Xboxlife forum

Battlefield:Hardline

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2014 07:22

Fik spillet lidt i går på PS4 og det kørte fint og så ganske godt ud, ingen lag og kunne hurtigt joine et game . Dog synes jeg at der mangler liv i gaderne. Byen er jo uden liv, der er ingen civile og ingen trafik, og der er jo ikke krig som der normalt er i Battlefield, hvor man kan forholde sig til at folk er flygtet. Vi snakker politi og røver i Ghost Town :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf IkkNico » 10. jun 2014 07:25

Hvor store er banerne? Er der køretøjer?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Major Oblivious » 10. jun 2014 08:48

Slimjay DK skrev:Fik spillet lidt i går på PS4 og det kørte fint og så ganske godt ud, ingen lag og kunne hurtigt joine et game . Dog synes jeg at der mangler liv i gaderne. Byen er jo uden liv, der er ingen civile og ingen trafik, og der er jo ikke krig som der normalt er i Battlefield, hvor man kan forholde sig til at folk er flygtet. Vi snakker politi og røver i Ghost Town :)


Men man skal have Battlefield 4 på PS4 ikke ? Har Battlefield 4 på XB1 og nægter, at købe det én gang til for en beta ;)

Hvordan er styringen.. Battlefield eller COD ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2014 09:22

Man kunne signe op i går via http://www.battlefield.com/hardline/beta og jeg går udfra at hvis man få en kode derfra at BF4 ikke er nødvendigt.

Jeg downloaded dog mit via Battlefield 4 ikonet under overview, direkte på PS4. Har dog også signet op, så hvis jeg får en kode, så skal jeg nok sørge for den kommer i din retning ;)

Styringen er ret identisk med BF4 ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2014 09:23

IkkNico skrev:Hvor store er banerne? Er der køretøjer?


Jeg fik spillet meget kort så fik en fornemmelse af hvor stor banen var, men ja der er kørertøjer .. var da ude og køre motorcykel og bil som bad guy, og blev nakkede af Cops i en helikopter :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf jepsen80 » 10. jun 2014 10:08

IkkNico skrev:Hvor store er banerne? Er der køretøjer?


de er meget store, massere køretøjer som biler, mc, heli :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf JohnH » 10. jun 2014 11:04

Ser rigtig fedt ud, men lige skal man have en PS4 eller PC for at køre beta'en ser det ud til ....

Fandt et par nye gameplayvideoer



JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf klarityDk » 10. jun 2014 11:16

Nogen som ved hvornår Beta vil komme på Xbox one - Hvis det overhovedet kommer en demo på X1 ;)
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2014 11:24

klarityDk skrev:Nogen som ved hvornår Beta vil komme på Xbox one - Hvis det overhovedet kommer en demo på X1 ;)


Der er ikke meldt noget ud ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf IkkNico » 10. jun 2014 11:35

klarityDk skrev:Nogen som ved hvornår Beta vil komme på Xbox one - Hvis det overhovedet kommer en demo på X1 ;)

Det plejer, der vist ikke at være på Xbox.

Sony og EA har en aftale omkring BF, i hvert fald får PS altid betaerne
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2014 12:34

IkkNico skrev:
klarityDk skrev:Nogen som ved hvornår Beta vil komme på Xbox one - Hvis det overhovedet kommer en demo på X1 ;)

Det plejer, der vist ikke at være på Xbox.

Sony og EA har en aftale omkring BF, i hvert fald får PS altid betaerne


Fik da BF4 Beta via BF3 på min Xbox 360 :D Og BF3 Beta Via Medal Of Honor : Warfighter 8)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf IkkNico » 10. jun 2014 12:36

Slimjay DK skrev:
IkkNico skrev:
klarityDk skrev:Nogen som ved hvornår Beta vil komme på Xbox one - Hvis det overhovedet kommer en demo på X1 ;)

Det plejer, der vist ikke at være på Xbox.

Sony og EA har en aftale omkring BF, i hvert fald får PS altid betaerne


Fik da BF4 Beta via BF3 på min Xbox 360 :D Og BF3 Beta Via Medal Of Honor : Warfighter 8)

Så husker jeg åbenbart galt igen, men jeg følger heller ikke så meget med i BF. Siden BC2 har jeg været skuffet
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2014 12:50

Morten Rask fra PSlife, har lavet en video hvor han spiller:
http://video.pslife.dk/playstation/2768 ... eplay.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Major Oblivious » 11. jun 2014 04:37

Boom!
Er kommet med i Beta'en. Lidt spændt på og prøve den
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Battlefield:Hardline

Indlægaf Slimjay DK » 12. jun 2014 10:22

Major Oblivious skrev:Boom!
Er kommet med i Beta'en. Lidt spændt på og prøve den


Jeg fik også en nøgle i dag ... Men kan se at du har fået, så vil se om jeg kan bytte den til noget Destiny Alpha eller Playstation Now Beta :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster