Xboxlife forum

Battlefield 4 - DMR Våben

Snak om first-person-shooter spil.

Battlefield 4 - DMR Våben

Indlægaf TwankyDK » 12. apr 2014 14:35

Nu vælger jeg at spørge nogen der er lidt klogere på det her end mig selv.. - Battlefield 3 var der jo også DMR våben, altså semi-automatiske snipere, og kan huske jeg havde en QBU-88 i Battlefield 3, med 12x rifle scope og bipod og hele møget og den møgede bare folk ned på 0 komma 5, men er det bare mig eller kan man ikke få Rifle Scope på DMR våben i BF4? Eller er det mig der kigger forkert, har næsten lige fået spillet, og syntes den der menu med våben osv er indvilklet..

Hvis nogen kan svare mig på det, ville jeg være happy, fordi elskede semi automatiske snipere i BF3, men de er ikke til nogen nytte uden rifle scope, altså hvis man er langt væk.. :D


- Men hvad er ellers jeres favorit blandt våben? bare for at høre andres opinions :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: Battlefield 4 - DMR Våben

Indlægaf JohnH » 12. apr 2014 15:37

Jeg bruger SVD-12 når jeg spiller som sniper, hvad jeg gør mest for at få nogle kills med min SUAV :wink: :lol:

Jeg bruger den med IRNV (infrarød) sigte , flash hider og ergo grip, den er rimelig nøjagtig , selv på stor afstand og med IR-sigtet kan se de fleste fjender og let pege dem ud.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 4 - DMR Våben

Indlægaf TwankyDK » 12. apr 2014 15:47

JohnH skrev:Jeg bruger SVD-12 når jeg spiller som sniper, hvad jeg gør mest for at få nogle kills med min SUAV :wink: :lol:

Jeg bruger den med IRNV (infrarød) sigte , flash hider og ergo grip, den er rimelig nøjagtig , selv på stor afstand og med IR-sigtet kan se de fleste fjender og let pege dem ud.


Netop det jeg tænker, at i Battlefield 3 kunne man også få 12x sigte til SVD-12, hvorfor skulle de dog fjerne de fra de semi-automatiske snipere i Battlefield 4?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: Battlefield 4 - DMR Våben

Indlægaf JohnH » 12. apr 2014 15:57

TwankyDK skrev:
JohnH skrev:Jeg bruger SVD-12 når jeg spiller som sniper, hvad jeg gør mest for at få nogle kills med min SUAV :wink: :lol:

Jeg bruger den med IRNV (infrarød) sigte , flash hider og ergo grip, den er rimelig nøjagtig , selv på stor afstand og med IR-sigtet kan se de fleste fjender og let pege dem ud.


Netop det jeg tænker, at i Battlefield 3 kunne man også få 12x sigte til SVD-12, hvorfor skulle de dog fjerne de fra de semi-automatiske snipere i Battlefield 4?


Sikkert fordi de var overkill, den sniper man kan samle op rundt omkring på banerne, M82A3 , den er jo totalt overkill. Det er bare fordi jeg er så dårlig som sniper at jeg ikke får mange kills med den, når jeg samler den op, men den river jo alle ned .... og den er møghurtig og så har den bare den fedeste lyd =D>
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 4 - DMR Våben

Indlægaf DKhANSI » 12. apr 2014 16:16

TwankyDK skrev:
JohnH skrev:Jeg bruger SVD-12 når jeg spiller som sniper, hvad jeg gør mest for at få nogle kills med min SUAV :wink: :lol:

Jeg bruger den med IRNV (infrarød) sigte , flash hider og ergo grip, den er rimelig nøjagtig , selv på stor afstand og med IR-sigtet kan se de fleste fjender og let pege dem ud.


Netop det jeg tænker, at i Battlefield 3 kunne man også få 12x sigte til SVD-12, hvorfor skulle de dog fjerne de fra de semi-automatiske snipere i Battlefield 4?

Fordi de ikke falder i samme kategori som de andre sniper rifler. De er tiltænkt en anden rolle , en kategori mellem assault rifles og sniper rifles. Det gav jo heller ingen mening at rende rundt med 12X sigte på en M16A3 i BF3 :)
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Battlefield 4 - DMR Våben

Indlægaf TwankyDK » 12. apr 2014 17:12

JohnH skrev:
TwankyDK skrev:
JohnH skrev:Jeg bruger SVD-12 når jeg spiller som sniper, hvad jeg gør mest for at få nogle kills med min SUAV :wink: :lol:

Jeg bruger den med IRNV (infrarød) sigte , flash hider og ergo grip, den er rimelig nøjagtig , selv på stor afstand og med IR-sigtet kan se de fleste fjender og let pege dem ud.


Netop det jeg tænker, at i Battlefield 3 kunne man også få 12x sigte til SVD-12, hvorfor skulle de dog fjerne de fra de semi-automatiske snipere i Battlefield 4?


Sikkert fordi de var overkill, den sniper man kan samle op rundt omkring på banerne, M82A3 , den er jo totalt overkill. Det er bare fordi jeg er så dårlig som sniper at jeg ikke får mange kills med den, når jeg samler den op, men den river jo alle ned .... og den er møghurtig og så har den bare den fedeste lyd =D>


Ærgeligt den M82A3 kun er et pickup weapon, du kan ikke finde den i loadout.. Håber de laver den til ownable i den senere fremtid..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster