Xboxlife forum

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Niki Lauda DK » 4. dec 2015 16:13

Ja jeg synes generelt at spillene er for dyre. Specielt digital versionerne, da man ikke kan sælge eller bytte dem efterfølgende.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Wizup » 4. dec 2015 17:37

Ja, enig. Syntes dog at spillet er de 420kr værd som jeg har givet. Især med Vegas 1 og 2
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Idealerik » 7. dec 2015 21:04

Hvis nogle er friske på at team op, så bare add mig. - har desuden en god ven som også spiller det :)
Idealerik
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf pongolle » 8. dec 2015 19:32

Er der ik en demo, så man har mulighed for at prøve det af?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Wizup » 8. dec 2015 20:36

Nej. Der er desværre ingen demo
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Cowrider » 11. dec 2015 16:32

Hvis nogle lyster så spiller mig og min lillebror en del sammen, vi spiller os iaften. Så hvis nogle lyster så ADD mig. Vi fortrækker kunne samle et helt Squat eller så godt som så man rigtig kan arbejde sammen.. Det gør det at spille 5 - 5 en del feder
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf JohnH » 7. jan 2016 17:11

Har fået spillet det i et par timer nu, og er blevet lidt omvendt .. troede ellers ikke det var noget for mig, men det er faktisk rigtigt fænglende. Grafikken er ikke helt i top, men gameplayet fejler ikke noget og med mit nye surround-headset kan jeg rigtig nyde lydene i spillet, det har de lavet rigtig godt, det er meget let at høre fodtrin, reb på væggen m.m.
Skal bare have øvet mig noget mere :mrgreen:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+3

Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf hackNICE1112@ » 8. jan 2016 12:24

Nogle der har lyst til at spille sammen i aften hved en 22 tiden :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Wizup » 10. jan 2016 12:22

Jeg er stadig frisk. Er pt. på vej op i Gold, hvis jeg da kan få lov ikke at spille med nogle som teamkiller og leaver :P
Men smid en invite hvis i vil samle et squad.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+1

Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Zieglers » 11. jan 2016 07:21

Hvis nogen er friske på et spil ind imellem, så bare add mig :) spiller helst ranked, da det er mest seriøst så man får de fedeste runder. Derudover kan jeg også bedst lide man kan vælge startpositioner.
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354

+1

Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf hackNICE1112@ » 11. jan 2016 09:07

Zieglers skrev:Hvis nogen er friske på et spil ind imellem, så bare add mig :) spiller helst ranked, da det er mest seriøst så man får de fedeste runder. Derudover kan jeg også bedst lide man kan vælge startpositioner.


Helt sikker jeg er friske :-) tro jeg skal spil lidt i dag hved en 16 tiden :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Zieglers » 11. jan 2016 17:46

hackNICE1112@ skrev:
Zieglers skrev:Hvis nogen er friske på et spil ind imellem, så bare add mig :) spiller helst ranked, da det er mest seriøst så man får de fedeste runder. Derudover kan jeg også bedst lide man kan vælge startpositioner.


Helt sikker jeg er friske :-) tro jeg skal spil lidt i dag hved en 16 tiden :-)


Fedt! :) pga. mine arbejdstider har jeg oftest tid om formiddagen, hvis der er andre der kan på den tid af dagen -
men har også af og til tid eftermiddag/aften :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf PWS » 12. jan 2016 11:35

I kan også bare add mig. Har tid til et game fra tid til anden, men ikke noget fast. Men så vil det også være fedt, hvis man kunne spille med andre danskere :)

GT: Sejlund

Bare sådan for nysgerrighedens. Hvad gør I andre når I skal spille med nogle I ikke kender? Sender I bare en invite til jeres spil, eller joiner I bare nogen på jeres venneliste som spiller?
PWS
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Aalborg

+1

Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Xozzi » 30. jan 2016 17:11

Gt Rasmu55

Vi mangler tit 1-2 i gruppen når vi spiller :) så bare add og skriv hvis i vil game :)
Senest rettet af Xozzi 21. feb 2016 22:04, rettet i alt 1 gang.
Xozzi
Niveau 1
 
Indlæg: 62
By: Varde


Re: Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Indlægaf Ink129 » 2. feb 2016 02:34

JohnH skrev:Har fået spillet det i et par timer nu, og er blevet lidt omvendt .. troede ellers ikke det var noget for mig, men det er faktisk rigtigt fænglende. Grafikken er ikke helt i top, men gameplayet fejler ikke noget og med mit nye surround-headset kan jeg rigtig nyde lydene i spillet, det har de lavet rigtig godt, det er meget let at høre fodtrin, reb på væggen m.m.
Skal bare have øvet mig noget mere :mrgreen:


Jeg skal selv have købt et surround sound headset til min One - må jeg høre, hvilket du har købt? Og vil du anbefale det?
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron