse.

Der vil blive mulighed for at få hjælp igennem raids mm. så kom og vær med :)

http://www.facebook.com/SpiritOfAmiga


Ej hvor sjovt jeg sad faktisk og var begyndt på en side på Facebook igår, netop med henblik på at lave en dansk community side, har nemlig kun kunne finde den amerikanske. Netop fordi det kunne være skønt og finde folk at spille med den vej, da der ikke er nogen form for matchmaking ved nightfall, Weekly og raids. Og det er netop svært og finde folk her inde til netop denne form for matchmaking. So u Beat me to it. Men dejligt og se at der er andre der går med samme ide. Så må vi bare sprede budskabet, så vi kan få gang i den.

Mvh
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown

+1

Re: Destiny spillere

Indlægaf Deeznutz » 14. jan 2015 22:35

KingHans skrev:Hov, jeg spiller skam XBone, men har tilføjet folk på xbox's hjemmeside da det var det nemmeste. :)



Så gør det på din Xbox One istedet det er da noget nemmere
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Destiny spillere

Indlægaf zarGoth » 14. jan 2015 22:37

Deeznutz skrev:
zarGoth skrev:Hey folks,

Vi (SoA red.) har oprettet en side på Facebook, hvor folk kan spørge om tips, tricks, hjælp eller blot følge os på vores færd igennem universet! Det er oprettet som et forsøg på at lave et dansk Destiny community, hvor folk kan dele deres erfaringer og forhåbentlig give andre en god spiloplevelse.

Der vil blive mulighed for at få hjælp igennem raids mm. så kom og vær med :)

http://www.facebook.com/SpiritOfAmiga


Ej hvor sjovt jeg sad faktisk og var begyndt på en side på Facebook igår, netop med henblik på at lave en dansk community side, har nemlig kun kunne finde den amerikanske. Netop fordi det kunne være skønt og finde folk at spille med den vej, da der ikke er nogen form for matchmaking ved nightfall, Weekly og raids. Og det er netop svært og finde folk her inde til netop denne form for matchmaking. So u Beat me to it. Men dejligt og se at der er andre der går med samme ide. Så må vi bare sprede budskabet, så vi kan få gang i den.

Mvh


Beklager at jeg stjal din idé :D Vi er 30 medlemmer der alligevel altid hjælper folk, så syntes at det kunne være rart at have samlet folk på fb, da det er lidt lettere til sådanne end her.

Så spred endelig budskabet :-)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron